Branża gier Web3 nadal wzbudza zainteresowanie inwestorów. Brazylijski startup Jungle ogłosił dzisiaj, że zebrał 6 milionów dolarów w ramach finansowania zalążkowego w rundzie współprowadzonej przez firmy venture capital. Bitcraftowe przedsięwzięcia I projekty ramowez planami Rozwijać Internet 3 mobilna strzelanka.
W rundzie uczestniczyły również Delphi Digital, 32bit Ventures, Karatage, Stateless Ventures i inne. Fundusze zostaną wykorzystane na rozwój nadchodzącego pierwszego tytułu Jungle, a także na budowę zespołu programistów.
W przeciwieństwie do potężniejszych gier na komputery stacjonarne i konsole, których dopracowanie i opublikowanie może zająć lata, potok tworzenia gier mobilnych porusza się stosunkowo szybko. Zamiast rozwijać całe swoje know-how i osobowości we własnym zakresie, Jungle planuje kupić własność intelektualną (IP) od innych istniejących studiów gier i dostosować je do mobilnych gier Web3.
„Naszą strategią jest identyfikacja gier mobilnych, istniejących lub będących w trakcie uruchamiania, które mają potencjał, aby pomyślnie przenieść się do pierwszych tytułów Web3 i stać się tytułami dominującymi w gatunku w przestrzeni gier blockchain”, współzałożyciel i dyrektor generalny Jungle — powiedział João Peraldo. Rozszyfrować.
Peraldo dodał: „Szukamy niebieskich kropek w wkrótce czerwonym oceanie. Chcemy uniknąć obecnej puli konkurencji i wyprzedzić nas w gatunkach, w których możemy wygrać”.
Nazwa pierwszego tytułu Jungle nie została jeszcze ujawniona, ale mobilna strzelanka pozwoli graczom sprzedawać znalezione w grze przedmioty jako NFT. Zgodnie z wydaniem, gra będzie zawierała również „opcję wirtualnego wyrażenia zgody na otwartą gospodarkę rynkową”.
Zespół Jungle uważa, że mobilna platforma jest obecnie najlepszą platformą do grania w Web3, ponieważ ma największą liczbę użytkowników, co czyni ją „jedyną, która może przyciągnąć dużą publiczność do Web3” – powiedział Beraldo.
powiedział Carlos Pereira, partner Bitkraft Ventures Rozszyfrować Dlaczego firma zainwestowała w wizję Jungle dotyczącą gier Web3 i podzieliła się jego podejściem do wybierania startupów.
„Mamy cal szerokości, cal głębokości i koncentrujemy się na sektorze rozrywki interaktywnej” – powiedział Pereira, dodając, że wcześniejsze doświadczenie Bitkraft w inwestowaniu w świat gier Web2 również wpływa na jego decyzje. „Ostatecznie wierzymy, że to doświadczenie daje nam przewagę w tym, na czym koncentrujemy się w Web3”.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024