Ta liczba obejmuje łączne wydatki konsumentów na zakupy w aplikacji, aplikacje premium i subskrypcje. W ujęciu rocznym liczba ta wzrosła z 29,2 mld USD do 33,6 mld USD.
Sensor Tower przypisuje wzrost użytkownikom smartfonów z Androidem, których wydatki wzrosły o 18,6%. W porównaniu z ubiegłym rokiem kwota wydana na Sklep Google Play wzrosła z 10,2 mld USD do 12,1 mld USD.
W porównaniu do Sklepu Play, Apple App Store odnotował stosunkowo niewielki wzrost. Przychody App Store wzrosły o 13,2% – z 19 miliardów dolarów do 21,5 miliardów w porównaniu z ubiegłym rokiem. „Podobnie jak w poprzednich okresach konsumenci wydali około 1,8 razy więcej na rynku Apple niż na rynku Google” – czytamy w raporcie Sensor Tower.
Raport Sensor Tower ujawnia również, że wydatki na gry mobilne wzrosły o 7,7% rok do roku, do 22,4 miliarda dolarów na całym świecie w trzecim kwartale 2021 roku, głównie za sprawą rynku Google. Wydatki konsumentów na gry mobilne w App Store wzrosły o 5,6% do 13,1 mld USD z 12,4 mld USD, podczas gdy wydatki na Google Play wzrosły o 10,7% rok do roku do 9,3 mld USD z 8,4 mld USD w tym samym okresie ubiegłego roku. Raport Sensor Tower stwierdza: „Podczas gdy wydatki konsumentów na gry mobilne nadal rosną, wzrost w tej kategorii zaczyna wracać do normy”.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort