Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Operatorzy z USA dopracowują strategie prepaid

Operatorzy z USA dopracowują strategie prepaid

AT&T ogłoszone w piątek Podniesie sztuczne ograniczenie prędkości do 8 Mbit/s dla niektórych z około 12,4 miliona klientów przedpłaconych pod marką krykieta. Operator powiedział również, że będzie oferował 5G we wszystkich planach cenowych Cricket, nie tylko tych najdroższych.

Ogłoszenie pojawia się, gdy T-Mobile i Verizon pracują nad ulepszeniem swoich ofert przedpłaconych. Jest to godne uwagi, biorąc pod uwagę szeroką gamę innych firm ?? Od Dish Network do EarthLink ?? Bawią się także w kosmosie.

Ogólnie rzecz biorąc, przestrzeń przedpłacona w USA od dawna pozostaje w tyle za branżą usług postpaid. Dzieje się tak, ponieważ przedpłacone marże zysku są stosunkowo niskie w porównaniu z planami abonamentowymi, które często są droższe.

Co więcej, sektor postpaid wydaje się rosnąć w zawrotnym tempie w 2021 r. Jest to trochę zaskoczenie dla niektórych, którzy w zeszłym roku przewidywali, że pandemia COVID-19 zmusi więcej klientów do tańszych planów usług mobilnych w obliczu potencjalnego spowolnienia gospodarczego. Jednak najwyraźniej tak się nie stało, prawdopodobnie ze względu na fakt, że gospodarka amerykańska rozgrzewała się w miarę ustępowania pandemii.

Konkurują o stanowisko

Jednak w przypadku AT&T operator wykorzystał nową reklamę krykieta, aby pochwalić się ogólnym sukcesem na rynku usług przedpłaconych. „Jesteśmy dumni z naszego wzrostu liczby abonentów i nadal jesteśmy zaangażowani w zdobywanie lojalności naszych klientów każdego dnia” – powiedział John Dwyer, prezes marki AT&T Wireless Prepaid Brand President, Powiedział w oświadczeniu.

Firma ujawniła, że ​​ma łącznie 19 milionów klientów przedpłaconych, z czego 12,4 miliona to subskrybenci marki Cricket. Dla porównania, T-Mobile US liczy około 21 milionów klientów przedpłaconych, a Verizon tylko 4 miliony.

Ogłoszenie przedpłacone AT&T pojawia się kilka miesięcy po tym, jak T-Mobile rozpoczął zmasowany atak na branżę, oferując nieograniczone usługi przedpłacone 5G za 25 USD miesięcznie za jedną linię usługową? Znacznie mniej niż większość innych dostawców usług przedpłaconych. Dziś jednak większość dostawców odpowiedziała rabatami na wiele linii, które obniżają koszt przedpłaconych planów rodzinnych do około 25 USD miesięcznie za trzy lub cztery linie usług.

READ  Litwa jest pewna bezpieczeństwa pomimo napięć z Białorusią

Verizon w dużej mierze pozostał poza obszarem przedpłaconym. Ale operator spodziewa się, że zmieni się to w nadchodzących tygodniach, jeśli organy regulacyjne zatwierdzą jego oczekujący zakup TracFone, ogromnego amerykańskiego dostawcy usług przedpłaconych, którego właścicielem jest América Móvil. Podczas ostatniej kwartalnej telekonferencji dyrektorzy Verizon ponownie wyrazili nadzieję, że proponowana umowa wygaśnie do końca tego roku. Powiedzieli również, że nie spodziewają się wielu zmian w podstawowej strategii sprzedaży detalicznej TracFone, która obejmuje zróżnicowane portfolio marek, od Net 10 po Straight Talk.

„Są bardzo dobrzy w usługach przedpłaconych i pokazali to”, powiedział dyrektor generalny Verizon Hans Vestberg o TracFone, który ma około 20 milionów klientów przedpłaconych w Stanach Zjednoczonych. Powiedział, że Verizon będzie wspierać działalność TracFone poprzez usługi obsługi klienta i inne oferty zaplecza. „Ale oczywiście chcemy zachować punkt sprzedaży”.

nowe twarze

Tymczasem inne firmy nadal pracują nad własnymi strategiami przedpłaconymi. Na przykład Dish wszedł do branży prepaid, kupując w zeszłym roku około 9 milionów klientów Boost Mobile. Od tego czasu operator podejmuje działania na zasadzie przedpłaty, obejmujące od usług medycznych po zakłady sportowe.

Ale w USA jest też wielu mniejszych dostawców usług przedpłaconych, od Consumer Cellular po Google Fi. Najnowszym uczestnikiem tego segmentu jest EarthLink Mobile, nowy MVNO działający w sieci T-Mobile od wieloletniego dostawcy usług internetowych. Jak zauważył PCMagTo już trzeci raz, kiedy EarthLink oferuje jakąś usługę mobilną. Jednak najnowsza wersja EarthLink Mobile oferuje stosunkowo standardowe opcje cenowe.

Powiązane posty:

?? Mike Dano, redaktor zarządzający ds. strategii 5G i mobilnych, lekkie czytanie | Umieść tweeta