Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Twórcy Blizzarda Diablo IV twierdzą, że załatają grę wkrótce po tym, jak gracze ją wypróbują

Twórcy Blizzarda Diablo IV twierdzą, że załatają grę wkrótce po tym, jak gracze ją wypróbują

Pracuje trzech kierowników Diablo IV kontrakt Transmisja na żywo czatu przy ognisku Wczoraj powiedzieli, że zmienią sposób, w jaki wprowadzają łatki, po tym, jak zaskakująco przyrostowa łatka 1.1.0 gry nagle podcięła kompilacje graczy (przez IGN). I obiecują, że takie aktualizacje nie będą miały miejsca w przyszłości — przynajmniej nie w taki sposób, jak w tym tygodniu.

Podczas transmisji na żywo zastępca dyrektora Joe Bibora, dyrektor gry Joe Shelley i lider społeczności Adam Fletcher potwierdzili skargi dotyczące łatki, która znacznie zmniejszyła moc graczy w niektórych konfiguracjach. Fletcher powiedział o obniżeniu wersji: „Wiemy, że to jest do bani, wiemy, że to nie jest zabawne” i dodał: „Nie planujemy ponownie robić takiej łatki”.

Na krótką metę po patchu 1.1.0 pojawi się co najmniej jedna szybka poprawka przywracająca równowagę. Piepiora powiedział, że zespół uważał, że koszmarne lochy w grze były „zbyt przesadzone”, a lochy na poziomie 100 były „zbyt trudne” przez większość sezonów, co skłoniło graczy do poszukiwania bardzo konkretnych kompilacji.

Piepiora powiedział, że nigdy nie było to zamiarem, a zespół planuje obniżyć te lochy na poziomie 100 o około 30 procent „później dzisiaj za pomocą poprawki”, aby zrównoważyć sytuację. Innymi słowy, nie tylko przywróci moc gracza do poprzednich poziomów, ale nieco ułatwi radzenie sobie ze światem gry.

Shely powiedziała, że ​​wersja łatki 1.1.1 jeszcze bardziej zrównoważy sytuację, dodając więcej potworów do Nightmare Dungeons i niektórych wydarzeń w Helltide, dzięki czemu gracze na wyższych poziomach będą mogli cieszyć się koszeniem potworów podczas ich przechodzenia. W nadchodzącym czacie przy ognisku, zaplanowanym na piątek, 28 lipca, Blizzard opowie więcej o tej łatce, która według Fletchera zostanie wydana za „kilka tygodni”.

Shely powiedział, że zespół zmienia sposób, w jaki obsługuje aktualizacje balansu gry, zwłaszcza te związane ze zmniejszaniem mocy gracza, mówiąc, że nie zrobi tego ponownie bez zaoferowania graczom „przekonujących alternatyw do realizacji”. Zamiast tego zespół pozwoli zachować te konfiguracje pod kontrolą, aby mogły dokładniej dopasować się do ogólnych zmian. Powiedział, że zespół zapewni również te aktualizacje w przewidywalny sposób, na przykład na początku nowego sezonu.

READ  W sieci pojawił się wspaniały nowy zwiastun i zrzuty ekranu z Final Fantasy VII Rebirth

Przed przyszłymi łatami Fletcher powiedział, że Blizzard dostarczy informacje o łatkach na tydzień przed wydaniem wyjaśniające zmiany.