Oczekuje się, że najpotężniejsze Porsche 911 w historii jest w fazie rozwoju, ale może minąć co najmniej dwa lata, zanim samochód trafi do salonów.
the 2026 Porsche 911 GT2RS Został uchwycony podczas testu kamery na torze Nürburgring w Niemczech – po raz pierwszy model halo został zauważony w najnowszej generacji „992”.
Wygląda na to, że inżynierowie Porsche rozpoczęli wstępne testy GT2RS – ma być najmocniejszym wariantem 911 w historii – przed spodziewaną premierą w 2025 lub 2026 roku.
Prototyp pożyczył nadwozie GT3 RS, aby ukryć je na widoku, z czymś, co wydaje się być intercoolerami zamontowanymi we wlotach powietrza nad tylnymi nadkolami – co zdecydowanie sugeruje, że ten konkretny samochód był wyposażony w parę turbosprężarek, zgodnie z recepturą GT2 RS .
Spy Photo Agency Europe potwierdziła również „czysty” dźwięk turbosprężarek.
Jak wspomniałem napędowy Oczekuje się, że w marcu Porsche 911 GT2 RS będzie wyposażone w 400-woltowy system miękkiej hybrydy, który pomoże dostarczyć ponad 520 kW mocy i momentu obrotowego, który przewyższa 750 Nm poprzedniej generacji.
Wszystko to powinno zapewnić sprint od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż deklarowane 2,8 sekundy poprzedniego GT2 RS, który był napędzany poziomym „płaskim” sześciocylindrowym silnikiem o mocy 515 kW i pojemności 3,8 litra z podwójnym turbodoładowaniem – mimo że był tylko napędem na tylne koła . .
GT2 RS zyskał przydomek „The Widowmaker” ze względu na wysokowydajny silnik z podwójnym turbodoładowaniem napędzający tylne koła – w przeciwieństwie do 911 Turbo, który wykorzystuje napęd na wszystkie koła, aby pomóc zarządzać mocą wyjściową.
podają źródła napędowy Dodatkowy ciężar akumulatora i silnika elektrycznego zostanie zrekompensowany lekką karoserią z plastikową maską, dachem i lusterkami wzmocnionymi włóknem węglowym, a także magnezowymi kołami i poliwęglanowymi szybami na wybranych rynkach.
Nie daj się zwieść podwójnym środkowym końcówkom układu wydechowego w prototypie — wyglądają prawie jak atrapy, z prawdziwymi rurami wydechowymi ledwo widocznymi po obu stronach, ze względu na nowe rury wydechowe wymagane do umieszczenia podwójnych turbosprężarek.
Podczas gdy opracowanie generacji 992 GT3 zajęło około trzech lat – od pierwszego prototypu obserwowanego na torze Nurburgring do jego odsłonięcia – GT3 RS potrzebował tylko dwóch lat, a jego debiut zaplanowano na sierpień 2020 r.
Biorąc pod uwagę ten harmonogram, pierwsze partie Porsche 911 GT2 RS 2026 mogłyby zostać dostarczone klientom pod koniec 2025 r., z możliwą datą premiery na początku 2025 r.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
Słuchawki Sennheiser Accentum True Wireless to niedrogie słuchawki ANC
Lucid traci długoletniego dyrektora Apple i Intela, który nadzorował dział oprogramowania
Richard Taylor podkreśla swoje najważniejsze wydarzenia w NAB – transkrypcja AI w DaVinci 19, wahanie i zabezpieczenie Apple