Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

QMS z badaniem, w jaki sposób kreacje DOOH poprawiają pamięć długotrwałą

QMS zaprezentował najnowsze badanie neuronaukowe, które pokazuje względny wpływ i ogólną skuteczność różnych kreatywnych podejść poza domem (OOH) dla marek.

Pierwsze globalne badanie, we współpracy z Neuro-Insight, zarejestrowało ciągłe i stałe, rzeczywiste cyfrowe billboardy OOH w ciągu kolejnych dni, dokładnie mierząc, jak ludzki mózg reaguje każdego dnia na kreatywną reklamę.

Badanie ujawniło, że kodowanie pamięci długoterminowej, które ma kluczowe znaczenie dla skuteczności kampanii, wciąż rośnie wśród respondentów narażonych na rozwój kreatywności.

Wykazano, że rozwijana kreatywność zapewnia o 38% wyższy efekt niż kreatywność statyczna do piątego dnia.

Jedna z najskuteczniejszych kampanii w badaniu, obejmująca 30 projektów w 15 kategoriach, w celu wykorzystania potencjału cyfrowego OOH (DOOH), po prostu kreatywnie zmieniając sposób wyświetlania dnia tygodnia, dopasowując go do aktualnej temperatury na żywo, obejmowała 18% lepszy wynik niż średnia kampanii DOOH.

Kristian Zavic, Chief Strategy Officer w QMS, mówi, że właściciele mediów i reklamodawcy muszą właściwie zrozumieć dodatkową wartość, jaką zapewniają możliwości DOOH i jak można je wykorzystać do osiągnięcia większej skuteczności kampanii.

„DOOH w Australii stanowi już 61% branży*, jednak wykorzystanie kreatywnego potencjału wśród klientów jest nadal bardzo niskie”, mówi.

„Teraz po raz pierwszy możemy intuicyjnie zidentyfikować to, co zawsze myśleliśmy o medium. Udowodniono, że włączenie strategicznego wykorzystania kreatywnej ewolucji do kampanii marki zwiększa jej skuteczność.”

Badanie ujawniło również, że o ile konsekwentna kreatywność dobrze sprawdza się w zapewnianiu markom ciągłości lub celów marki, rozwój kreatywnego przekazu umożliwia markom skuteczniejsze przekazywanie nowych informacji, a tym samym dodawanie kolejnych warstw do kampanii.

Peter Penta, dyrektor generalny Neuro-Insight: „Po raz pierwszy możemy naukowo udowodnić, że nieruchome obrazy na OOH lub DOOH świetnie się spisują w przypominaniu odbiorcom.

„Ale wraz z rozwojem kreatywności kampanie mogą zacząć maksymalizować częstotliwość, wprowadzając niewielkie zmiany w projekcie, które pomagają tworzyć lub tworzyć nowe wspomnienia w celu poprawy skuteczności kampanii. Zmiany te mogą być tak proste, jak zmiana koloru lub codzienne kopiowanie aktualizacji.

READ  Malezyjczycy witają najnowsze Samsungi Galaxy A55 5G i Galaxy A35 5G – Samsung Malaysia Newsroom

„Przyjrzeliśmy się, jak różne możliwości DOOH zmieniają stronniczość kodowania pamięci w obu wersjach lewy zawias mózgu I globalny prawy mózg Znany jako Neurostate. To teraz pokazuje nam, w jaki sposób rozwijanie kreacji w czasie pomaga budować nowe wspomnienia za każdym razem, gdy są oglądane, a także ostatecznie tworzy wyższy skumulowany efekt dla całej kampanii”.

Szef strategii Royals, Tom Donald, którego praca dla Coopersa została uwzględniona w badaniu, zgodził się, że odkrycia zmieniają sposób, w jaki należy postrzegać i wykorzystywać OOH.

„Wiedza o tym, jak różne kreacje OOH wpływają na pamięć konsumentów, powinna skłonić twórców i strategów do przemyślenia, w jaki sposób od tego momentu używają OOH” – mówi.

„Nie musimy wymyślać koła na nowo, ale możemy myśleć o OOH poza tylko środkiem świadomości. Dzięki szybkości i elastyczności DOOH nie ma wymówek, aby nie wprowadzać niewielkich zmian w kreatywności przez cały czas trwania kampanii, aby osiągnąć maksimum uderzenie.”

„To badanie pokazuje, że dynamiczne kampanie DOOH to świetny sposób na osiągnięcie większego wpływu z biegiem czasu, umożliwiając markom tworzenie i osadzanie nowych wspomnień”.

Badanie jest trzecią iteracją inwestycji QMS w lepsze zrozumienie prawdziwego wpływu DOOH na konsumentów poprzez neuronaukę.

Czy masz coś do powiedzenia na ten temat? Podziel się swoimi opiniami w sekcji komentarzy poniżej. Lub jeśli masz wiadomość lub wskazówkę, napisz do nas na adres [email protected]

Subskrybuj AdNews wiadomości, jak my Serwis społecznościowy Facebook lub śledź nas Świergot Do łamania historii i kampanii przez cały dzień.