Samolot linii United Airlines lecący do Japonii został zmuszony zawrócić na międzynarodowe lotnisko w Los Angeles, gdy w czwartek po starcie w San Francisco w samolocie zgubiła się opona – potwierdziła linia lotnicza. Poczta nowojorska.
Według władz linii lotniczych i lotniska, spadające podwozie samolotu United Flight 35 uszkodziło kilka samochodów na parkingu międzynarodowego lotniska w San Francisco po wystartowaniu Boeinga 777-20 około godziny 11:30.
Szokujące nagranie pokazało, że podczas wznoszenia się w powietrze samolot stracił jedną z sześciu opon po lewej stronie.
United Airlines potwierdziły „The Post”, że Boeing 777-200 lecący do Osaki z 235 pasażerami, 10 stewardami i czterema pilotami na pokładzie wylądował bezpiecznie na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles.
Rzecznik firmy powiedział: „Pracujemy nad zorganizowaniem nowego samolotu, który umożliwiłby kontynuowanie tej podróży dla naszych klientów”.
Rzecznik firmy powiedział dziennikowi The Washington Post, że kawałki opon spadły na parking dla pracowników na lotnisku w San Francisco, „powodując uszkodzenia wielu pojazdów”.
„Nie było żadnych obrażeń. Pas startowy został na krótko zamknięty w celu usunięcia gruzu, ale został ponownie otwarty” – dodali.
Na nagraniu wideo opublikowanym w Internecie z lotniska widać samochód, którego tył został rozbity, a ogrodzenie uszkodzone.
Linia lotnicza stwierdziła, że samolot został zaprojektowany tak, aby wylądować bez problemu w przypadku zgubienia lub uszkodzenia opon.
To już trzeci raz w tym tygodniu, gdy samolot Boeing używany przez United miał problemy w powietrzu.
Jeden z silników Boeinga 737-900 używanego przez tę linię zapalił się kilka minut po locie w Teksasie. Lot nr 1118 United Airlines natychmiast powrócił na lotnisko międzykontynentalne im. George'a H. Busha w Houston.
W poniedziałek „San Francisco Chronicle”, powołując się na dane, donosi, że podczas innego lotu linii United United z Honolulu do San Francisco nad Pacyfikiem doszło do awarii silnika. Na szczęście samolot Boeing 575-300 wylądował bezpiecznie w miejscu docelowym już godzinę po odkryciu awarii.
Boeing uporał się z falą problemów, które rozpoczęły się w styczniu, gdy w trakcie lotu liniami Alaska Airlines odpadła zatyczka w drzwiach. Podczas inspekcji samolotu Boeing Max 9 wykryto później szereg wpadek w procesie produkcyjnym.
Panel ekspertów FAA już wcześniej w lutym skrytykował „brak świadomości standardów związanych z bezpieczeństwem na wszystkich poziomach organizacji” Boeinga.
z Drut pocztowy
Ta historia pierwotnie pojawiła się w Poczta nowojorska Zostało powielone za zgodą
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu