Kobieta z Melbourne, która sprzedała swój dom, aby stworzyć linię kosmetyków inspirowaną tropikalnymi wakacjami na Bali, ujawniła, że „poświęcenie się opłaciło”, ponieważ teraz zarabia miliony.
Emily Hamilton jest założycielką wielokrotnie nagradzanej australijskiej marki Coco & Eve, która sprzedaje gamę produktów do pielęgnacji włosów, ciała i samoopalaczy, które „oddają esencję tropikalnych wakacji” poprzez wyjątkowe zapachy i kolorowe opakowania.
Pomimo „wykładniczego wzrostu” w ciągu pięciu lat od premiery, mama Geelong ujawniła, że sukces nie nastąpił z dnia na dzień, co skłoniło ją do podjęcia ryzyka i „zainwestowania w mój pomysł”, sprzedając dom z dzieciństwa na początku ery marka.
„Mój mąż i ja zaoszczędziliśmy pieniądze, które przeznaczyliśmy na założenie firmy. Musieliśmy pogodzić się z potencjalną utratą wszystkiego, ruszyć dalej i sprawić, by tak się stało” – Emily powiedziała news.com.au. Dziennik piękna.
„Rok po uruchomieniu zdaliśmy sobie sprawę, że firma rozwija się wykładniczo, i postanowiliśmy zwiększyć nasze inwestycje w innowacje, aby naprawdę wykorzystać wzrost.
„Musieliśmy sprzedać nasz dom i zainwestować 5 milionów dolarów z naszych oszczędności w firmę. „Pieniądze są przeznaczone przede wszystkim na badania i rozwój, badania kliniczne i konsumentów, a ambitny cel polega na wprowadzaniu na rynek 12 nowych produktów rocznie.”
Coco & Eve początkowo wprowadziła na rynek produkty do pielęgnacji włosów, które zostały zaprojektowane tak, aby pasowały do oferty zatwierdzonych w supermarketach i salonach.
„Kilka lat temu ten obszar rynku tak naprawdę nie istniał, a teraz naprawdę kwitnie” – wyjaśniła Emily.
„Dzięki obejściu modelu salonowego produkty Coco & Eve są nie tylko bardziej dostępne, ale także tańsze, co stanowi część atrakcyjności.
„Produkty podnoszą na duchu i inspirują konsumentów, ponieważ zawierają przyjazne dla skóry i włosów składniki pochodzące z owoców i roślin inspirowanych kuchnią balijską, takich jak kokos, mango i kwiat bananowca”.
Emily mogła również wykorzystać wiedzę zdobytą w poprzednich przedsięwzięciach biznesowych, a niektóre z nich odniosły ogromny sukces, jak na przykład Bellabox – usługa subskrypcji kosmetyków, którą stworzyła wraz ze swoją siostrą bliźniaczką Sarą.
Kilka lat później identyczne rodzeństwo stworzyło Sand & Sky, markę produktów do pielęgnacji skóry powszechnie znaną z różowej maseczki do twarzy z glinką.
Chociaż Coco & Eve jest w 100% własnością Emily, obecnie jest częścią Supernova – tej samej spółki parasolowej, pod którą działa Sand & Sky – która w 2021 roku osiągnęła przychody na poziomie 45 mln dolarów (70 mln dolarów australijskich). AFR wspomniany.
Obecnie ta firma kosmetyczna oferuje także szeroką gamę innych produktów, po rozszerzeniu działalności o samoopalacze i samoopalacze, a ostatnio także ochronę przeciwsłoneczną (SPF).
Ale to pierwszy w historii marki produkt, który pozostaje bestsellerem, wielokrotnie nagradzana odżywcza maska do włosów Coconut & Fig „Like a Virgin”.
Emily, która obecnie mieszka w Singapurze, powiedziała, że pomysł na produkt za 49 dolarów zrodził się podczas jej regularnych podróży między Azją a Melbourne.
„Twoje włosy bardzo cierpią, gdy jesteś na zewnątrz. Chlor, woda morska i różne rodzaje produktów, których używasz w drodze, mogą powodować uszkodzenia” – powiedziała.
„To był natychmiastowy hit wśród naszej publiczności i pozostaje jednym z naszych bestsellerów”.
Inne najlepiej sprzedające się produkty to pianka opalająca Sunny Honey i przeciwutleniająca mgiełka opalająca do twarzy, które według niej były „najbardziej udanym wprowadzeniem marki na rynek”.
„Każdy produkt z gamy Coco & Eve wykorzystuje wysokiej jakości naturalne składniki, które są dobre dla skóry i włosów, aby zapewnić naszym klientom niesamowite rezultaty” – dodała Emily.
Marka jest również wolna od okrucieństwa i przyjazna dla środowiska, ponieważ produkty są „w dużej mierze wolne od szkodliwych chemikaliów”.
W tym roku Coco & Eve rozszerzyła swoją działalność międzynarodową na Stany Zjednoczone i Wielką Brytanię po podpisaniu umów z Ulta i Boots, które będą dostępne w jej sklepach.
„To, co zaczęło się jako marzenie podczas podróży po Bali, przekształciło się w globalną markę kosmetyczną, która nadal się rozwija” – podsumowała.
„Jestem bardzo podekscytowany kolejnym etapem prac”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu