poniedziałek 22 kwietnia 2024: Po rozpoczęciu kampanii Virgin Australia Bring on Wonderful w 2022 r. linia lotnicza dostarczyła drugą instalację swojego ekskluzywnego stoiska marki, co odzwierciedla ciągłe zaangażowanie w zapewnianie wspaniałych wrażeń wszystkim gościom, od rezerwacji po lądowanie.
Członkowie zespołu Virgin Australia są sercem Bring on Wonderful
Inspiracją dla kampanii byli członkowie zespołu Virgin Australia, którzy pokazali, w jaki sposób starają się, aby latanie było przyjemniejsze. Podobnie jak wirusowe wideo przedstawiające osobę zajmującą się bagażem w Perth, którą nakręcono rozmawiającą z psem przed załadowaniem go do luku bagażowego samolotu, lub członka personelu pokładowego, który pocieszał niemowlę, kontynuując służbę na pokładzie. Następny rozdział Bring on Wonderful nadal koncentruje się na mieszkańcach Virgin Australia, ale oferuje nową perspektywę oczami młodego podróżnika.
Rozpoczęta w tym tygodniu kampania opowiada historię rodziny wyjeżdżającej na wakacje ze swoją zwykle niechętną nastoletnią córką, która jest mile zaskoczona przez osoby zajmujące się obsługą bagażu w Virgin Australia, które niespodziewanie zaczynają tańczyć, przynosząc słodkie smakołyki na początek swojej rodziny wakacje.
Ciągłe inwestycje w innowacje dla klientów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy Virgin Australia nadal inwestowała w innowacje dla klientów zgodnie z platformą marki Bring on Wonderful linii lotniczej, w tym wprowadziła pierwszą w australijskiej linii lotniczej technologię śledzenia bagażu, Apple Pay i Rapid Rebook – w pełni zintegrowaną samoobsługową usługę – Narzędzie do zarządzania przerwami w świadczeniu usług. Zaledwie w zeszłym miesiącu Virgin Australia ogłosiła również, że zamierza zostać pierwszą linią lotniczą w Australii obsługującą loty ze zwierzętami na pokładzie.
Koncentracja Virgin Australia na usługach i innowacjach zaowocowała także przyznaniem jej przez rankingi linii lotniczych już szósty rok z rzędu nagrody dla najlepszego personelu pokładowego.
„Jesteśmy podekscytowani uruchomieniem drugiej fazy platformy Bring on Wonderful, skupiającej naszych pracowników, którzy są sercem Virgin Australia” – powiedziała Libby Minogue, dyrektor ds. marketingu w Virgin Australia.
„Wspaniale jest kibicować naszym pracownikom obsługi bagażu, którzy odegrali ważną rolę we wprowadzeniu na rynek australijskiej linii lotniczej technologii śledzenia bagażu, jednej z wielu innowacji, które ostatnio wdrożyliśmy dla klientów.
„Nie możemy się doczekać, aby w dalszym ciągu zapewniać naszym gościom doskonałe doświadczenia, wprowadzając jednocześnie nowe innowacje wspierane przez naszą wielokrotnie nagradzaną usługę”.
„Kiedy polecisz liniami Virgin Australia, od razu zauważysz, że cała załoga jest zdeterminowana, aby dodać radości Twojemu lotowi” – powiedział Nils Eberhardt, GCD w Special. „Celem tej kampanii było przeniesienie tej fajnej osobowości z wybiegu do roli Australijczyków”.
Kampania obejmuje telewizję, outdoor i cyfrową i będzie obecna na rynku przez sześć tygodni. Dowiedz się więcej o misji i inicjatywach Bring on Wonderful na stronie virginaustralia.com/bringonwonderful
skończyłem
Uwagi dla redaktora
Zasoby kampanii
- Sceneria Dodaj świetny film do YouTube Tutaj
Kredyty kampanii
Grupa Virgin Australia
- Libby Minogue, dyrektor ds. marketingu
- Paul Jones, główny klient i dyrektor ds. rozwiązań cyfrowych
- Angie Grant, szefowa grupy płatnych mediów
- Irina Chapman, menedżer ds. marketingu marki
- Summer Skelton, specjalistka ds. marketingu marki
Specjalność Australii
- Tom Martin i Julian Schreiber, dyrektorzy kreatywni
- Simon Gibson i Niels Eberhardt, dyrektorzy kreatywni grupy
- Dave Hartman, partner strategiczny
- Tori Lopez, dyrektor generalna
- Rachel McEwen, liderka zespołu
- Greg Carlo, menedżer biznesowy
- Brené Roche, menedżer biznesowy
- Abby Dubin Rudin, starszy dyrektor ds. strategii
- Sevda Simo, producent wykonawczy
- Alice Jay, starsza producentka filmowa
- Nick Lilley, szef produkcji materiałów filmowych
Doktorat
- Erin Hudson, dyrektor biznesowa grupy
- Remy Becker, dyrektor ds. strategii – Sydney
- Jeremy Hooper, dyrektor biznesowy
- Rhea Thackerar, dyrektor ds. planowania
- Hugh Davidson, dyrektor ds. inwestycji
- Lauren Sawyer, dyrektor ds. planowania
- Lily Trainor, starszy dyrektor ds. cyfrowych
Firma produkcyjna – Exit Films
- Stefan Hunt, dyrektor
- Leah Churchill Brown, producent wykonawczy
- Alicja Grant, producentka
- Vanessa Marian, choreograf
Edytuj stronę główną — Edytuj ARC
- Lucas Baines, redaktor offline
- Harrison Carr, zastępca redaktora offline
- Kanye Saeb, producent postoffline
Postprodukcja – alternatywne efekty wizualne
- Dave Edwards, kierownik postprodukcji i efektów wizualnych
- Martina Jewison, producentka efektów wizualnych i stron internetowych
Muzyka – Sonar
- Juno Ma, kompozycja muzyczna
- Lewis Moore, producent muzyczny
Dźwięk – Rumble Studios
- Daniel William, projektant dźwięku
- Sienna Maceretti, współproducentka dźwięku
Fotografia – spotkanie grupowe
- Ingvar Kane, fotograf
- Lauren Simpson, producentka
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort