Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

CE100 rośnie o 9% wraz ze wzrostem nazw „zakupów”

CE100 rośnie o 9% wraz ze wzrostem nazw „zakupów”

Weekend — a konkretnie kilka ostatnich sesji — pomógł indeksowi Connected Economy 100 (CE100) przewyższyć szersze indeksy, zyskując 9%, podczas gdy zaawansowany technologicznie Nasdaq zyskał 7,3%.

Tym samym pod koniec miesiąca czerwiec odnotował jak dotąd wzrosty, od początku miesiąca zbierając 3,3%. Nie powinno dziwić, że piątkowy wielki wzrost, przy którym wszystkie główne indeksy wzrosły o ponad 3%, pomogły poprawić pozycję CE100.

CE100. względna wydajność

Źródło: PYMNTS.com

Wiesz, że miesiąc mija dobrze, gdy trzy kolumny rosną o dwa punkty procentowe.

W tym celu kolumna Sklep wzrosła o 13%, następnie segment Komunikacja, który zebrał 11,2%, a następnie segment Płatności i Wpłaty.

Poszukaj trochę, a w świecie zakupów firmy, które pomogły tej kolumnie dotrzeć na szczyt, to Vroom (+21,7%), Shopify (+21,6%) i Pinterest (+18,4%).

Jako blisko związany z Shopify, Twitter powiedział w tym tygodniu, że umożliwi sprzedawcom Shopify automatyczne wyświetlanie i aktualizowanie do 50 przedmiotów na sprzedaż w ich profilach. Dzięki współpracy użytkownicy, którzy klikną przedmioty, zostaną przekierowani na stronę sprzedawcy, aby kupić przedmioty.

Czytaj więcej: Twitter umożliwia sprzedawcom Shopify sprzedaż do 50 przedmiotów

Informujemy tutaj, że umowa jest kolejnym dowodem ewolucji połączonej gospodarki, w której integralną rolę odgrywają media społecznościowe.

Relacja ta podkreśla dwa trendy: coraz częstsze wykorzystywanie mediów społecznościowych do odkrywania tego, co chcemy kupić, oraz potrzebę spełnienia oczekiwań konsumentów, aby to, co znajdą – i chcą kupić – było łatwo dostępne.

Zobacz też: Umowa Shopify-Twitter podkreśla rosnącą rolę mediów społecznościowych w handlu detalicznym

Rajdy pomocy są wszędzie

Ale aby znaleźć nazwiska, które są naprawdę popularne, poza przychodami z rekwizytów, patrzymy na Roblox, który wzrósł o 34% w ciągu ostatnich pięciu sesji.

Chociaż nie ma żadnych wiadomości dotyczących konkretnej firmy, które mogłyby dać Robloxowi tylny wiatr, być może szerokie odbicie ulgi w ostatnich sesjach wystarczyło, aby odwrócić bieg wydarzeń.

READ  Audi i Kia wycofują setki modeli luksusowych samochodów ze względu na poważne wady związane z bezpieczeństwem

Związane z: Za szumem, Metaverse Marketing oferuje ponury zwrot z inwestycji

Jednak, jak zauważono na tych (cyfrowych) stronach, metaverse nadal przyciąga uwagę. Globalne wersje metaverse firmy Roblox latały pod radarem marketingowym od 18 lat i przez ponad rok uzyskiwały średnio ponad 200 milionów użytkowników miesięcznie – i ponad 150 milionów od początku 2020 roku.

Dodatkowo, Affirm zakończył tydzień wyżej o 27%, obciążony komentarzami wygłoszonymi na początku tego miesiąca przez CFO Michaela Linforda na czacie online.

„Możemy zidentyfikować osobę najmniej skłonną do płacenia lepiej niż wszyscy inni” – powiedział Linford.

Czytaj więcej: Potwierdzenie: Inteligentne dane zapewniają przewagę w przestrzeni BNPL

Odniósł się również do źródeł finansowania firmy jako kolejnej szczególnej przewagi firmy nad konkurencją. Zamiast polegać na jednym źródle, wykorzystuje kombinację metod finansowania, łącząc finansowanie bilansowe, program sekurytyzacji i partnerów w zakresie przyszłych przepływów kapitałowych.

Teraz jeden tydzień nie oznacza dobrej passy – ale to początek.

————————————

Nowe dane PYMNTS: Indywidualne badanie doświadczeń zakupowych – maj 2022

Na około: Ankieta PYMNTS przeprowadzona wśród 2094 konsumentów na potrzeby raportu Personalised Shopping Experience Report, przeprowadzonego we współpracy z Elastic Path, pokazuje, gdzie sprzedawcy robią to dobrze i gdzie muszą ulepszyć swoją grę, aby zapewnić spersonalizowane wrażenia z zakupów.