Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Rozmycie ruchu w Final Fantasy 16 jest tak mdłe dla niektórych graczy, że nie mają sposobu, aby je wyłączyć

Rozmycie ruchu w Final Fantasy 16 jest tak mdłe dla niektórych graczy, że nie mają sposobu, aby je wyłączyć

Rozmycie ruchu w Final Fantasy 16 powoduje, że niektórzy gracze czują mdłości bez możliwości wyłączenia tej funkcji.

Wielu użytkowników skarżyło się na rozmycie ruchu – efekt graficzny używany z niezliczonych powodów, takich jak dawanie poczucia szybkości, ukrywanie niskiej liczby klatek na sekundę lub sprawianie, że ruch w grze wydaje się płynniejszy – a tym bardziej, że Square Enix nie uwzględniło możliwość wyłączenia włącz go.

„Pozwólcie, że poprzedzę to stwierdzeniem, że jestem bardzo podekscytowany grą, bardzo podobała mi się wersja demonstracyjna i jak dotąd podoba mi się główna gra” — powiedział HanShotFirst1569. reddit.

„Final Fantasy 16 zawiera najbardziej oburzające rozmycie ruchu, jakie kiedykolwiek widziałem w grze wideo”.


„Ale wow, Final Fantasy 16 ma najbardziej okropne rozmycie ruchu, jakie kiedykolwiek widziałem w grze wideo. Dało mi to chorobę lokomocyjną na tyle poważną, że zmusiło mnie do pójścia do łazienki na wypadek, gdybym zwymiotował. Nie mogę uwierzyć, że wypuścili to jak to i nie zawierało poprawki w pierwszej łatce”.

Jednak kilku innych użytkowników w komentarzach zgodziło się Niektóre Zauważając, że trudno było grać w tę grę nawet przez godzinę w tym czasie, ponieważ efekt rozmycia ruchu sprawiał, że czuli się tak źle. „Minęło kilka godzin meczu i naprawdę mi się podoba, ale cholera, to rozmycie w ruchu przyprawia mnie czasami o ból głowy” – powiedział. Jeden.

Square Enix nie odniosło się jeszcze do skarg, chociaż rozmycie ruchu było najwyraźniej problemem, który nie pojawił się w skanach przed premierą, biorąc pod uwagę, że Final Fantasy 16 minęło trzy miesiące przed premierą, a deweloper wydał małą łatkę pierwszego dnia. IGN poprosił Square Enix o komentarz.

John Linnemann z Digital Foundry zwrócił uwagę na możliwą przyczynę mdłości związanej z rozmyciem ruchu na Twitterze (powyżej), mówiąc, że wygląda to gorzej, gdy gracze używają szybkich, gwałtownych ruchów kamery zamiast powolnych panoram lub całkowicie ją pomijają.

READ  Nowy związek AC102 przywraca ubytek słuchu wywołany hałasem w modelach przedklinicznych

Powiedział: „W końcu zobaczyłem, jak ktoś gra w Final Fantasy 16 i byłem przytłoczony rozmyciem ruchu. Tak jak myślałem: sposób, w jaki używają kamery, jest zupełnie inny”. „Używają szybkich, gwałtownych ruchów i często próbują odeprzeć kamerę, która próbuje ponownie wyśrodkować”.

Gra została dobrze przyjęta, a gracze mają obsesję na punkcie aktora głosowego Cida i nowej funkcji o nazwie Active Time Lore. Final Fantasy 16 pokazuje również wiele miłości do przeszłości serii, z założeniem bezpośrednio inspirowanym oryginalną grą z 1987 roku i ukłonem w stronę ukochanej postaci.

W naszej recenzji 9/10, IGN powiedział: „Final Fantasy 16 jest szybkie, refleksyjne i ciężkie w walce, i z pewnością jest to odejście od tego, czego fani mogliby oczekiwać od gry Final Fantasy, ale jej historia, doskonałe postacie i budowanie świata jest na miejscu, z najlepszymi, jakie ma do zaoferowania seria”, a innowacyjna funkcja Active Time Lore powinna ustanowić nowy standard tego, jak długo ciężkie gry mogą utrzymać graczy w świecie.

Ryan Dinsdale jest niezależnym reporterem IGN. Cały dzień będzie opowiadał o Wiedźminie.