Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Zabawa w dymiącej gorącej dziurze

Zabawa w dymiącej gorącej dziurze

Dziennikarz CQ Today Liam Emerton ze swoim nowym I30N.

Jazda dzisiaj z Liamem Emertonem

Witam na mojej pierwszej i chyba jedynej recenzji samochodu dla Motoring Today.

Niedawno kupiłem swój pierwszy nowy samochód i podekscytowanie jego posiadaniem wciąż płynie w moich żyłach.

Piękny niebieski Hyundai I30N pojawił się z trzaskiem i wkroczył w moje życie.

Po posiadaniu Mazdy Astina z 1997 roku, znanej ze względu na swój kształt łopaty, oraz Subaru Imprezy z 2006 roku, można śmiało powiedzieć, że I30N stanowi skok naprzód pod względem osiągów.

Chociaż podobały mi się moje poprzednie dwa samochody, ten jest po prostu inaczej zbudowany.

Jest super szybki dzięki silnikowi turbo o pojemności 2,0 l i wie, co to jest… hot hatch.

Fenomen Hatch Hatch rozprzestrzenia się w całym kraju, szczególnie dla starszych nastolatków i kierowców w wieku od połowy do późnych lat dwudziestych, którzy chcą czegoś małego, niezawodnego i ciężkiego.

To jest dokładnie to, co otrzymujesz z i30N, który po ustawieniu w „trybie N” może konkurować z większością większych samochodów w swoim przedziale cenowym.

Ale to, co najbardziej kocham w nowej generacji Hyundaia, to dźwięki, które wydaje.

Jest głośny i dumny i chce, aby wszyscy go słyszeli.

Podczas przyspieszania do zmiany biegów w położeniu N wydech zacznie bulgotać i na pewno eksploduje.

Jazda nim z Brisbane do Central Queensland była spełnieniem marzeń i nawet podczas rejsu może sprawić kierowcy wiele radości.

Ten zaawansowany technologicznie samochód ma wszystkie nowe fajne funkcje, w tym asystenta pasa ruchu i kierowania, z których korzystałeś tymczasowo.

Ale powiem, że te funkcje naprawdę pomagają w zmęczeniu podczas jazdy na długich dystansach i naprawdę sprawiają, że jazda jest bezpieczniejsza, pomimo tego, co podpowiada ci instynkt, ponieważ prowadzą cię po krętych drogach.

Zawieszenie w normalnych trybach jest dość surowe, zwłaszcza w trybie N, ale dzięki niesamowitej gamie ustawień, które można zmieniać za pomocą nawigacji na ekranie dotykowym samochodu, można zmienić wszystko, co nie podoba się kierowcy.

READ  Google wdraża pierwszą fazę usuwania śledzących plików cookie

To, czego nie możesz zmienić, to uśmiech na twojej twarzy, gdy dajesz samochodowi lekki cios, aby wyprzedzić wolniejszy samochód lub ciężarówkę na autostradzie, wszystko oczywiście bezpiecznie.

Rozpoczęła się era gorących automatów i kocham każdą sekundę tej pięknej bestii.