Wczoraj Capcom zaktualizował pecetowe wersje Resident Evil 2 Remake, Resident Evil 3 Remake i Resident Evil 7. Wydaje się jednak, że japoński zespół coś schrzanił, ponieważ te trzy gry nie obsługują już Ray Tracingu na PC.
Z tego, co wiemy do tej pory, łatki te miały usunąć DX11 z tych gier. A przynajmniej taka była intencja firmy Capcom na podstawie jej niedawnego oświadczenia na temat komputerów PC.
Dla nieświadomych, Capcom oświadczył, że opuści wersje DX11 RE2Remake, RE3Remake i Resident Evil 7. Dlatego od lipca 2023 r. te gry będą działać tylko na DX12.
Dlatego zastanawiamy się, co do diabła poszło nie tak. Na początek mamy kwiecień, a nie lipiec. W związku z tym te trzy gry powinny nadal obsługiwać DX11. Nie tylko to, ale DX12 najwyraźniej obsługuje Ray Tracing, więc dlaczego tych ustawień już nie ma?
Szczerze mówiąc, wygląda to na błąd. Jednak to zabawne, jak to się stało we wszystkich trzech grach RE. Tak czy inaczej, zdecydowaliśmy się opublikować ten artykuł, aby zwiększyć świadomość. I miejmy nadzieję, że Capcom rozwiąże ten problem raczej wcześniej niż później.
Bądź na bieżąco, aby uzyskać więcej!
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
Innowacja z wykorzystaniem modelowych nanoelektrod odkrywa granice nanoskali
FIDO Alliance wydaje wytyczne UX dotyczące kluczy dostępu
Oto najlepsza mapa Kingdom’s Tears dla kapliczek, kurux, smoczych łez i nie tylko