Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Ali Street w Melbourne spotyka się z reakcją na promocję testów na COVID

Po blisko dwóch latach skutecznej kontroli epidemii, Australia znalazła się w pułapce zmiennej Omicron. Nowe przypadki w kraju były utrzymywane poniżej 2500 do 2021 r., ale liczby gwałtownie wzrosły w nowym roku, przełamując 100 000 nowych przypadków dziennie. Szybkie testy antygenowe (RAT) są bardzo trudne do wykonania.Przez cały czas Australia miała spór o wizę publiczną z najlepszym tenisistą świata i Odniesiono się do antyszczepionkowego Novaka Djukavica.

W obliczu eskalacji napięć związanych z koronawirusem australijska firma kawowa znalazła się w obliczu sprzeciwu. Melbourne Święty Ali To budzi krytykę za oferowanie dwóch bezpłatnych pilotów przy zakupie za 160 USD lub więcej na stronie internetowej firmy.

Jak wspomniałem StróżOferta została złożona SMS-em do „specjalnych klientów VIP”. Wiadomość, która pojawiła się w Internecie, częściowo stwierdza: „Mieliśmy szczęście zapewnić ograniczoną liczbę szybkich testów antygenowych dla naszych pracowników, rodzin i przyjaciół. Jako specjalny klient VIP, chcielibyśmy je Państwu zaoferować także.” Aby dostać się na przesłuchania, VIP-y musiały wydać ponad 160 dolarów w sklepie internetowym Saint Ali (ST. ALi).

przez Użytkownik Reddita oregon33

Podczas pandemii sklep internetowy Saint Ali miał kluczowe znaczenie, ponieważ zawierał napoje alkoholowe, pyszne jedzenie, artykuły ze spiżarni, takie jak musztarda, pikle, jajka, a nawet kawior, oraz artykuły COVID, w tym „pulsoksymetry, środki do dezynfekcji rąk i termometry bezkontaktowe”. Tak więc, podczas gdy cała naklejka za 160 USD nie musi być wydana na kawę, marka nadal spotyka się z reakcją na to, co niektórzy Australijczycy nazywają „obrzydliwą” promocją, Kanał Buzz.

Niektórzy wzywali Hrabstwo Saint AliInni zwrócili się do Google o oceny jednogwiazdkowe.

W ciągu kilku godzin właściciel Saint Ali Salvatore Malatesta przeprosił za pośrednictwem wiadomości tekstowej do promocji. czytać:

Niedawno zakupiliśmy kilka szybkich testów na antygeny dla naszych pracowników i ich rodzin i mieliśmy pewną nadwyżkę w ofercie, więc napisaliśmy do niektórych naszych subskrybentów, oferując dwa bezpłatne szybkie testy na antygeny w najniższej wartości zamówienia.

Pomyśleliśmy, że to sposób na wsparcie naszych klientów, którzy regularnie u nas kupują, ale przekaz zaginął. Z perspektywy czasu widzimy, że było to niewłaściwe.

Bardzo nam przykro.

Firma zobowiązała się również do przekazania wszelkich otrzymanych dodatkowych badań na rzecz Fundacja Ojca Boba Maguire, organizacja charytatywna w południowym Melbourne, do dystrybucji według własnego uznania. Dla wielu przeprosiny były za małe, za późno. Niektórzy posunęli się za daleko odnosić się do tego jako brak przeprosin i przeprosin „za jego aresztowanie”, twierdząc, że firma próbowała „wykorzystać [customers’] Rozpacz. „

READ  Ciech SA: Ventures pomiędzy inwestorami w MagREEsource, francuski startup zajmujący się recyklingiem pierwiastków ziem rzadkich i produkcją magnesów trwałych

dla każdego 7 nowości, w stanie Wiktoria – australijskim stanie, w którym znajduje się Melbourne – część z trzech milionów szybkich testów antygenowych, które rząd stanowy wydał, jest dostępna bezpłatnie w miejscach testowania COVID. Victoria zamówiła kolejne 41 milionów, które jeszcze nie dotarły.

Ta historia rozwija się…

Zach Cadwallader Jest redaktorem zarządzającym Sprudge Media Network i pisarzem personelu w Dallas. Przeczytaj więcej Zac Cadwalader o Sprudge.