Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

prowadzony przez szofera |  Wiadomości z MIT

prowadzony przez szofera | Wiadomości z MIT

Kiedy Cindy Heredia wybierała swój program MBA, wiedziała, że ​​chce być w czołówce branży pojazdów autonomicznych. Podczas badań odkryłem, że MIT oferuje wyjątkową propozycję: prowadzony przez studentów zespół bez kierowców. Heredia złożyła podanie do MIT o dołączenie do zespołu, mając nadzieję na zdobycie doświadczenia zawodowego.

„Mam nadzieję, że uda nam się znaleźć sposoby na wykorzystanie narzędzi i technologii, takich jak wspólne przejazdy i pojazdy autonomiczne, oraz wykorzystać różnorodne dostępne środki transportu, aby służyć wrażliwym populacjom, które tradycyjnie były niedostatecznie obsługiwane przez istniejące opcje”, mówi Heredia.

W wieku ośmiu lat Heredia była pochłonięta samochodami i naprawiała radia samochodowe, aby pomóc utrzymać rodzinę. Dorastając w dzielnicy o niskich dochodach w Laredo w Teksasie, Heredia postrzegała mobilność jako niezbędny zasób umożliwiający zwiększenie zatrudnienia, edukacji i możliwości na wczesnym etapie życia. Jedyny samochód jej rodziny był stale używany w pracy, co utrudniało im zaspokojenie podstawowych potrzeb, takich jak pójście do lekarza. Dorastając, widziała, jak jej przyjaciele nie mogą znaleźć pracy z powodu godzinnych podróży autobusem.

Przyjęcie do MIT i dołączenie do zespołu Driverless było jej pierwszym krokiem w kierunku naprawienia różnic w transporcie. pod opieką Centrum Edgertona MITI Kierowca Massachusetts Institute of Technology Opracowują własne oprogramowanie AI do ścigania się w zawodach samojezdnych. Wykorzystując talenty i zasoby, Driverless nawiązał współpracę z University of Pittsburgh, Rochester Institute of Technology (RIT) i University of Waterloo w Kanadzie, tworząc MIT-PITT-RW i konkurować w Indy Autonomous Challenge.

Zimą 2021 roku Heredia został współkapitanem drużyny. To nie zawsze było łatwe. Na Indy Autonomous Challenge w listopadzie MIT-PITT-RW był jedynym z dziewięciu zespołów składającym się wyłącznie z uczniów. Heredia opowiada: „Nasz zespół otrzymał wiele odpowiedzi na „nie”. Powiedziano nam, że zespół prowadzony przez studentów nie powinien nawet znajdować się w siatce. Dwa dni przed wyścigiem (z którego na szczęście wróciliśmy!) mieliśmy druzgocący wypadek. Widzieliśmy, jak jego koledzy odchodzą. Wydarzenia w naszym życiu osobistym miały miejsce. Ale zawsze byliśmy w stanie poradzić sobie ze wszystkim i wyjść z tego silniejsi. Nic nigdy nas nie załamało”.

READ  Samsung dodaje wykrywanie upadku i ulepszone monitorowanie stanu zdrowia do starszych zegarków Galaxy

Miniatura wideoOdtwórz wideo

Legendarny wypadek podczas treningu przed Indy Autonomous Challenge 2023

Opracowanie niezawodnych algorytmów podejmowania decyzji jest trudne ze względu na możliwość błędnej interpretacji danych z czujników, co może prowadzić do kolizji. Co więcej, podczas jazdy z prędkością przekraczającą 150 mil na godzinę wzrasta zapotrzebowanie na szybkie podejmowanie decyzji, co skłania zespoły do ​​ciągłego ulepszania stosu technologicznego. Zespoły takie jak MIT-PITT-RW przesuwają granice, testując nowe algorytmy z prędkościami uważanymi za zbyt niebezpieczne dla tradycyjnych metod, napędzając postęp w tej dziedzinie.

Pomimo tych wyzwań, w styczniu MIT-PITT-RW ustanowił nowy rekord prędkości 152 mil na godzinę podczas jazdy na czas (konkurując o najszybszy czas) w Indy Autonomous Challenge i po raz pierwszy zajął czwarte miejsce w zawodach wszechstronnych. . Ustanowili także kolejny rekord zespołu wynoszący 154 mil na godzinę, wyprzedzając inny samochód.

Teraz, przygotowując się do ukończenia studiów MBA, Heredia zastanawia się nad przywództwem zespołu i podkreśla, jak ważne jest budowanie zaufania między członkami zespołu: „To w dużej mierze rola ludzi. Trzeba umieć pracować z różnymi osobowościami. Zrozumienie, jak zarządzać swoim zespołem, jest kluczowe”. Bardzo ważne i myślę, że zaczyna się to od zbudowania z nimi zaufania. Nauczyłem się, że najlepszym sposobem na to jest nigdy nie wymagać od nikogo niczego, czego nie zadałbyś sobie Jedną rzeczą jest powiedzieć swojemu zespołowi: „Jesteś dla mnie ważny, a ja jestem tu dla ciebie”. Całkowicie inną jest udowadnianie tego w kółko swoimi działaniami.

Heredia zachęca inne kobiety do zajmowania kierowniczych stanowisk w branży pojazdów autonomicznych. „Musisz się tam wystawić, być widzianym, nigdy się nie ukrywać. Jeśli zostaniesz zaproszony do pokoju, musisz przypomnieć sobie, że zasługujesz na to, by być w tym pokoju.” Wierzy, że dostępne wsparcie jest większe, niż mogłoby się wydawać. „Istnieje zadziwiająca liczba kolorowych kobiet na stanowiskach kierowniczych w firmach zajmujących się samojezdnymi pojazdami i jestem wdzięczny, że mogę nazwać niektóre z nich moimi mentorami”.

READ  ASUS uwalnia limitowaną edycję ROG 6 Diablo Immortal Edition

Heredia mówi, że każdy, kto wejdzie w tę dziedzinę, powinien być przygotowany na wiele porażek. „Są chwile, kiedy można spróbować jak najwięcej wysłuchać i podjąć decyzję, ale może ona nie być tą właściwą. Taki projekt wiąże się z dużym ryzykiem, a komfort świadomości, że się nie powiedzie, czasem jest I to jest w porządku. Dowiesz się więcej, kiedy przejdziesz przez najtrudniejsze chwile. Więc myślisz, kręcisz się i idziesz dalej. Radzę więc zacząć od nastawienia, że ​​jest to doświadczenie edukacyjne. I wykorzystaj aby pomóc ludziom uwierzyć w to, co jest możliwe, dzieląc się tym, czego nauczyłeś się po drodze”.

Podczas gdy wiele osób spodziewa się, że własność pojazdów osobistych zakończy się wraz z pojawieniem się pojazdów samojezdnych, Heredia uważa, że ​​będzie to powolny i stopniowy proces. Planuje karierę w branży autonomicznej jazdy, zdając sobie sprawę z istotnych wyzwań, jakie ona stwarza. Ma nadzieję, że w przyszłości będziemy mogli również wykorzystywać te technologie dla dobra społecznego i wprowadzać je do społeczności takich jak ta, w której dorastałem. „To niezwykle interesujący problem i myślę, że przed nami jeszcze długa droga (gra słów zamierzona).”