Wściekli kierowcy twierdzą, że Toyota zawiodła ich po tym, jak farba zaczęła odpadać z ich samochodów.
Grupa twierdzi, że łuszcząca się farba jest spowodowana wadą fabryczną i musi zostać naprawiona przez Toyotę.
„To niesamowite, że wszyscy zawodzą w ten sam sposób, ale widzisz ich cały czas” – powiedział Chris McInerney. obecna sprawa.
Powiązane sekcje
Czytaj więcej: Nowy sposób, w jaki oszuści wykorzystują Twoje pieniądze
McInerney kupił swoją używaną Toyotę Corollę z 2011 roku osiem lat temu.
Powiedział, że jest w idealnym stanie, mając na liczniku tylko 10 000 kilometrów.
Ale potem farba zaczęła się łuszczyć – najpierw na powierzchni, teraz to każda paleta w jego aucie.
Czytaj więcej: Unikalny sposób emeryta na zaoszczędzenie pieniędzy na rachunkach za prąd
„Kiedyś go prałem i nie mogę go już prać, ponieważ farba blaknie, gdy coś go dotknie” – powiedział.
Dach samochodu jest teraz całkowicie zardzewiały.
McInerney początkowo myślał, że mógł się mylić, dopóki nie zaczął badać problemu i stwierdził, że był on szeroko omawiany za granicą.
Czytaj więcej: Rosnące wezwania do powrotu mandatów na maskę
W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie znany jest problem z podkładem na białych pojazdach Toyoty.
Zadzwonił do swojego lokalnego dealera, ale powiedziano mu, że jest drugim właścicielem samochodu, więc Toyota nic nie może zrobić.
W podobnej sytuacji zostaje Sharon Pinter.
Wróciła do swojego dealera dwa lata temu po tym, jak farba zaczęła łuszczyć się z jej RAV4 z 2006 roku.
Polecono jej, aby poszła po wycenę na przemalowanie, a fachowcy powiedzieli jej o wadzie.
„To oni powiedzieli mi o tym, że w rzeczywistości był to problem producenta z podkładem, który przykleił się do samochodu przed nałożeniem farby” – powiedział Painter.
Toyota zaoferowała 50-procentową zniżkę z kwoty 7000 dolarów za malowanie, ale wciąż jest to poza granicami cenowymi.
„Dlaczego musimy płacić nawet dwa tysiące dolarów za ich błąd?” Powiedziała.
Grupa kierowców Facebooka z łuszczącą się farbą zgromadziła blisko 200 członków, wszyscy udostępniali zdjęcia swoich samochodów.
Co gorsza, Toyota w innych częściach świata zgodziła się naprawić usterkę.
„Kanada i Ameryka płacą za wszelkie uszkodzenia pojazdów… a ludzie, którzy zgłosili się i naprawili swoje samochody na własny koszt, już odzyskują pieniądze” – powiedział sfrustrowany Painter.
Jimmy Billings martwi się, że stracił tysiące dolarów w swoim Prado dzięki łuszczącej się farbie.
On też poszedł do Toyoty, ale centrala powiedziała mu, że nie mogą pomóc.
„Całkowicie straciłem wiarę w samą markę, to rozczarowujące” – powiedział Billings.
Jo Ucukalo z Handle My Complaint powiedział, że liczba klientów jest silna i wezwała ich do szukania innych w takiej samej sytuacji.
„To, co widzimy w Toyocie, to to, że mamy tutaj wspólne działania, aby rozwiązać inne problemy, więc zdecydowanie od ludzi zależy, czy zejdą się razem i będą dążyć do lepszych wyników”, powiedział Okocalo.
kino
Historie o dziwnych i wyjątkowych australijskich zwierzętach
Pokaż galerię
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu