Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Sezon na głębokość i nie tylko

Sezon na głębokość i nie tylko

Pomimo umiarkowanego odbioru piątego dużego rozszerzenia Destiny 2 w Lightfall, pociąg akcji na żywo nadal działa. Sezon Deep rozpoczął się pod koniec maja i rozpoczął się w miarę zbliżania się do zakończenia tej trwającej dekadę sagi. Od nowych szczegółów na temat Zasłony po próbę wskrzeszenia Króla Pochwyconych, wiele wydarzyło się w obecnie częściowo podwodnym świecie Przeznaczenia.

Być może najbardziej intrygujące jest ujawnienie pochodzenia Świadka, a także potrzeba przywrócenia przerażającej Królowej Czarownic z martwych, aby zapobiec katastrofie. To odpowiedzi, na które czekaliśmy od premiery Lightfall na początku tego roku, a my usiedliśmy z Bungie, aby omówić dotychczasowe przygody fabularne tego sezonu, a także to, czego możemy się spodziewać w nadchodzących miesiącach.

Wyjątkowa oprawa morska Season of the Deep i Titan Returns

Niezależnie od ich ogólnej jakości, sezony Destiny 2 zawsze zapewniały graczom wyjątkowe fantazje poprzez sezonowe ustawienia i aktywności. Zapytany o to, jak zespół doszedł do koncepcji morskiej na sezon 21, starszy kierownik projektu Tom Farnsworth omówił ten proces; Wiedzieliśmy, że chcemy wrócić na Titan i opowiedzieć historię z Al Ahsą. Posadziliśmy tam kilka lat temu i chcieliśmy odwiedzić ponownie. Kiedy rozmawiał o tych aspektach z naszym prezenterem narracji, zapytał o pomysł zejścia pod wodę. To było prowokacyjne pytanie, wiesz? Zwykle tego nie robimy, w Destiny woda jest często tylko dodatkowym zagrożeniem. Wejście do tego miejsca jest tak trudne, że przypomina tworzenie kolejnej gry”.

„Próbujemy znaleźć unikalny kierunek narracji, aby poprowadzić całą historię, która jest zaskakująca i połączona z przekonującą estetyką. Wizualizacje schodzenia pod wodę to świetna okazja do stworzenia nowych przestrzeni w grze. Bioluminescencyjne rafy koralowe i zatopione statki Hive – jest dużo bogatej rozgrywki i przestrzeni wizualnej, na których możemy polegać.”

Główny projektant rajdów i lochów, Brian Frank, był również zaangażowany w to, dlaczego zespół oparł się na Arcology jako miejscu dla Ghosts of the Deep Dungeon; To ustawienie zostało natychmiast zidentyfikowane jako okazja do stworzenia nawiązania do przeszłości i nostalgicznej przesłanki dla powracających graczy. Nasz lider zespołu rajdów i lochów pracował już nad oryginalną paletą kolorów i środowiskiem dla Arcology. Mieliśmy pewne doświadczenie i znajomość wokół niego. Loch jest okazją do stworzenia czegoś bardziej otwartego. Pozostawia się go do eksploracji i wędrowania, a także pozwala nam włączyć Sparrows do tej aktywności.

READ  Nowa aplikacja do terapii AI firmy Replika próbuje przenieść Cię na wyspę Zen

Opuszczając zasłony i rozsuwając welon

Jedyną rzeczą, której społeczeństwo chce teraz bardziej niż czegokolwiek w zakresie narracji, są odpowiedzi. Kto lub co jest świadkiem? Czym jest zasłona? Jak wygląda finał? Otrzymaliśmy wiele odpowiedzi w ciągu tego sezonu, ponieważ wszystko osiągnęło punkt kulminacyjny podczas sceny z tygodnia 5, ujawniając pochodzenie Świadka.

Starszy projektant narracji, Robert Brooks, rozmawiał z tymi wielkimi odkrywcami; „Jest tak wiele zasłon do opadnięcia, a raczej zasłon, które należy rozsunąć. To wspaniałe uczucie odkrywać i ujawniać niektóre historie, które ludzie bronili we właściwym czasie. Zawsze planowaliśmy, że Lightfall doprowadzi do okresu odpowiedzi, ale niekoniecznie odpowiedź na nie. Jak to się stało. Dostępna teraz misja Containing the Veil zawiera zawartość, która działa przez cały sezon Batystemów. Pojawią się również wpisy na początku kolejnych dwóch sezonów. Myślę, że te będzie zrozumiały – nie tylko dla Świadka, Podróżnika i Czarnej Floty, ale także dla niektórych historii, które pojawią się po figurze Finał. Wspaniale jest móc to opublikować i zobaczyć reakcję graczy. To naprawdę pomocne”.

Robert został poproszony o rozwinięcie idei, że Seasons jest pomostem między Lightfall a The Final Shape. „W wielu naszych poprzednich produkcjach sezony składają się na duży dodatek, który jest czymś w rodzaju końca tej historii. Następny zestaw sezonów rozpoczyna nowy. Widzieliśmy to w Beyond Light i The Witch Queen. Lightfall to nieco inne doświadczenie w tym, że to nie tylko wzrost wysokości, ale raczej most. Jest opad i dekonstrukcja wydarzeń, które miały miejsce, oraz sposób, w jaki bohaterowie wchodzą z nimi w interakcję. Każdy sezon zostanie przekazany do następnego sezonu bardziej natychmiast niż wcześniej. Chcemy, żeby było tak samo, kiedy przekazujemy The Final Shape temu, co będzie dalej”.

READ  Malware Crackonosh w GTA V Użyj The Sims do wydobywania Moreno dla hakerów

God of War zajmuje centralne miejsce

Kiedy Świadek wprowadza w życie swój ostateczny plan, ostatni z trzech wielkich Bogów Roju pojawił się, by trzymać nas na dystans. Xivu Arath zadebiutowała wokalnie w Season of the Deep, kiedy Kimberly Brooks przejmuje płaszcz Hive God of War. Xivu od lat znana jest z tego, że jest twardą taktykiem, ale Season of the Deep chce nadać swojej postaci więcej głębi. Duchy głębokiego lochu umieściły Xivu w taki sposób, że poddała w wątpliwość jej wiarę w ciemność i świadectwo. Logika dotychczas nieomylnego miecza rozpada się przed nią do fundamentów.

Zapytany, pod jakim kątem zespół zajął się charakteryzacją Xivu, Robert był podekscytowany, mogąc podzielić się swoimi przemyśleniami. „Właściwie to były jedne z pierwszych rzeczy, które napisałem na ten sezon. Wciąż próbowaliśmy wymyślić, jak brzmiałaby Xivu Arath, to coś innego niż zwykłe wpisywanie jej wielkimi literami i sprawianie, że jest zrzędliwa, jakby była we fladze Chciałem jej pokazać głębię, ponieważ jest nie tylko błyskotliwym taktykiem i nieprzeniknionym bogiem wojny, ale jest także osobą głęboko w środku. Jest w tym konflikt emocjonalny – pomyślałem, że myśl o jej utracie byłaby nieodparta. Jej brat zmarł , jej siostra zwróciła się przeciwko niej i zmarła. Czuje surowe emocje, ponieważ nie pokazuje nikomu innemu oprócz swoich braci i siebie.

Robert opowiada o tym, jak chcieli to ulepszyć dzięki jej występom wokalnym. „Chcieliśmy, żeby przemawiała w rytmie przypominającym pastora z południowych baptystów lub pastora wielkiego kościoła. Z tą narastającą kadencją, jakby głosiła pochlebcom swojej konkubiny. Potem ma te ospałe chwile, w których jej głos jest mały w porównaniu Nie brzmi jak bóg wojny, po prostu brzmi jak przerażona osoba”. I słaba. Bogowie Roju to ludobójcze i złe potwory, ale byli i nadal są ludźmi, którzy dokonywali strasznych wyborów. Chciałem ich uczłowieczyć jednocześnie pokazując, że są ponad zbawieniem”.

Niko mówił także o swoim pierścieniu, aby poruszyć jej związek ze Świadkiem i sposób, w jaki jest postrzegana jako Bóg Wojny. „Dlatego byliśmy podekscytowani, że możemy dać jej głos – nie jest lalką. Xivu nie jest szalona idąc do bitwy, jest bardzo mądra. Jest w pobliżu od jakiegoś czasu, realizując plany Świadka, ale utknęła. Powiedziano jej odpowiedzi dochodzą do tego, jak będzie wyglądał finał i jej miejsce w nim, ale ona tego nie zrozumiała. Każdy zacząłby podejrzewać tę sytuację.

READ  Twitter odcina dostęp do paska wyszukiwania dla niezarejestrowanych użytkowników

Powrót Królowej Czarownic

Season of Depth dostarczył mu największą niespodziankę na zakończenie swojej historii. Odkrycie, że nasza jedyna nadzieja na podążanie za Świadkiem leży w Savathon. Podczas gdy wielu graczy spodziewało się powrotu Królowej Wiedźmy, okaże się, jak duży wpływ będzie to miało na toczącą się narrację. Zapytany o jej rolę w nadchodzących wydarzeniach, starszy projektant narracji Nico Stevens wyjaśnił jej miejsce w większej historii; „Będzie częścią historii w miarę jej rozwoju, ale rola Savathona nie będzie tak powszechna jak w Królowej Czarownic. To rozszerzenie i prowadzące do niego wydarzenia sezonowe były jej historią, podczas gdy tutaj jest to część większej narracji – nie skupionej wokół niej”.

Robert podwoił to, wyrażając, że sezonowa narracja ma postacie, które lepiej pasują do jej motywów i środowisk niż większość. „Jesteśmy teraz historią zespołową ze zbyt wieloma aktorami. Kiedy tworzymy narrację, szukamy najlepszego dopasowania do tej kadencji – z jakimi postaciami chcemy być zaangażowani i czy to ma sens? Zrobię to z Savatonem w przyszłości, to historie, które mają dla niej największy sens.

Jeśli chcesz śledzić najnowsze wydarzenia, światło słoneczne I sezon głębokości Dostępne już teraz, z obietnicą jeszcze dwóch pełnych sezonów, zanim The Final Shape wystartuje na początku przyszłego roku. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o przyszłości Destiny, koniecznie włącz nas Spektakl przeznaczenia 22 sierpnia przechodzimy do zakończenia tej epickiej sagi.