Oczekuje się, że najpotężniejsze Porsche 911 w historii jest w fazie rozwoju, ale może minąć co najmniej dwa lata, zanim samochód trafi do salonów.
the 2026 Porsche 911 GT2RS Został uchwycony podczas testu kamery na torze Nürburgring w Niemczech – po raz pierwszy model halo został zauważony w najnowszej generacji „992”.
Wygląda na to, że inżynierowie Porsche rozpoczęli wstępne testy GT2RS – ma być najmocniejszym wariantem 911 w historii – przed spodziewaną premierą w 2025 lub 2026 roku.
Prototyp pożyczył nadwozie GT3 RS, aby ukryć je na widoku, z czymś, co wydaje się być intercoolerami zamontowanymi we wlotach powietrza nad tylnymi nadkolami – co zdecydowanie sugeruje, że ten konkretny samochód był wyposażony w parę turbosprężarek, zgodnie z recepturą GT2 RS .
Spy Photo Agency Europe potwierdziła również „czysty” dźwięk turbosprężarek.
Jak wspomniałem napędowy Oczekuje się, że w marcu Porsche 911 GT2 RS będzie wyposażone w 400-woltowy system miękkiej hybrydy, który pomoże dostarczyć ponad 520 kW mocy i momentu obrotowego, który przewyższa 750 Nm poprzedniej generacji.
Wszystko to powinno zapewnić sprint od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż deklarowane 2,8 sekundy poprzedniego GT2 RS, który był napędzany poziomym „płaskim” sześciocylindrowym silnikiem o mocy 515 kW i pojemności 3,8 litra z podwójnym turbodoładowaniem – mimo że był tylko napędem na tylne koła . .
GT2 RS zyskał przydomek „The Widowmaker” ze względu na wysokowydajny silnik z podwójnym turbodoładowaniem napędzający tylne koła – w przeciwieństwie do 911 Turbo, który wykorzystuje napęd na wszystkie koła, aby pomóc zarządzać mocą wyjściową.
podają źródła napędowy Dodatkowy ciężar akumulatora i silnika elektrycznego zostanie zrekompensowany lekką karoserią z plastikową maską, dachem i lusterkami wzmocnionymi włóknem węglowym, a także magnezowymi kołami i poliwęglanowymi szybami na wybranych rynkach.
Nie daj się zwieść podwójnym środkowym końcówkom układu wydechowego w prototypie — wyglądają prawie jak atrapy, z prawdziwymi rurami wydechowymi ledwo widocznymi po obu stronach, ze względu na nowe rury wydechowe wymagane do umieszczenia podwójnych turbosprężarek.
Podczas gdy opracowanie generacji 992 GT3 zajęło około trzech lat – od pierwszego prototypu obserwowanego na torze Nurburgring do jego odsłonięcia – GT3 RS potrzebował tylko dwóch lat, a jego debiut zaplanowano na sierpień 2020 r.
Biorąc pod uwagę ten harmonogram, pierwsze partie Porsche 911 GT2 RS 2026 mogłyby zostać dostarczone klientom pod koniec 2025 r., z możliwą datą premiery na początku 2025 r.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort