Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Twitter uruchamia subskrypcję za 8 USD z niebieskim czekiem po przejęciu Elona Muska

Twitter uruchamia subskrypcję za 8 USD z niebieskim czekiem po przejęciu Elona Muska

Zmiana następuje dzień po tym, jak firma zaczęła zwalniać pracowników w celu obniżenia kosztów, a coraz więcej firm przestaje reklamować się na Twitterze, ponieważ świat korporacyjny ostrożnie czeka, aby zobaczyć, jak będzie działać pod nadzorem nowego właściciela.

Elon Musk powiedział, że chce „utwierdzić wszystkich ludzi” na Twitterze.przypisane mu:AP

Połowa z 7500 pracowników firmy została zwolniona, napisał na Twitterze Yoel Roth, szef działu bezpieczeństwa i uczciwości na Twitterze.

Powiedział, że moderatorzy treści firmy na pierwszej linii byli grupą najmniej dotkniętą zwolnieniami i że „wysiłki na rzecz uczciwości wyborów – w tym szkodliwej dezinformacji, która może tłumić głosowanie i zwalczać operacje informacyjne wspierane przez państwo – pozostają najwyższym priorytetem”.

Współzałożyciel Twittera, Jack Dorsey, obwiniał o masową utratę miejsc pracy. Dwukrotnie pełnił funkcję dyrektora generalnego Twittera, ostatnio w latach 2015-2021.

„Biorę odpowiedzialność za to, dlaczego wszyscy są w takiej sytuacji: firma zbyt szybko rozrosła się” – napisał na Twitterze. „Przepraszam za to.”

Musk napisał pod koniec piątku na Twitterze, że nie ma innego wyjścia, jak tylko zwolnić miejsca pracy, „kiedy firma traci ponad 4 miliony dolarów dziennie”. Nie podał szczegółów dotyczących dziennych strat firmy i powiedział, że pracownikom, którzy stracili pracę, oferowano trzymiesięczne wynagrodzenie jako rekompensatę za odprawę.

Ładowanie

Tymczasem Twitter już odnotował „ogromny spadek przychodów” ze względu na presję grup aktywistów na reklamodawców, aby opuścili platformę, Musk napisał w piątek na Twitterze. Ma to duży wpływ na Twittera ze względu na jego dotychczasową zależność od reklam w celu zarabiania pieniędzy. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku około 92 USD z każdych 100 USD przychodów pochodziło z reklam.

United Airlines stały się najnowszą znaczącą marką, która wstrzymała reklamy na Twitterze. United z siedzibą w Chicago potwierdziło w sobotę, że podjęło ten krok, ale odmówiło omówienia powodów, dla których lub co musiałoby zobaczyć, aby wznowić reklamę na platformie.

READ  Zdjęcie przedstawia sycylijską wioskę Centuripe w ludzkiej postaci

Dołączyła do rosnącej listy największych firm wstrzymujących reklamy na Twitterze, w tym General Motors, REI, General Mills i Audi.

Musk próbował uspokoić reklamodawców w zeszłym tygodniu, mówiąc, że Twitter nie stanie się „stroną darmową dla wszystkich” z powodu tego, co nazywa swoim zaangażowaniem w wolność słowa.

Ale nadal istnieją obawy, czy lżejsze dotknięcie moderacji treści na Twitterze spowoduje, że użytkownicy będą wysyłać bardziej obraźliwe tweety. Może to zaszkodzić markom korporacyjnym, jeśli ich reklamy pojawią się obok nich.

AP

Biuletyn Business Briefing zawiera najważniejsze artykuły, ekskluzywne relacje i opinie ekspertów. Zapisz się na to każdego ranka w tygodniu.