Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Reżyser „Mandarynki” opowiada o współczesnym kinie

Reżyser „Mandarynki” opowiada o współczesnym kinie

Zdjęcia Magnolii

Sean Baker to jeden z najpopularniejszych współczesnych filmowców niezależnych. Po kilku filmach, takich jak „Prince of Broadway” i „Starlet”, dokonał przełomu dzięki docenionemu przez krytyków filmowi Tangerine z 2015 roku i filmowi The Florida Project z 2017 roku.

Oba filmy zdobyły wiele list najlepszych w swoich latach, a „Czerwona rakieta” Simona Rexa z 2021 roku uzyskała podobne oceny. Stał się uznanym reżyserem znanym z kręcenia filmów o wyrzutkach i ludziach żyjących na marginesie społeczeństwa, opowiadających holistyczne i bardzo ludzkie historie bez surowości.

W tej chwili pracuje nad swoim kolejnym filmem „Anora”, a jednocześnie aktualizuje go o Kinoteko (przez Świat królestwa), opowiedział o obecnym stanie amerykańskiego przemysłu filmowego i o tym, jak zmiany w nim zachodzące w ostatnich latach wpływają na przyszłych filmowców:

Kino amerykańskie staje się coraz bardziej reakcyjne. Wszystko, co można określić jako nieco kontrowersyjne, wymaga teraz komentarza. Ludzie o tym mówią. Filmy są tworzone na TikTok.

Martwi mnie to, ponieważ dyskusja schodzi na złość i obronę. Albo zamienia się w atak, a nie kłótnię… Są młode talenty, które nie mogą swobodnie się wypowiadać z obawy przed reakcją”.

Sugeruje to również, aby studia dokładnie przyjrzały się temu, co ludzie mówią o filmie i rozważyły ​​kontrowersje, które mogłyby się pojawić, gdyby wypuścili „problematyczny” film.

Następnie omówił swój następny film, który, jak mówi, został już zakończony i jest jak dotąd jego największym filmem, kosztującym niewiele więcej niż „Projekt Floryda”. Tematycznie dodaje, że ton jest „bardziej komiczny” i „podąża za linią moich wcześniejszych filmów”. Nie ustalono jeszcze daty premiery.

READ  Mara Brooke Akil opowiada o wspieraniu pisarzy za pomocą kolekcji lakierów do paznokci Orly - The Hollywood Reporter