Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

TikTok: Feud Paszy z EatClub w jednogwiazdkowej recenzji Roadhouse

TikTok: Feud Paszy z EatClub w jednogwiazdkowej recenzji Roadhouse

Wybitny influencer TikTok, który może zarobić tysiące dolarów na filmie, powiedział, że jest gotów użyć swojej platformy, by uderzyć burgera w Sydney w sporze o „niesprawiedliwą” jednogwiazdkową ocenę Google.

Pavel „Pasha” Grozdov, który ma ponad 830 000 obserwujących na swoich kontach w mediach społecznościowych i zgromadził miliony wyświetleń dzięki swoim humorystycznym stylom życia i filmom z podróży, wywołał gniew popytu wspieranego przez Marco Pierre’a White’a. Uruchom EatClub aż duszno.

„To był dziwaczny wypadek” – powiedział Pan Kotlakis, dyrektor generalny EatClub.

„Klienci EatClub są znani z wystawiania pozytywnych recenzji, ponieważ doceniają ofertę, którą otrzymali. Fakt, że klient zostawił negatywną recenzję z powodu zepsutej kuchni… był bardzo dziwny.”

Grozdov EatClub – prof Aplikacja mobilna Pozwala firmom zapełnić wolne stoliki, oferując zniżki w ostatniej chwili – aby wykorzystać 20-procentową zniżkę w Roadhouse Restaurant Burgers & Ribs 4 marca.

Ale kiedy około godziny 20:00 on i przyjaciel dotarli do modnego lokalu w centrum miasta przy Ultimo Road w Haymarket, współwłaściciel Samuel Ahn powiedział im, że niestety zepsuła się kuchnia i sklep musi zostać zamknięty.

„Mieliśmy wyciek gazu w naszej kuchni – wysłaliśmy wiadomość do naszych gości około szóstej lub siódmej rano” – powiedział pan Ahn.

„Powiedziałem mu:„ Niestety wysłaliśmy wiadomość do naszych gości, nie możemy was obsłużyć, mamy problem w naszej kuchni, przepraszamy za to”. Ta osoba najwyraźniej wcale nie była szczęśliwa. Nie było zbyt wielu innych rozmów poza tą… Przepraszamy, nie możemy ci służyć.

Według EatClub, para skorzystała następnie z aplikacji, aby zrealizować kupon na kolejne 30 procent zniżki w pobliskim Central Parku.

Ale pan Ann powiedział „natychmiast, być może w ciągu godziny”, Grozdov zostawił jednogwiazdkową recenzję na stronie Roadhouse, korzystając z konta znajomego – co spowodowało obniżenie jego średniej oceny z 4,9 do 4,8.

READ  Król Karol III składa oświadczenie; Australia reaguje. Książę Harry, powitanie Meghan Markle; John Howard, Paul Keating ku czci królowej; Wielka Brytania w żałobie

„Byłem naprawdę sfrustrowany, ponieważ jesteśmy całkowicie zależni od opinii Google” – powiedział.

„Wtedy to mieliśmy [roughly 100 reviews] z 4,9 gwiazdkami. W rejonie Haymarket mamy wielu zagranicznych gości, a przez tę jedną gwiazdkę, która dała nam ocenę 4,8, wcale nie było dobrze”.

Komentarz brzmiał: „Zrobiłem rezerwację (w imieniu mojego chłopaka) i pojawiłem się na czas, a właściciel odwrócił nas i powiedział, że są zamknięte, ponieważ zepsuła się kuchnia. Kiedy daliśmy potwierdzenie, powiedział: „Czy ty nie dostać wiadomość? Bądź lepszy.

Po tym, jak pan Ahn poruszył ten problem z EatClub, przedstawicielem obsługi klienta aplikacji o nazwie Grozdov, zaoferował kupon o wartości 15 USD w ramach przeprosin i zapytał, czy może usunąć recenzję.

Zamiast tego odpisał, że „15 dolarów to za mało, aby pokryć złe doświadczenia, jakie mieliśmy”. „Czy możemy prosić o co najmniej 50 dolarów? 15 dolarów zakłada, że ​​ponownie skorzystamy z EatClub i wystarczy na pokrycie naszych napojów bezalkoholowych” – napisał.

„W tym momencie nie będziemy korzystać z EatClub, ponieważ wyraźnie mnie nękasz i nie zostawisz mnie w spokoju, dopóki recenzja mojego przyjaciela nie zostanie usunięta – oczywiście twój cel numer jeden, a nie doświadczenie klienta, na którym, jak twierdzisz, ci zależy. Zadzwoniłeś do mnie teraz dwa razy i trzy razy wysłałeś mi wiadomość w krótkim okresie 12 godzin, co się liczy Gwałtowne nadużycie spamu”.

Dodał: „Jeśli nie dasz nam więcej i nie przestaniesz, napiszę kolejną recenzję pod tą restauracją, teraz z mojego profilu, a także udostępnię ją w moich mediach społecznościowych”.

Następnie Grozdov udostępnił link do własnego TikToka i Instagram, gdzie ma odpowiednio 516 000 i 316 000 obserwujących. Po tym Grozdow nie publikował niczego na swoich kontach w mediach społecznościowych.

Zgodnie z jego „ceną” Grozdov pobiera do 11 000 USD za sponsorowaną promocję produktu TikTok i Instagram Reel.

READ  Ostatni bojownicy ewakuowani z oblężonego młyna Azovstal w Mariupolu

Pan Ahn powiedział, że uważa za „moralnie złe” traktowanie przez Grozdowa małej firmy w ten sposób. „Jesteśmy stosunkowo nową restauracją, działamy już około pięciu miesięcy” – powiedział.

„Jeśli coś zrobimy, nasza obsługa nie była dobra, nasze jedzenie nie było dobre, naprawimy to, [but this was] Może tylko pół minuty rozmowy. Nie mogę zrozumieć, jak influencer w mediach społecznościowych mógł wykorzystać swoją władzę… przeciwko naszej restauracji i ludziom takim jak my. Nie chcemy, żeby to się powtórzyło”.

Restaurator powiedział, że wcześniej próbował promować influencerów z „wieloma smakoszami”, ale w końcu „poczuł, że wykorzystują”.

Ale pan Koutlakis powiedział, że EatClub „ma już do czynienia z wieloma wspaniałymi wpływowymi osobami, które przynoszą wiele dobrych rzeczy do restauracji”. „Powiedziałbym, że nie wszyscy tacy są”, powiedział, „ale na pewno są tacy – to doskonały przykład”.

Upierał się, że EatClub „był bardzo rozsądny, staraliśmy się zapewnić dobrą obsługę klienta i to naprawić”, jednocześnie zaprzeczając, że Grozdov był nękany.

„Myślę, że kontaktowaliśmy się z nimi przede wszystkim po to, aby upewnić się, że ich doświadczenie jest dobre i zobaczyć, czy jest coś, co możemy zrobić – to nasi klienci i klienci restauracji” – powiedział. „Oczywiście wkładamy więcej wysiłku, gdy dowiemy się o niesprawiedliwej negatywnej recenzji [was left]. ”

Pan Koutlakis dodał, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak wiele szkód może wyrządzić firmie negatywna recenzja Google. „Jeśli to jest coś warte”, powiedział, „prowadzenie restauracji może być bardzo trudne, a sprawy nie zawsze idą po twojej myśli”.

„Kiedy coś utknie w kuchni i nie można tego podać, jest to bardzo stresujące. Czasami tak dobrze jest być wyrozumiałym jako klient – zwłaszcza w branży, która wciąż robi to tak okrutnie od czasu Covid.”

READ  Albańczycy atakują katastrofalną wojnę w Rosji i chaos puczu

Poproszony o komentarz przez e-mail, Grozdoff powiedział, że recenzja Google była „prawdziwym i dokładnym opisem tego doświadczenia”. „Restauracja oferowała rekompensatę w wysokości 15 dolarów, ale nie czuliśmy, że to wystarczy, biorąc pod uwagę, że całe doświadczenie było całkowicie niedostępne po naszym przyjeździe” – powiedział.

Poprosiliśmy o nadwyżkę podaży w wysokości 35 USD, ale nie mogliśmy dojść do porozumienia. Uważam jednak, że to już koniec i nie planuję żadnej przyszłej interakcji”.

Grozdov dołączył do TikTok w 2020 roku i szybko zebrał miliony wyświetleń swoich filmów. On był Wreszcie zatrudniony Za pośrednictwem platformy mediów społecznościowych jako menedżer społeczności.

„Jego wirusowy wokal przykuł uwagę wielkich gwiazd, takich jak Madonna i Lizzo” – czytamy na jego stronie internetowej.

„Jako najbardziej wschodzący głos w przestrzeni cyfrowej, treści Paszy docierają do 56 milionów ludzi miesięcznie na Instagramie, TikToku i YouTube. Współpracował z różnymi markami, od Ralpha Laurena po Microsoft, a jego prace były prezentowane w wielu środki masowego przekazu.”

[email protected]

Przeczytaj powiązane tematy:Sydnej