Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wyzwanie komponentu: Mercedes-AMG EQS53 – Napęd

Wyzwanie komponentu: Mercedes-AMG EQS53 – Napęd

lider Dziennikarze zostali zwolnieni, aby zbudować doskonałe specyfikacje pierwszego samochodu elektrycznego z serii AMG.


Personalizacja jest obecnie modna, ale wybór może być bardzo mylący. W naszym Ingredient Challenge zezwalamy lider Luźna ekipa na stronie producenta, aby stworzyć swój idealny zestaw pod konkretny model.

W tym tygodniu wyzwanie koncentruje się na Mercedesie-AMG EQS53, pierwszym elektrycznym mercedesie o wysokich osiągach sprzedawanym w Australii – i jednym z najdroższych samochodów, którego cena bazowa wynosi 328 400 USD plus koszty jazdy po drogach.

Powiedz nam, jak wyglądałby idealny 2023 Mercedes-AMG EQS53 w komentarzach poniżej (skonfiguruj cię tutaj) oraz samochody, które chcesz, abyśmy następnie skonfigurowali.



James Ward, dyrektor ds. treści

Wybrałem kompletne sanki Bruce’a Wayne’a z moim EQS53; Wymagany czarny obsydian z pakietem AMG Night i 22-calowe koła. Myślę, że czarny kolor podkreśla techniczny charakter EQS, potwierdzając go jako limuzynę…

Aby zrównoważyć yin i yang, wybrałem jasne wnętrze w kolorze Neva Grey z wykończeniem z orzecha z otwartymi porami. Wybrałem też pakiet AMG Dynamic Plus i wyświetlacz AR.

W ten sposób EQS prezentuje elegancką nowoczesność czarnego AMG na zewnątrz, ale klasyczną mieszankę lekkiej skóry i drewna Mercedesa wewnątrz.



Całkowita cena: 342 770 USD plus koszty w drodze

Kese Casey, redaktor ds. produkcji

Może to tylko ja, ale uważam EQS za jeden z najbardziej niefortunnie wyglądających samochodów Mercedes-Benz, więc zrobiłem co w mojej mocy, aby zamaskować jego nierówny kształt warstwą czarnego obsydianu.

Nawiązuje do 22-calowych wielosezonowych felg AMG, ale wygląda świetnie. Z jakiegoś powodu MB pozwoli Ci tylko napełnić czerwone zaciski przyciemnianymi tylnymi szybami (bo te dwie rzeczy podobno są ze sobą powiązane), więc zostawię swój w niewidocznym oksydowanym srebrze.



Co dziwne, jak na produkt AMG, nie ma nikczemnych opcji wykończenia w kolorze czerwonym lub żółtym. Jeśli jesteś żądny przygód, w szpitalnej poczekalni jest połączenie brązu i szarości, ale jeśli jesteś taki jak ja, a nie, jest czerń i szarość, jak pokazano tutaj. Jest to połączone z włóknem węglowym na konsoli i drzwiach.

Paul Joffre, starszy dziennikarz

W morzu srebra od Mercedes-Benz biel to dobry sposób na wyróżnienie się i zwrócenie uwagi na elektryfikację EQS. Ale powinno trochę zdmuchnąć, więc wybrałem opcjonalne koła ze szprychami.



W środku jest tak samo, nie musisz nigdzie iść, poza podstawowymi i czarnymi, z odrobiną włókna węglowego dla efektu.

Jeśli chodzi o dodatkowe przejście, nie ma potrzeby i powodu, aby wydawać dodatkowe 8000 $ na kilka niesamowitych liczb.

Susanna Guthrie, starszy dziennikarz

Nazwijcie mnie nudnym, ale myślę, że EQS53 wygląda najlepiej w zwykłej, starej bieli, więc wybrałem jedyną standardową opcję lakieru zewnętrznego: Polar White.



Dodałem również pakiet AMG Night (3990 USD), więc miałem z tyłu szkło prywatności. Aby dodać dodatkowy kolor, zmodernizowałem hamulce do jasnożółtych ceramicznych jednostek AMG (9990 USD).

Wewnątrz podobał mi się czysty, czysty wygląd wnętrza ze skóry Nappa w kolorze Neva Grey i Balao Brown, nawet jeśli jest to całkowicie głupi wybór, biorąc pod uwagę, że mam rok. Ale dziewczyna może marzyć.

Nie mogę ominąć dobrego wykończenia drewna, więc dodałem wstawki z orzecha włoskiego, a następnie wyobraziłem sobie wrażenia kierowcy z wyświetlaczem Augmented Reality MBUX (2 690 USD).

Nawet bez uwzględniania kosztownych zmian wystroju wnętrz, to już ponad 345 000 dolarów, zanim koszty spadną, więc lepiej na tym poprzestać.

Emma Notar Francesco, starszy dziennikarz

EQS53 jest wykończony w kolorze Sodalite Blue Metallic (opcja bezpłatna), a na zewnątrz dostępny jest pakiet AMG Night — opcja 3990 USD. Dodaje akcenty AMG w kolorze Gloss Black, a także 22-calowe obręcze kół AMG ze stopów lekkich w matowej czerni/srebrze i czerwone zaciski hamulcowe.

Wewnątrz wybrałem skórzaną tapicerkę AMG nappa w kolorze czarnym/gwiezdnej szarości, z wykończeniem w kolorze orzecha z otwartymi porami. Opcje wyposażenia wnętrza obejmują pakiet Energizing Comfort o wartości 9 290 USD, który obejmuje podgrzewaną kierownicę, podgrzewane tylne siedzenia, system rozrywki dla tylnych siedzeń, dwa głośniki bezprzewodowe, pakiet Energizing z programami zdrowotnymi, aplikację Energizing Coach i powietrze Energizing Air Control Plus oczyszczalnik.

READ  „Ghost of Tsushima Director's Cut” i „Psychonauts 2” to dwie z najlepszych sierpniowych gier na PS5 i Xbox Series X



Inne atrakcje to kompozytowe hamulce ceramiczne (9 990 USD), wyświetlacz rzeczywistości rozszerzonej (2 690 USD) i wykończenie wnętrza z włókna węglowego AMG (2990 USD).

W sumie dodałem opcje o wartości 28 950 USD do 328 400 USD plus koszty w dół, zaczynając od ceny EQS.

Podobnie jak mój kolega Kez uważam, że wygląd EQS53 pozostawia wiele do życzenia. Dlatego zdecydowałeś, że musisz zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby się rozproszyć.

Zawsze byłem wielkim fanem Benz’s (1990 $) Hyacinth Red na zewnątrz, chociaż wybór wnętrza był trudniejszy. Był ładny jasnoszary kolor, który przypominał mi Klasę S i CL z połowy 2000 roku, ale nie byłem fanem brązu, który został automatycznie wybrany na konsolę środkową i górną część deski rozdzielczej. W końcu poszedłem prosto do czarnej tapicerki, która jest wystarczająco nieszkodliwa.

Jest stosunkowo niewiele opcji do zaznaczenia, ale zdecydowałem się na hamulce węglowo-ceramiczne za 9990 USD, wykończenie z włókna węglowego za 2990 USD i wzmocniony wyświetlacz head-up za 2690 USD. Jestem bardzo podekscytowany tym najnowszym wyborem, który wyświetla instrukcje nawigacyjne prosto w twarz na przedniej szybie.

Wybrałem również pakiet AMG Dynamic Plus o wartości 7 690 USD, który odblokowuje wyższą moc bliźniaczych silników, ponieważ czym są pojazdy elektryczne, jeśli nie najlepszym przyspieszeniem na wprost?



Jordan Mulash, dziennikarz

Postanowiłem zmienić rzeczy ze zwykłych czarnych, białych i srebrnych opcji, wybierając Nautic Blue Metallic – wyjątkowy, ale równie trudny do utrzymania w czystości. Myślę też, że to jeden z najlepszych bluesów, ale to tylko ja.

Zamiast 22-calowych celowników wybrałem 21, ponieważ oba wyglądają lepiej i zapewniają lepszą ochronę boczną, z której ten pojazd będzie korzystał przez większość czasu.

Zewnętrzne tylne siedzenia są podgrzewane na wypadek, gdybym znalazł się z tyłu i podgrzewana kierownica, gdy tego nie robię.

Powinieneś również mieć pakiet AMG Dynamic Plus i wysokowydajne ceramiczne hamulce na wypadek codziennych ukąszeń.

Alex Misoyannis, dziennikarz

Trochę trzeba było czekać, ale pierwszy samochód elektryczny AMG — nie do końca pierwszy; Supersamochodem był model SLS Electric Drive z 2013 roku, który przybył do Australii.



Nic dziwnego, że nie jest tani, wyceniony na mniej niż 330 000 USD bez kosztów drogowych. Ale jeśli zamierzasz dużo wydać na elektryczną limuzynę AMG… jakie są opcjonalne dodatki w Twojej tylnej kieszeni?

Dlatego moja konfiguracja AMG EQS53 jest bliska pełnego obciążenia, z kilkoma wyjątkami. Oprócz ceny podstawowej 328 400 USD, dodałem pakiet AMG Dynamic Plus za 7690 USD za pełną moc 560 kW, a także 3990 USD za pakiet AMG Night, który zawiera ładniejsze 22-calowe koła (które wybrałbym niezależnie), czarne akcenty i czerwone zaciski hamulcowe.

Wykończony w metalicznym kolorze Manufaktur Hyacinth Red (opcja 1990 USD, nic dziwnego), EQS53 posiada również wyświetlacz rzeczywistości rozszerzonej (2690 USD), wykończenie wnętrza z włókna węglowego (2990 USD) i ładowarkę pokładową 22 kW (2490 USD) oraz skrzynkę naścienną AC do mojego garażu ( 1450 dolarów).

Nie potrzebuję pakietu aktywacyjnego za 9290 USD ani hamulców węglowo-ceramicznych za 9990 USD; Jestem pewien, że stalowy hamulec dobrze sobie poradzi.

Całkowity koszt 351 690 USD plus koszty w drodze – lub potencjalnie blisko 375 000 USD samochodem, po uwzględnieniu wszystkich opłat rządowych.



Alex Misoyannis

Alex Misoyannis pisze o samochodach od 2017 roku, kiedy to założył własną stronę internetową Redline. Współpracował z Drive w 2018 roku, zanim dołączył do CarAdvice w 2019 roku, stając się stałym dziennikarzem zespołu informacyjnego w 2020 roku. Samochody odgrywały ważną rolę przez całe życie Alexa, od poruszania się po magazynach motoryzacyjnych w młodym wieku po rozwój wokół samochodów wyczynowych w rodzinie Miłośnik samochodów.

Przeczytaj więcej o Alexie Misoyannis LinkIkona