Szefowie turystyki w Polsce rozpoczynają letnią kampanię w mediach społecznościowych, aby przyciągnąć nowe pokolenie turystów. Polska Organizacja Turystyczna zaprezentowała #PolandVibes, aby podkreślić gościnność i tętniące życiem miasta, aby przekonać odwiedzających, że jest to bezpieczne miejsce do odwiedzenia pomimo zawirowań na sąsiedniej Ukrainie.
Stworzona przez ekspertów ds. podróży LOTUS kampania rozpocznie rozmowę o tym, jak zabawna, bezpieczna i otwarta będzie Polska latem 2022 roku. Po pandemii ponownie otworzyły się wszystkie atrakcje turystyczne, hotele i restauracje w Polsce.
Mimo to polski rząd informuje, że liczba odwołań lotów do kraju wzrosła od końca lutego, kiedy na Ukrainie rozpoczęły się działania wojenne Rosji. W ciągu najbliższych kilku miesięcy Polska będzie gościć wielu wybitnych artystów, którzy wystąpią na najważniejszych imprezach muzycznych i festiwalach.
W warszawskim klubie Letna Sina Progresga – największym klubie muzycznym w Polsce – wystąpią Alt-J, Shaggy i Tom Odell, a także festiwale takie jak The Open’er Red Hot Chili Peppers, Florence + The Machine czy LCD Soundsystem. Tymczasem Kraków Live Festival będzie główną gwiazdą z Lewisem Capaldi, a Poland Rock Festival w Chaplinick będzie gospodarzem największego darmowego wydarzenia w Europie w dniach 4-6 sierpnia.
W ostatnich latach polska scena kulinarna również szybko się rozwinęła dzięki szerokiej dostępności produktów ekologicznych i wielu polskim szefom kuchni chwalonym za kombinacje tradycyjnych i innowacyjnych przepisów w eleganckich, nowoczesnych restauracjach.
Dorota Wojciechowska, Dyrektor Poland Tourism UK powiedziała: „Ponieważ Polska jest w sercu Europy, nasi rodacy zrobili wszystko, co w ich mocy, aby pomóc naszym sąsiadom w potrzebie, ale warto pamiętać, że nasze największe miasta są położone daleko od przejścia granicznego z Ukrainą Wspierając polską gospodarkę turystyczną, możesz również pomóc nam pomóc Ukrainie.
„Jesteśmy narodem o wielkim sercu i nadal serdecznie witamy gości, niezależnie od tego, czy szukają wypoczynku, czy schronienia. Nasze atrakcje, hotele i restauracje są otwarte jak zwykle i z niecierpliwością czekamy na kulturę- wypełnione lato, gdzie goście będą nadal otrzymywać wspaniałą gościnność i ciepłe powitanie kojarzone już od dłuższego czasu w Polsce.
„Jeśli chcesz mieć swój wkład w kampanię, daj nam znać, co kochasz w Polsce z hashtagiem #PolandVibes”. wizyta https://www.poland.travel/ar w celu uzyskania dalszych informacji.
Aby uzyskać więcej historii z Twojego miejsca zamieszkania, odwiedź w Twojej okolicy.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu