Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

5 sposobów na zbudowanie doskonalszej gry wideo Mad Max

5 sposobów na zbudowanie doskonalszej gry wideo Mad Max

2015 Mad Max Gra powróciła do dyskusji na temat premiery Furiosa: A Mad Max Saga. Epidemia TikToka ponownie przywróciła dyskusję na temat gry i podjęto decyzję o włączeniu jej bezpośrednio do maszyny do ponownej oceny kulturowej. Ale o to chodzi: czy ci ludzie noszą okulary nostalgiczne? Może wybierają pewne mechaniki, które im się podobają i ignorują swoje miejsce w szerszym doświadczeniu gry?

Tak, są (przepraszam). Przejrzałem Mad Max Na krótko przed premierą w 2015 roku wystawiłem jej wówczas ocenę 6,5 i podtrzymuję ją do dziś. To gra z otwartym światem, która jest tylko grą Cienki. Chociaż podobała mi się decyzja o uczynieniu samochodu Maxa podstawą projektu gry, wiele innych aspektów wydawało się niedopracowanych. Użyj tego Batman: Arkham Walka wydawała się odpowiednio ciężka, ale także bardziej precyzyjna i dopracowana, niż powinna się wydawać postapokaliptyczna awanturniczka. Otwarty świat był rozległy, ale też bardzo pusty – i tak, OK, zanim ktokolwiek z was zacznie komentować: wiem, że to pustynia, a pustynie są puste, ale to także gra wideo i też musi być tam trochę gówna robić od czasu do czasu.

Ponieważ jednak ciągle pojawiało się to na mojej stronie Dla Ciebie, zacząłem o tym myśleć Mad Max jeszcze raz. Zacząłem zastanawiać się nad sposobami ulepszenia tego i myślę, że wystarczy mi trochę, aby się w tym zagłębić, jeśli mi pozwolisz. (Tak, wiem, że Stany Zjednoczone zrobiły kiedyś coś podobnego, ale cokolwiek robię, robię to sam.)

1. Zagłębmy się w samochód

Tak jak mówiłem, myślę, że skupienie się na samochodzie Maxa to jedna z najmądrzejszych decyzji, jakie Avalance podjęła podczas prac nad Mad Maxem. Zabranie Maxowi ukochanego silnika V8 i poproszenie go o zbudowanie od podstaw nowego samochodu (nazwanego Magnum Opus) jest całkiem fajne. Myślę jednak, że możemy w tej sprawie posunąć się dalej. Chcę naprawdę szalonej ilości dostosowań. Chcę mieć poczucie, że każdy kawałek metalu, każda część zamienna, którą znajdę, może zostać wykorzystana do przekształcenia samochodu w potwora. Pozwólcie, że przybiję to gwoździami i przymocuję ramiona wózka widłowego z przodu. Chcę zrobić miotacz ognia, a następnie przymocować go do dachu. Tam Dużo Należy to połączyć z podejściem opartym na rzemiośle i dostosowywaniu oraz sprawić, aby obie mechaniki czuły się ważne i znaczące. Oznacza to również, że nie będzie dwóch takich samych samochodów. W idealnym świecie zabrałbym mój mocno spersonalizowany samochód do świata online Derby zniszczeniaStyl lobby (choć jest to kolejny bardzo ważny rozwojowo ważny).

READ  Jak naprawić błędy niedziałającego kadzidła w Pokemon GO

2. Musimy coś zrobić z tym otwartym światem

Jak mówiłem, otwarty świat jest na topie Mad Max Było trochę… pusto. Rozumiem; Pustynie są puste. Odnosi się to również do ekranu – wszystkie filmy, łącznie z Furiosą, przedstawiają pustkowia jako wielką, pustą pustynię, na której znajdują się jedynie skupiska cywilizacji. To zabawne budowanie świata w przypadku filmu, ale w przypadku gry skutkuje długimi odcinkami jazdy po wydmach z kilkoma punktami odniesienia. Myślę, że otwarty świat powinien być trochę bardziej zajęty. Możesz dowiedzieć się, dlaczego się tam znalazł – Max mógł trafić na wybrzeże, gdzie w przeszłości mieszkała większość populacji Australii. Być może doprowadzi to do zakupu licencji na nieco bardziej obleganą wersję Wasteland.

Mnie też to trzymało w napięciu podczas jazdy tam. Chcę używać samochodu do takich rzeczy jak skoki i akrobacje. Może uda mi się zastawić pułapki na Drodze Furii, aby złapać podróżujące wozy i przejąć ich zasoby. Być może zaatakują mnie najeźdźcy wydm i rozpocznie się walka samochodowa. Istnieje wiele możliwości rozrywki w czasie podróży.

3. Przywróć system wroga

Myślę, że tak, trochę przybliżając (jak większość gier z otwartym światem). Mad Max Może skorzystać z Systemu Nemezis Monolitu. Sposób, w jaki Nemezis działał w Monolicie Śródziemie: Cień Mordoru I Cień wojny To właśnie gry stworzyły hierarchię wśród orków. Eliminacja poruczników na niższym szczeblu hierarchii dowodzenia może wyprowadzić z ukrycia wyższych rangą urzędników, dając ci szansę na ich zabicie lub schwytanie. Możesz to wykorzystać, aby przejąć terytorium od sił Saurona i wykorzystać je dla siebie. To niekoniecznie jest Świetnie nadające się do Mad Max Gra – Max przede wszystkim chce, żeby zostawiono go w spokoju – ale pomocne byłoby, gdyby pustkowia Warlorda były bardziej interaktywne.

READ  Kurtka Buzza Aldrina do lądowania na księżycu może kosztować na aukcji 2 miliony dolarów

Jednym z najbardziej lubianych aspektów Systemu Nemezis było to, że dzięki niemu twoi potężni przeciwnicy poczuli się bardziej żywi. Każdy z nich miał wrodzone mocne i słabe strony – niektórzy byli wyjątkowo przesądni, więc ukrywali się w silnie ufortyfikowanych bazach. Niektórzy, jak na przykład lisy, obawiali się, że mogą zostać ofiarami. Dało to także twoim przeciwnikom długą pamięć. Jeśli spróbujesz wkraść się do ich twierdzy i po cichu ich wyeliminować, ale nie uda ci się to, twoi wrogowie zapamiętają to i wprowadzą zmiany w swojej obronie, aby uniemożliwić ci ponowną próbę. Dzięki temu otwarty świat czuł się responsywny w sposób, którego innym często się nie udaje.

Mad Max Możesz na tym zyskać, ponieważ firma WB Games, będąca właścicielem własności intelektualnej, jest właścicielem systemu Nemesis. Opatentował go, aby nikt inny nie mógł z niego korzystać. Ale jeśli ma Mad Maxa, a tak się dzieje, Nemezis wraca na stół. Wyobraź sobie walkę z szalonymi mieszkańcami pustkowi, którzy są zbyt mądrzy, aby poradzić sobie z Twoją rewolucją? Czy jest tak samo zdeterminowane, aby cię zatrzymać, jak ty, aby ich powstrzymać? To wydaje się Świetnie Dla mnie.

4. Lokalna kryptyda Max Rockatansky

Punkt, który moim zdaniem został przeoczony Mad Max Canon jest taki, że sam Max jest swego rodzaju tajemnicą. Nikt tak naprawdę nic o nim nie wie, ale wydaje się, że jest w coś zamieszany. Najbardziej przypomina ludowego bohatera, a może niewidzialną osobę, taką jak Wielka Stopa, na Pustkowiach. Ludzie opowiadają o tym w opowieściach przy ognisku, a opowieści stają się coraz dziwniejsze. Myślę, że byłoby wspaniale, gdyby gry opierały się na tej nieodłącznej części tworzenia mitów, łącząc rozwój postaci Maxa lub drzewka umiejętności z rozwojem jego legendy na Pustkowiach. Gdy obalasz generałów pustkowi, twoja legenda i sława rosną. Rozpowszechnianie niewiarygodnych opowieści o twoich przygodach przekłada się na coraz wyższe gałęzie w drzewie umiejętności. Zestaw ruchów Maxa może stać się bardziej egzotyczny z każdym nowym odblokowaniem pasującym do jego legendy. Przynajmniej mam wrażenie, że jest to jeden ze sposobów na uczynienie drzewa umiejętności bardziej interesującym, a nie tylko istnienie dla samego niego.

READ  Na najważniejszym festiwalu animacji w 2024 r. w Nowym Jorku zadebiutuje Perlman's Red Hat

5. Czy w ogóle musimy grać Maxem?

Biorąc pod uwagę popularność Furiosy jako postaci, warto zadać pytanie: czy w ogóle potrzebujemy Maxa jako grywalnej postaci? Wszystko, co opisałem, można łatwo osiągnąć z samą Furiosą na czele. Ma nawet fajne mechaniczne ramię, które można ulepszyć, co jeszcze bardziej otwiera możliwości rzemieślnicze! Możesz też mieć zarówno Maxa, jak i Furiosę i sprawić, by grali zupełnie inaczej – obaj przeżyją, ale Max charakteryzuje się bardziej bezpośrednią odwagą, a Furiosa jest bardziej wyrachowana.


Tak czy inaczej, proszę bardzo — niesamowicie luźna i dalekosiężna lista rzeczy, które chciałbym zobaczyć w potencjalnej nowej grze Mad Max. Co sądzisz o starym? Co chcielibyście zobaczyć w nowym? Zadzwoń w komentarzach i daj mi znać.

Zdjęcie: WB Games, Warner Bros Pictures, Kotaku Australia