Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

5000 USD w obie strony: gwałtownie rosnące ceny biletów osłabiają australijskie nadzieje na wakacje, gdy linie lotnicze przygotowują się do startu | Linie lotnicze

Australijczycy, którzy mają nadzieję na wyjazd za granicę w nadchodzących miesiącach, ponoszą wysokie koszty z powodu rosnącego popytu i ograniczonej podaży miejsc w krajowych usługach lotniczych, a eksperci ostrzegają, że wysokie ceny utrzymają się przez kolejny rok.

Skomplikowane planowanie logistyczne wymagane od linii lotniczych, aby rozszerzyć działalność z operacji szkieletowych, oznacza, że ​​ci, którzy chcą skorzystać z ponownego otwarcia granic, napotkają przeszkody finansowe, podczas gdy samoloty są wyciągane z pustynnych parkingów, a wynajęte personel i umowy na obsługę naziemną są przywracane online.

A ponad 45 000 Australijczyków tkwi za granicą, dodając kolejną warstwę złożoności, popytu i frustracji do tego obrazu.

Analiza kosztów lotu oferowanych Guardian Australia przez stronę rezerwacyjną KAYAK pokazuje, że średni koszt biletu w jedną stronę w klasie ekonomicznej z Sydney do New Delhi – najczęściej zamawianej trasy w ciągu ostatniego miesiąca – wynosi 1051 USD, podczas gdy w obie strony na lotnisku średnia dodaje $ 2668. Do kosztu biletu na podróż między listopadem a grudniem.

Średnia cena lotu z Sydney do Londynu – kolejna najczęściej wyszukiwana trasa w tym samym okresie podróży – wynosi 1012 USD w klasie ekonomicznej, a część powrotna podróży kosztuje 2109 USD.

Chociaż ceny te są średnie, niektóre wyszukiwania poszczególnych usług są znacznie wyższe. Wyszukiwanie trzytygodniowego lotu powrotnego z Sydney do Nowego Jorku od początku do końca grudnia oferuje opcje, które konsekwentnie kosztują 5000 USD za bilet w klasie ekonomicznej w Kantas.

Poza Indiami i Wielką Brytanią, wyszukiwania lotów dominują w wyszukiwaniu lotów w dużych społecznościach diaspory w Australii, a także w lokalizacjach o dużej koncentracji Australijczyków, którzy pozostali unieruchomieni. Usługi do Stanów Zjednoczonych, Nepalu, Fidżi, Libanu, Bangladeszu, Filipin i Pakistanu znajdują się blisko 10 najbardziej pożądanych tras.

KAYAK powiedział, że nastąpił wzrost liczby wyszukiwań lotów międzynarodowych po komentarzach premiera Nowej Południowej Walii Dominica Bejrut, wspieranych przez premiera Scotta Morrisona, że Podróż można szybko śledzić do początku listopada.

READ  Wybory na Fidżi 2022: Co się dzieje, dlaczego to ma znaczenie i czy głosowanie będzie pokojowe? | Fidżi

„Może minąć cały rok”, zanim linie lotnicze powrócą do pojemności i cen biletów sprzed Covid, powiedział Tom Yule, starszy analityk branży w IBISWorld, przewidując, że ceny znacznie wzrosną do grudnia, niewielki spadek od lutego, przed stopniową redukcją biletów ceny w przyszłym roku.

Yule powiedział, że problemy cenowe spowodowane niedoborem miejsc w lotach do Australii były spowodowane przez biedne linie lotnicze i spodziewał się, że będą się obawiać szybkiego zwiększania usług ze względu na potencjalną nierównowagę w popycie między miejscami odlotu i wejścia na pokład.

Uważa, że ​​linie lotnicze zrozumieją fakt, że chociaż spragnieni podróży i zaszczepieni Australijczycy będą mogli wrócić i poddać się kwarantannie przez siedem dni w domu, wymóg odizolowania międzynarodowych turystów po przylocie stworzy „znaczną barierę”.

Po prawie dwóch latach latania prawie pustymi samolotami do Australii przy jednoczesnym przestrzeganiu ścisłego limitu miejsc, które mają zostać poddane kwarantannie, Yule powiedział, że linie lotnicze byłyby bardziej zainteresowane wypełnieniem każdego dostępnego miejsca w swoich usługach i nie byłyby w stanie znacząco zniżać usługi.

„Ze względu na straty, które ponieśli z powodu pandemii, muszą bardzo uważać na rentowność.

„Jeśli nie ma równego popytu w obu kierunkach, linie lotnicze mają mniejszą motywację do pełnego szybkiego rozwoju, więc musimy to uwzględnić Ich słowo jest takie, że nastąpi ostrożny i nakładający się powrót do możliwości sprzed Covid. Będą chcieli dostać jak najwięcej lotów”.

Szybka porada

Jak otrzymywać najnowsze wiadomości od Guardian Australia

pokazać

Zdjęcie: Tim Robberts/Stone RF

Dziękujemy za twoją opinię.

Yule powiedział, że przewoźnicy prawdopodobnie „jeszcze nie pogodzili się z zasadami i logistyką” w celu zniesienia zakazu wyjazdu, a wstępny plan ponownego otwarcia, który wskazał rząd federalny, może nastąpić już w listopadzie w stanach takich jak Nowa Południowa Walia.

Zauważając podekscytowanie wywołane reklamami politycznymi, Youl ostrzegł, że pierwszymi podróżnikami będą prawdopodobnie osoby odwiedzające przyjaciół i rodzinę oraz osoby powracające z zagranicy.

Barry Abrams, dyrektor generalny Rady Przedstawicieli Linii Lotniczych Australii, Wcześniej powiedział Guardian Australia Że linie lotnicze nie znają nowych przepisów dotyczących podróży międzynarodowych, a on od tego czasu ostrzegł, że członkowie jego ciała, w tym Singapore Airlines i Emirates, spodziewają się powszechnych opóźnień w turystyce przez kilka miesięcy.

Obecna liczba pasażerów międzynarodowych w Australii wynosi 2285 osób tygodniowo i została znacznie zmniejszona podczas wybuchu epidemii Delta. Linie lotnicze latają samolotami z około 6000 wolnych miejsc dziennie na lotnisku w Sydney i mogą przewozić tylko 110 pasażerów.