Final Fantasy 14 PS5 w wersji beta będzie oferować trzy opcje grafiki, dzięki czemu możesz dostosować grafikę do swoich upodobań i ustawień.
Otwarta beta FF14 PS5 rozpocznie się we wtorek, umożliwiając oddanym graczom PS4, a także nowym graczom, którzy chcą wypróbować obszerną bezpłatną wersję próbną MMO. W poście na Blog PlayStationGłówny kierownik projektu FF14, Shoichi Matsuzawa, przedstawił niektóre z nowych funkcji, na które gracze mogą oczekiwać na PS5 – oprócz Znacznie poprawione czasy ładowania To już widzieliśmy.
W wersji beta otrzymasz trzy rozdzielczości wyświetlania: 4K, 1440p i 1080p, z których wszystkie zostaną przeskalowane w celu dopasowania do rzeczywistej mocy wyjściowej twojego telewizora. Oprócz wpływu na jakość obrazu, Twój wybór wpłynie na liczbę klatek na sekundę, której możesz się spodziewać w różnych sytuacjach.
„ Nie chcę robić szerokich uogólnień, ponieważ w FF14 jest tak wiele różnych typów treści, ale ogólnie WQHD (1440p) i Full HD (1080p) powinny działać z prędkością 60 klatek na sekundę podczas normalnej rozgrywki, a nawet 4K (2160p) )) Powinieneś zobaczyć liczbę klatek na sekundę około 40 fps – znacznie wyższą niż wersja na PS4 ”- napisał Matsuzawa.
„Oczywiście zdarzają się sytuacje, w których masz od kilkudziesięciu (do kilkuset!) Graczy gromadzących się w określonych obszarach, co jest dużym obciążeniem dla programu, ale myślę, że nawet wtedy możesz osiągnąć około 30 klatek na sekundę ”.
Uzyskaj pełne informacje wewnętrzne dzięki Przewodnik OPM po wydaniu wersji beta Final Fantasy 14 na PS5.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort