Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Zmiany inspirowane kuchnią japońską nadchodzą w 7-Eleven

Zmiany inspirowane kuchnią japońską nadchodzą w 7-Eleven

Dyrektor generalny 7-Eleven zasugerował kilka dużych zmian dla kultowej marki, z japońskimi wpływami na karty.

Kia ogłosiła ceny i szczegóły wyposażenia zasadniczo zmienionego Picanto. Mały samochód Kia zostanie wprowadzony na rynek w roku modelowym 2025 z uderzająco zmienionym wyglądem przodu i tyłu, charakteryzującym się nową filozofią projektowania Kia „United Opposites”, nowymi kolorami nadwozia i wnętrza oraz nowymi, zaawansowanymi technologicznie elementami ostrzegającymi przed kolizją z przodu podczas pokonywania zakrętów. Funkcjonalność i aktywni asystenci martwego pola w postaci reflektorów LED i wzmocnionego nadwozia. Pomimo kompaktowych wymiarów zewnętrznych Picanto ma przestronne i wygodne wnętrze oraz bagażnik o pojemności do 1010 litrów. Dzięki temu nadaje się również dla rodzin potrzebujących kompletnego drugiego samochodu. W dalszym ciągu dostępne są wydajne silniki benzynowe o pojemności 1,0 i 1,2 litra, a oba są również dostępne z zautomatyzowaną manualną skrzynią biegów. Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. system nawigacji z usługami internetowymi Kia Connect oraz klimatyzację. Zmieniony model jest dostępny w czterech wersjach, w tym w sportowej Picanto GT-Line. Ponadto oferowane będą specjalne, limitowane edycje modeli „Launch Edition” z ekskluzywnymi elementami i kolorami, wprowadzającymi modele z linii Spirit i GT. Wszystkie wersje można zamawiać już teraz, a pierwsze dostawy odbędą się w lipcu. Ceny zaczynają się od 16 690 euro i jak zwykle w przypadku marki Kia obejmują 7-letnią gwarancję producenta.

Japoński gigant handlu detalicznego 7-Eleven International przejął 7-Eleven Australia w listopadzie 2023 r. w drodze wykupu o wartości 1,71 miliarda dolarów.

Dyrektor naczelny Angus Mackay powiedział, że w sklepach ogólnospożywczych rozważana jest teraz metamorfoza inspirowana stylem japońskim.

„Japońskie sklepy… cieszą się dobrą opinią w globalnej sieci. Sposób, w jaki się prezentują, standardy sklepów i sposób działania są płynne i możemy się od nich wiele nauczyć”.

Dyrektor generalny 7-Eleven Australia, Angus Mackay, ujawnił, że firma zwróci się do Japonii o przekształcenie swojej działalności w celu umocnienia swojej pozycji na konkurencyjnej australijskiej powierzchni detalicznej. Zdjęcie: NCA NewsWire/Damien Shaw

„Od wielu lat nalegamy, aby odejść od bycia sprzedawcą chipsów i czekolady”.

READ  Norges Bank podniesie dziś 50 punktów bazowych

7-Eleven ma 750 sklepów w całym kraju, ale firma musi stawić czoła rosnącej konkurencji ze strony innych sprzedawców detalicznych, w tym oferty Coles Express i rosnącego imperium OTR.

McKay powiedział, że nowy sklep 7-Eleven ma na celu nawiązać do sposobu działania japońskich sklepów 7-Eleven, oferując więcej żywności, w tym świeżej żywności, napojów i towarów codziennego użytku.

Na początku kwietnia, ogłaszając zakończenie przejęcia, 7-Eleven Australia oświadczyło, że „poszerzy asortyment produktów i wprowadzi nową, wysokiej jakości świeżą żywność”.

„Chodzi o dalszy rozwój naszej sieci sklepów w Australii i zapewnianie klientom niezrównanej obsługi oraz produktów wysokiej jakości” – powiedział wówczas Mackay.

W Australii jest 750 sklepów 7-Eleven. Zdjęcie NCA NewsWire/Seb Haggett

„Mój zespół i ja nie możemy się doczekać wykorzystania bogatego doświadczenia 7-Eleven International w handlu detalicznym pod przewodnictwem prezesa wykonawczego Shane’a Abe”.

Z jego przemówienia na wtorkowym spotkaniu wynikało również, że sprzedawca może wprowadzić usługę dostawy.

MacKay dodał, że inflacja cen, rosnące stopy procentowe i rachunki za media wpływają na wydatki konsumentów.

„To stosunkowo niski wzrost płac realnych w długim okresie, wysokie stopy procentowe i z pewnością użyteczność (koszt), o której za mało mówimy, tak naprawdę szkodzą konsumentowi” – ​​stwierdził.