Poważna modernizacja przekształciła jedną z gałęzi niemieckiej marki, która wniosła wiele technicznych i użytecznych funkcji.
Caddy to fajna nazwa kompaktowej ciężarówki Volkswagena – jest związana z golfem, przewozi rzeczy dla Ciebie i unika światła reflektorów. Podczas gdy Golf hatchback i Amarok ute są najpopularniejszymi Volkswagenami, Caddy jest stosunkowo mało znany.
Ale ten najnowszy model to wielka sprawa dla marki. Jako pierwszy Caddy oparty na nowej platformie MQB Volkswagena – rdzeniu gamy samochodów osobowych – ma wiele wspólnego z najnowszą generacją Golfa.
To sprawia, że jest o wiele bardziej nowoczesny niż bardziej popularny Amarok, którego kabina należy do ostatniej dekady.
Wewnątrz znajdują się opcjonalne podwójne 10-calowe wyświetlacze, pojemnościowe przyciski dotykowe i zaawansowane systemy wspomagające kierowcę rzadko spotykane w pojazdach użytkowych.
Tak długo, jak jesteś w stanie za to zapłacić.
Wyceniony na 34 990 USD plus koszty drogowe (około 40 000 USD zniżki na samochód) z sześciobiegową manualną skrzynią biegów (siedmiobiegowe podwójne sprzęgło kosztuje 3000 USD), Volkswagen jest wyposażony w 8,25-calowy system informacyjno-rozrywkowy, hamulce i wiele innych. kamera sterująca i cofania w standardzie.
Klienci płacą 5000 USD za systemy wspomagające kierowcę „Travel Assist”, w tym adaptacyjny tempomat, monitorowanie martwego pola, asystenta pasa ruchu i ostrzeżenie o ruchu poprzecznym z tyłu, a także 1600 USD za 10-calowy ekran dotykowy z nawigacją satelitarną i 190 USD za adaptacyjne światła LED, które pomogą Ci zobacz za rogiem, 800 USD za podgrzewane siedzenia, które sprawiają, że chłodne poranki są bardziej znośne i 1100 USD za lakier metaliczny.
Jeśli brzmi to zbyt drogo, rozważ pudełko za 25 dolarów, które można wsunąć do kieszeni w drzwiach kierowcy.
Wtedy kultywatorzy nie mieliby usprawiedliwienia dla ukrywania pakietów żetonów w konsoli środkowej.
Caddy jest objęty pięcioletnią gwarancją na nieograniczony przebieg, a serwisowanie modeli automatycznych kosztuje niewiele 2731 USD przez pięć lat.
Złożona gama obejmuje trzy rozmiary nadwozia, a także automatyczne i manualne skrzynie biegów do silników benzynowych lub wysokoprężnych oraz kabiny dla dwóch, pięciu lub siedmiu pasażerów.
Skrzynie ładunkowe mieszczą do 754 kilogramów w 3,7 metrach sześciennych przestrzeni magazynowej, do której można uzyskać dostęp przez większe szczeliny niż w poprzednim modelu.
Wersje z długim rozstawem osi są wyposażone w masywne drzwi przesuwne i wystarczająco dużo miejsca, aby pomieścić dwie standardowe europejskie platformy.
Kabina ma sprytne dodatki, w tym górną półkę do przechowywania nad przednią szybą i składaną płaską powierzchnię w górnej części deski rozdzielczej, która pomaga zachować porządek.
Do portów 12 V w górnej części deski rozdzielczej i w przedziale ładunkowym dołączają dwa gniazda zasilania USB-C.
Osoby, które chcą przewozić ludzi, mogą zdecydować się na siedmiomiejscowy model Caddy Life w cenie początkowej około 55 000 USD.
Zdejmowane krzesła dodają mile widzianej elastyczności w razie potrzeby.
Standardowym silnikiem w momencie wprowadzenia na rynek jest 2,0-litrowy turbodiesel o mocy 75 kW/280 Nm przy cięciu ręcznym lub 90 kW/320 Nm w połączeniu z samochodami.
Oba napędzają przednie koła, zużywając 4,9 l/100 km paliwa, co jest zbliżone do 5,5 l/100 km, które widzieliśmy w prawdziwym świecie. Na drogach dostępna jest opcja 1,5-litrowej benzyny turbo o mocy 84 kW i 220 Nm.
Przetestowaliśmy samochód w siedmiomiejscowej furgonetce z silnikiem Diesla, gdzie odeszliśmy zainspirowani etyką jazdy przypominającą samochód, która sprawia, że Caddy jest bardziej znośną propozycją niż masywna podwójna kabina. I nie musisz się martwić, że ludzie uszczypną towary z tacy lub przestawią plecy, aby przenieść towary do górnego zlewu.
Kompaktowe wymiary Caddy sprawiają, że łatwo zmieści się w mieście, a komfort jazdy nie dorównuje mu w golfie, ale jest to wspaniały widok lepszy niż wysoki koń.
Lekki układ kierowniczy, mocne hamulce i szybkozmienna skrzynia biegów ułatwiają miejskie dostawy.
Chociaż diesle nie są popularne w klasie samochodów osobowych, Caddy zapewnia duży zasięg i łatwe uderzenie, spełniając jednocześnie najnowsze europejskie normy emisji.
Chcielibyśmy więcej ulepszeń w kabinie, która jest głośna przy prędkości autostradowej. Caddy nie ma większego sensu jako przejażdżka dla ludzi, ponieważ w podobnej cenie dostępne są bardziej wyrafinowane i pojemne ciężarówki osobowe.
Wyrok 3/5
Volkswagen Caddy oferuje operatorom komercyjnym nowoczesną technologię i łatwe wrażenia z jazdy, ale przyjazność dla rodziny nie jest mocną stroną.
VOLKSWAGEN CADDY VITALS
Cena £: Od około 43 600 dolarów samochodem
NSPosiadam: 4-cylindrowy turbodiesel o pojemności 2,0 litra, 90 kW / 320 Nm
WSpóźnione/Służenie:Nieograniczony rękaw na 5 lat, 2731 USD za 5 lat
sbezpieczeństwo:6 poduszek powietrznych, automatyczne hamowanie awaryjne, monitorowanie zmęczenia kierowcy
TSerca: 4,9 litra na 100 km
Wysyłka: 754 kg
sjałowy: pełny rozmiar
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu