Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Sony zawiesza sprzedaż PlayStation w Rosji z powodu inwazji na Ukrainę

Sony zawiesza sprzedaż PlayStation w Rosji z powodu inwazji na Ukrainę

Sony ogłosiło dzisiaj, że oficjalnie przestanie sprzedawać produkty PlayStation – w tym PS5 i gran Turyzm 7 W Rosji po wojnie z Ukrainą. Wynika to z podobnych decyzji innych dużych firm zajmujących się grami, w tym Microsoft, Activision Blizzard i EA.

„Sony Interactive Entertainment (SIE) dołącza do globalnej społeczności, wzywając do pokoju na Ukrainie” – podała firma w dzisiejszym oświadczeniu. „Zawiesiliśmy wszystkie dostawy oprogramowania i sprzętu i uruchomiliśmy Gran Turismo 7i PlayStation Store w Rosji. Firma zapowiedziała również, że przekaże 2 miliony dolarów (3 dolary) UNHCR i Save the Children „aby wesprzeć ofiary tej tragedii”.

Decyzja Sony jest następstwem fali bojkotów gier w Rosji, której inwazja na Ukrainę podobno zabiła Do tej pory ponad 400 cywilówod zeszłego tygodnia z deweloperem CD Projekt Red dla Wiedźmin 3. 2 marca, niecały tydzień po inwazji, pierwszy wicepremier Ukrainy Michajło Fiodorow Wywoływane zarówno na Xbox, jak i PlayStation Zakazać użytkownikom z Rosji. Microsoft odpowiedział kilka dni później, ogłaszając zakaz sprzedaży nowych produktów i usług w kraju. Od tego czasu Activision Blizzard, EA, Ubisoft i inni poszli w ich ślady.

Nintendo ogłosiło dzisiaj, że przesunie premierę Advance Wars 1 + 2: Re-Boot Camp Z powodu „ostatnich wydarzeń na świecie” I on powiedział Kotaku I chciała w oświadczeniu „wyrazić swoje zaniepokojenie wszystkim dotkniętym konfliktem”.

Wojna już doprowadziła Ponad dwa miliony uchodźców uciekło z UkrainyA Raporty wieloboków Niektórzy twórcy gier w kraju są wśród ochotników do walki z najeźdźcami rosyjskimi. Oprócz dużych firm, takich jak Sega i Koei Tecmo Przekaż darowiznę na działania humanitarneniezależni programiści skompilowali „Pakiet dla Ukrainy” w sklepie zabaw itch.io Zawiera prawie 1000 gier za jedyne 10 USD (14 USD). Pakiet pozyskał ponad 1,6 mln USD (2 mln USD) w Tylko pierwszego dnia.