Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Twórcy „Baldur's Gate 3” przeprowadzili zwolnienia w całej branży

Twórcy „Baldur's Gate 3” przeprowadzili zwolnienia w całej branży

Larian Studios skrytykowało szereg firm, które zwolniły personel programistyczny, aby zmaksymalizować zyski dla akcjonariuszy.

Rok 2024 rozpoczął się od zwolnień w wielu studiach znacznej liczby pracowników. Microsoft zwolnił 1900 pracowników wkrótce po wyrażeniu zgody na przejęcie Activision Blizzard, a Riot Games zwolniło także ponad 500 pracowników, co dzisiaj (19 lutego) zostało potwierdzone. Dyskoteka Elizjum Deweloper ZA/UM zwolnił jedną czwartą personelu.

W innym miejscu należąca do Amazona platforma streamingowa Twitch stwierdziła, że ​​jest nierentowna po kolejnej masowej rundzie zwolnień, podczas gdy Embracer Group przyznała, że ​​po zwolnieniu 1400 stanowisk pracy w ciągu całego roku kieruje się „zasadą umiejętności zawsze maksymalizować wartość dla akcjonariuszy w każdej sytuacji”. Ostatnie 12 miesięcy.

zeszły tydzień, Wrota Baldura 3 Otrzymała wiele nagród na gali DICE Awards, w tym za wybitne osiągnięcie w historii, grę RPG roku, wybitne osiągnięcie w reżyserii gry i grę roku. Larian Studios wykorzystało różne przemówienia, aby podkreślić rosnący trend, w którym deweloperzy są obcinani przed nagrodami dla autorów.

„To naprawdę ludzka branża i czasami naprawdę słabo pokazujemy programistom, ile są warci… To taki słoń w pokoju, zwłaszcza gdy jesteś otoczony całym tym bogactwem” – dyrektor wydawniczy Michael Doss powiedział. [via PCGamer].

„Tak wiele osób zostało zwolnionych na początku tego roku. Chcę, żebyście wiedzieli, że wszyscy jesteście utalentowani, że się liczycie i że jesteście przyszłością tej branży. Nie pozwólcie, aby nasz kolektyw zgasił ten płomień Błędy. Będziemy wytrwać jako branża”.

„W języku niderlandzkim jest takie wyrażenie – «uczciwość trwa dłużej»” – kontynuował David Woolgrave, szef produkcji w firmie Larian. [because] Na dłuższą metę budowanie społeczności, budowanie bazy graczy i tworzenie naprawdę fajnych gier pozwoli ci zarobić najwięcej pieniędzy, to wszystko.

To zdanie powtarza były prezes Nintendo, Satoru Iwata. Iwata był prezesem Nintendo od 2002 r. aż do swojej śmierci w 2015 r. i nadzorował burzliwą erę Wii U firmy, którą wielu uważało za porażkę. Po porażce zgodził się na 50-procentową obniżkę pensji, podczas gdy pozostali dyrektorzy obniżyli pensje o 20 procent.

READ  Czy generatywna sztuczna inteligencja będzie odgrywać rolę w praktyce ogólnej?

Porozmawiaj o rozdzielczości W 2013 roku Iwata mówił: „Jeśli w krótkim okresie zmniejszymy liczbę pracowników, aby osiągnąć lepsze wyniki finansowe, morale pracowników spadnie. Szczerze wątpię, czy pracownicy, którzy boją się, że zostaną zwolnieni z pracy, będą mogli tworzyć oprogramowanie tytuły, które mogą zaimponować ludziom na całym świecie.

Ta odpowiedź została ponownie udostępniona niezliczoną ilość razy w mediach społecznościowych w związku z niedawnym trendem zwalniania przez studia pracowników faktycznie odpowiedzialnych za ich produkty.