Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wakacje na Bali inspirują Coco & Eve i czynią mamę z Melbourne milionerką

Wakacje na Bali inspirują Coco & Eve i czynią mamę z Melbourne milionerką

Kobieta z Melbourne, która sprzedała swój dom, aby stworzyć linię kosmetyków inspirowaną tropikalnymi wakacjami na Bali, ujawniła, że ​​„poświęcenie się opłaciło”, ponieważ teraz zarabia miliony.

Emily Hamilton jest założycielką wielokrotnie nagradzanej australijskiej marki Coco & Eve, która sprzedaje gamę produktów do pielęgnacji włosów, ciała i samoopalaczy, które „oddają esencję tropikalnych wakacji” poprzez wyjątkowe zapachy i kolorowe opakowania.

Pomimo „wykładniczego wzrostu” w ciągu pięciu lat od premiery, mama Geelong ujawniła, że ​​sukces nie nastąpił z dnia na dzień, co skłoniło ją do podjęcia ryzyka i „zainwestowania w mój pomysł”, sprzedając dom z dzieciństwa na początku ery marka.

„Mój mąż i ja zaoszczędziliśmy pieniądze, które przeznaczyliśmy na założenie firmy. Musieliśmy pogodzić się z potencjalną utratą wszystkiego, ruszyć dalej i sprawić, by tak się stało” – Emily powiedziała news.com.au. Dziennik piękna.

„Rok po uruchomieniu zdaliśmy sobie sprawę, że firma rozwija się wykładniczo, i postanowiliśmy zwiększyć nasze inwestycje w innowacje, aby naprawdę wykorzystać wzrost.

„Musieliśmy sprzedać nasz dom i zainwestować 5 milionów dolarów z naszych oszczędności w firmę. „Pieniądze są przeznaczone przede wszystkim na badania i rozwój, badania kliniczne i konsumentów, a ambitny cel polega na wprowadzaniu na rynek 12 nowych produktów rocznie.”

Coco & Eve początkowo wprowadziła na rynek produkty do pielęgnacji włosów, które zostały zaprojektowane tak, aby pasowały do ​​oferty zatwierdzonych w supermarketach i salonach.

„Kilka lat temu ten obszar rynku tak naprawdę nie istniał, a teraz naprawdę kwitnie” – wyjaśniła Emily.

„Dzięki obejściu modelu salonowego produkty Coco & Eve są nie tylko bardziej dostępne, ale także tańsze, co stanowi część atrakcyjności.

„Produkty podnoszą na duchu i inspirują konsumentów, ponieważ zawierają przyjazne dla skóry i włosów składniki pochodzące z owoców i roślin inspirowanych kuchnią balijską, takich jak kokos, mango i kwiat bananowca”.

READ  Główna operacja policji w Sydney w celu powstrzymania protestów związanych z blokadą

Emily mogła również wykorzystać wiedzę zdobytą w poprzednich przedsięwzięciach biznesowych, a niektóre z nich odniosły ogromny sukces, jak na przykład Bellabox – usługa subskrypcji kosmetyków, którą stworzyła wraz ze swoją siostrą bliźniaczką Sarą.

Kilka lat później identyczne rodzeństwo stworzyło Sand & Sky, markę produktów do pielęgnacji skóry powszechnie znaną z różowej maseczki do twarzy z glinką.

Chociaż Coco & Eve jest w 100% własnością Emily, obecnie jest częścią Supernova – tej samej spółki parasolowej, pod którą działa Sand & Sky – która w 2021 roku osiągnęła przychody na poziomie 45 mln dolarów (70 mln dolarów australijskich). AFR wspomniany.

Obecnie ta firma kosmetyczna oferuje także szeroką gamę innych produktów, po rozszerzeniu działalności o samoopalacze i samoopalacze, a ostatnio także ochronę przeciwsłoneczną (SPF).

Ale to pierwszy w historii marki produkt, który pozostaje bestsellerem, wielokrotnie nagradzana odżywcza maska ​​do włosów Coconut & Fig „Like a Virgin”.

Emily, która obecnie mieszka w Singapurze, powiedziała, że ​​pomysł na produkt za 49 dolarów zrodził się podczas jej regularnych podróży między Azją a Melbourne.

„Twoje włosy bardzo cierpią, gdy jesteś na zewnątrz. Chlor, woda morska i różne rodzaje produktów, których używasz w drodze, mogą powodować uszkodzenia” – powiedziała.

„To był natychmiastowy hit wśród naszej publiczności i pozostaje jednym z naszych bestsellerów”.

Inne najlepiej sprzedające się produkty to pianka opalająca Sunny Honey i przeciwutleniająca mgiełka opalająca do twarzy, które według niej były „najbardziej udanym wprowadzeniem marki na rynek”.

„Każdy produkt z gamy Coco & Eve wykorzystuje wysokiej jakości naturalne składniki, które są dobre dla skóry i włosów, aby zapewnić naszym klientom niesamowite rezultaty” – dodała Emily.

Marka jest również wolna od okrucieństwa i przyjazna dla środowiska, ponieważ produkty są „w dużej mierze wolne od szkodliwych chemikaliów”.

READ  DeFi musi zacząć tworzyć rzeczywistą wartość, jeśli ma przetrwać

W tym roku Coco & Eve rozszerzyła swoją działalność międzynarodową na Stany Zjednoczone i Wielką Brytanię po podpisaniu umów z Ulta i Boots, które będą dostępne w jej sklepach.

„To, co zaczęło się jako marzenie podczas podróży po Bali, przekształciło się w globalną markę kosmetyczną, która nadal się rozwija” – podsumowała.

„Jestem bardzo podekscytowany kolejnym etapem prac”.

Przeczytaj powiązane tematy:Melbourne Dziennik piękna