Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Alexander Gadzhiev, zwycięzca konkursu pianistycznego w Sydney, zachwyca State Concert Hall for Music on the Terrace

Alexander Gadzhiev, zwycięzca konkursu pianistycznego w Sydney, zachwyca State Concert Hall for Music on the Terrace

Alexander Gadzhiev pokazał, dlaczego wygrał Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny w Sydney w 2021 roku, grając w niedzielę na Phantomach na fortepianie w Government House Physiole.

Jego styl był bez zarzutu, a jego ekspresja była silna i zróżnicowana, pokazując, jak wziął wiele kategorii z zeszłorocznego przełożonego konkursu internetowego, w tym umiejętności programowania i komunikacji z publicznością.

Mroczne bulgotanie basu wywołało dziwnie znajomą progresję podczas światowej premiery Eine Kleine Nachtmusik Colina Spiersa, szalonego szkicu lewą ręką przeskakującego do najwyższego rejestru.

Wymyślny spektakl wokalny wykorzystywał pełen zakres wysokości, tonu i dynamiki u różnych mistrzów fortepianu, ostatecznie pogrążając się w senności w pierwszej części, Hallway.

W drugiej zwrotce duplikacja, rażący atak roztrzaskanych strun zaowocował fragmentaryczną melodią, jakby przechodzącą z ciemnego wewnętrznego światła do zewnętrznego światła; Niepowtarzalne granice, bieganie i glisando tworzą wieloaspektową atmosferę, mieniącą się ostrym reliefem.

Grube kształty wywołały maksymalny efekt Fazioli bez przeciążania komory; Zejdź na koniec z gimnastyką zręcznościową.

ikona aparatuAlexander Gadzhiev prezentuje program w Sali Balowej Rządowego Domu Muzyki na Tarasie. przypisane mu: @Archute Media

Następnie pojawiły się dwa późne utwory Chopina, pogłębiające kontekst horoskopów.

Lekki niedźwiedzi ruch do przodu w C-Slight Sharp op. 45 przywołują intensywniejszy rezonans z niemal pasterskimi, pływowymi ociepleniami, eksploracyjnymi i refleksyjnymi iluminacjami; Niespokojne, burzliwe cechy w końcu zanikają w powolnym zanikaniu.

Fantazja Poloneza As-dur op. 61 Rozpoczęty sensacyjnie, polski mistrz odzwierciedla awangardowy, paryski klimat, ale wciąż trzyma się nacjonalistycznego ducha, który charakteryzował go jako rewolucjonistę.

Po raz kolejny Gadjiev nie pozostawił żadnych wątpliwości, nakłaniając każdą uncję ekspresyjnej akcji do pokazu na żywo z komfortową intensywnością i laserowym skupieniem.

W bardziej romantycznych epizodach głaskał klawisze, wzmacniając temat płynnym frazowaniem, aby złagodzić efekt perkusyjny instrumentu, łącząc jego części w jeden dźwięk; Wszyscy spotykają się w wyrafinowanej wersji tematu Poloneza iz wielką radością w rytmie.

READ  Królewska zasada, której córka królowej Marii nie chce przestrzegać podczas koronacji

Po przerwie Fantazja op.17 Schumanna zabrzmiała słabą nutą, a potem falą basu, aby wesprzeć dręczącą melodię, nabierając intensywności, a potem westchnienie. Impulsywna lewa ręka przechodzi w pochyły wzór i przechodzi w proste odwrócenie.

Alexander Gadzhiev gra w Państwowej Sali Koncertowej Muzyki na Tarasie.
ikona aparatuAlexander Gadzhiev gra w Państwowej Sali Koncertowej Muzyki na Tarasie. przypisane mu: @Archute Media

Dziwaczny cytat z niepokojących przepowiedni Beethovena ponownie rozpalił się z pełnym romantycznym elanem; Gorączkowe huśtawki nastrojów w znaku rozpoznawczym Schumanna, na zakończenie spokojny i grzeczny.

Dzwony pomaszerowały do ​​drugiej zwrotki, szczerze radosne, ponieważ otwarcie było złożone i przekonujące; Znowu kieruje dzwonkami, aby zaznaczyć hymny, tnie seksowną kadencję, a potem huśta się i huczy do końca.

Wydawało się nieprawdopodobne, by Gadjieff mógł go przechytrzyć, ale duch Beethovena wkradł się ponownie z gracją i poczuciem końca.

Duet leworęcznych i praworęcznych – bas i sopran, Robert i Clara Schumannowie – podniecili namiętną parę operowym zapałem. Od elegijnego spokoju, potem z powrotem do bohaterów, miksuj i powtarzaj, zanim znikną jak zachód słońca w rytmie.

Podczas bisu Gadjiev najpierw ochłodził ranczo Chopinowskim E-prostym Preludium, a potem pozostawił gwałtowne wspomnienie popołudniowego dramatu w D-prostym Preludium: blask, by zmierzyć się z chmurami na zachodnim horyzoncie.

Music on the Balcony kończy 2022 rok Jazz on the Lawn z The WA Jazz Project w niedzielę 4 grudnia o godzinie 16.00 w Government House Gardens.