Jeśli chodzi o latanie, nie każdy z nas doświadcza luksusu samolotu. Ale te linie lotnicze wydają się być nieco ciemniejsze niż bajki.
Ujawniono najgorsze linie lotnicze na świecie – co nie jest dobrą wiadomością dla dwóch brytyjskich firm.
Ryanair i easyJet znalazły się w pierwszej dziesiątce po ankiecie.
W badaniu przeprowadzonym przez przechowalnię bagażu Bounce przeanalizowano skargi klientów, a także komfort siedzenia, rozrywkę podczas lotu oraz przepisy dotyczące żywności i bagażu.
Powiedzieli: „Wszyscy wiemy, jak frustrujące jest znalezienie się w ciasnej kabinie bez Wi-Fi lub czekanie godzinami w hali odlotów bez samolotu.
„Dlatego przeanalizowaliśmy doświadczenia pasażerów, punktualność, linie lotnicze i limity bagażu zarówno dla krajowych, jak i międzynarodowych linii lotniczych, aby zobaczyć, która linia lotnicza sprawia, że klienci są uśmiechnięci”.
Ryanair zajął czwarte miejsce, easyJet siódme, a żadna linia lotnicza nie oferowała darmowego bagażu podręcznego w kabinie – jedyne dwie, które to zrobiły.
Na liście nie znalazła się żadna australijska linia lotnicza.
Klienci Ryanaira muszą zapłacić za pierwszeństwo wejścia na pokład, aby zabrać torbę do kabiny lub po prostu mieć małą torebkę lub plecak, podczas gdy easyJet anulował swój bezpłatny bagaż podręczny na początku tego roku, co wcześniej pozwalało wszystkim zwykłym pasażerom zabrać torbę na samolot bez wagi . ograniczenia.
Obie firmy uzyskały dość wysokie noty pod względem obsługi klienta, 3 na 5, a easyJet również 3 na 5 za komfort siedzenia i posiłków.
Jednak to brak rozrywki podczas lotu i bagażu pociągnął ich w dół.
Na szczęście nie zajęli pierwszego miejsca wśród najgorszych linii lotniczych na świecie.
Viva Air Columbia była najgorszą linią lotniczą na świecie, zajmując pierwsze miejsce na 5 pod względem wszystkich kryteriów, podczas gdy portugalska linia lotnicza TAP miała najwięcej skarg w ciągu sześciu miesięcy (1430).
Badanie ujawniło również najlepsze linie lotnicze na świecie – Virgin Atlantic była czołową brytyjską linią lotniczą, zajmując 21. miejsce.
Wszystkie Nippon Airways zajęły pierwsze miejsce, z czwórkami na wszystkich i tylko 5 na 5 za obsługę klienta.
Ten artykuł pierwotnie ukazał się słońce Został ponownie opublikowany za zgodą
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu