Po blisko dwóch latach skutecznej kontroli epidemii, Australia znalazła się w pułapce zmiennej Omicron. Nowe przypadki w kraju były utrzymywane poniżej 2500 do 2021 r., ale liczby gwałtownie wzrosły w nowym roku, przełamując 100 000 nowych przypadków dziennie. Szybkie testy antygenowe (RAT) są bardzo trudne do wykonania.Przez cały czas Australia miała spór o wizę publiczną z najlepszym tenisistą świata i Odniesiono się do antyszczepionkowego Novaka Djukavica.
W obliczu eskalacji napięć związanych z koronawirusem australijska firma kawowa znalazła się w obliczu sprzeciwu. Melbourne Święty Ali To budzi krytykę za oferowanie dwóch bezpłatnych pilotów przy zakupie za 160 USD lub więcej na stronie internetowej firmy.
Jak wspomniałem StróżOferta została złożona SMS-em do „specjalnych klientów VIP”. Wiadomość, która pojawiła się w Internecie, częściowo stwierdza: „Mieliśmy szczęście zapewnić ograniczoną liczbę szybkich testów antygenowych dla naszych pracowników, rodzin i przyjaciół. Jako specjalny klient VIP, chcielibyśmy je Państwu zaoferować także.” Aby dostać się na przesłuchania, VIP-y musiały wydać ponad 160 dolarów w sklepie internetowym Saint Ali (ST. ALi).
Podczas pandemii sklep internetowy Saint Ali miał kluczowe znaczenie, ponieważ zawierał napoje alkoholowe, pyszne jedzenie, artykuły ze spiżarni, takie jak musztarda, pikle, jajka, a nawet kawior, oraz artykuły COVID, w tym „pulsoksymetry, środki do dezynfekcji rąk i termometry bezkontaktowe”. Tak więc, podczas gdy cała naklejka za 160 USD nie musi być wydana na kawę, marka nadal spotyka się z reakcją na to, co niektórzy Australijczycy nazywają „obrzydliwą” promocją, Kanał Buzz.
Niektórzy wzywali Hrabstwo Saint AliInni zwrócili się do Google o oceny jednogwiazdkowe.
W ciągu kilku godzin właściciel Saint Ali Salvatore Malatesta przeprosił za pośrednictwem wiadomości tekstowej do promocji. czytać:
Niedawno zakupiliśmy kilka szybkich testów na antygeny dla naszych pracowników i ich rodzin i mieliśmy pewną nadwyżkę w ofercie, więc napisaliśmy do niektórych naszych subskrybentów, oferując dwa bezpłatne szybkie testy na antygeny w najniższej wartości zamówienia.
Pomyśleliśmy, że to sposób na wsparcie naszych klientów, którzy regularnie u nas kupują, ale przekaz zaginął. Z perspektywy czasu widzimy, że było to niewłaściwe.
Bardzo nam przykro.
Firma zobowiązała się również do przekazania wszelkich otrzymanych dodatkowych badań na rzecz Fundacja Ojca Boba Maguire, organizacja charytatywna w południowym Melbourne, do dystrybucji według własnego uznania. Dla wielu przeprosiny były za małe, za późno. Niektórzy posunęli się za daleko odnosić się do tego jako brak przeprosin i przeprosin „za jego aresztowanie”, twierdząc, że firma próbowała „wykorzystać [customers’] Rozpacz. „
dla każdego 7 nowości, w stanie Wiktoria – australijskim stanie, w którym znajduje się Melbourne – część z trzech milionów szybkich testów antygenowych, które rząd stanowy wydał, jest dostępna bezpłatnie w miejscach testowania COVID. Victoria zamówiła kolejne 41 milionów, które jeszcze nie dotarły.
Ta historia rozwija się…
Zach Cadwallader Jest redaktorem zarządzającym Sprudge Media Network i pisarzem personelu w Dallas. Przeczytaj więcej Zac Cadwalader o Sprudge.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu