Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Amerykański organ nadzoru karze KPMG Australia za „masowe” oszukiwanie na egzaminach szkoleniowych online | Praca

Firma KPMG Australia została ukarana grzywną w wysokości 450 000 USD (615 000 USD) przez amerykański organ nadzoru audytu za „powszechne” oszustwa w testach szkoleniowych online, które mają na celu poprawę wymogów bezpieczeństwa pracy i zapewnienie, że partnerzy i pracownicy działają w sposób uczciwy.

Rada Nadzorcza Rachunkowości Publicznej firmy ustaliła, że ​​ponad 1100 pracowników, w tym 250 audytorów, zaangażowało się w „udostępnianie błędnych odpowiedzi” od co najmniej 2016 do początku 2020 roku.

W decyzji opublikowanej z dnia na dzień organ nadzoru stwierdził, że firma świadcząca usługi profesjonalne nie wprowadziła „odpowiednich zasad i procedur” w celu administrowania obowiązkowymi egzaminami szkoleniowymi, które obejmowały takie tematy, jak niezależność zawodowa, audyt i księgowość.

Błędna wymiana odpowiedzi z testów szkoleniowych miała miejsce na „wszystkich poziomach” w firmie i była „powszechna” w praktyce audytowej firmy, przy co najmniej 277 pracownikach uczestniczących w udzielaniu lub otrzymywaniu odpowiedzi.

W wyniku śledztwa z firmy odeszło dwóch wspólników, a pensje 46 osób, w tym 16 wspólników, zostały obniżone. W sumie 1131 – prawie 12% pracowników – otrzymało działania dyscyplinarne od KPMG Australia, takie jak „ustne lub pisemne ostrzeżenia”.

Dyrektor generalny KPMG Australia, Andrew Yates, powiedział, że chociaż firma „szybko przeszła do skoku”, musiała również zostać pociągnięta do odpowiedzialności za poprzednie działania.

“Ważne jest dzisiaj, abyśmy kontynuowali cykl i byli transparentni oraz promowali wśród naszych partnerów i ludzi, że takie zachowanie jest całkowicie nie do przyjęcia. Jest to nie tylko naruszenie naszego Kodeksu Postępowania, ale wyraźnie niezgodne z naszymi wartościami, ” powiedział.

“Jestem rozczarowany, że to zachowanie znajduje odzwierciedlenie w nas wszystkich. Wszyscy w naszej firmie są teraz całkowicie pewni, że istnieją nienegocjowalne oczekiwania dotyczące zachowania zgodnego z naszymi wartościami. Nasi partnerzy i pracownicy rozumieją, że nieetyczne zachowanie nie ma miejsca w wartościach KPMG kultura oparta na kulturze.

“To zachowanie uderzyło w rdzeń naszej kultury i dlatego nasze szybkie i zdecydowane działanie jest tak ważne. Dlatego też musimy uczyć się z tego doświadczenia. Wierzymy, że PCAOB dostrzegło, jak poważnie podeszliśmy do tej kwestii od pierwszego dnia i mogliśmy zobaczyć, że podjęliśmy działania i uchwyciliśmy naszą odpowiedź”.

W oświadczeniu wydanym w środę KPMG Australia poinformowało, że w lutym zeszłego roku wszczęło dochodzenie w celu zbadania potencjalnego niewłaściwego postępowania pracowników w związku ze szkoleniami i testami wewnętrznymi.

Zapisz się, aby codziennie rano otrzymywać najgorętsze wiadomości z Guardian Australia

Nieprawidłowe udostępnianie odpowiedzi zostało wywołane w całej firmie w komunikacji z partnerami i pracownikami w tym samym miesiącu, a organy regulacyjne były samoinformowane przed rozpoczęciem dochodzenia PCAOB i wdrożeniem planu leczenia.

Partnerzy i pracownicy zostali poproszeni o wypełnienie nowego testu samodzielności w następnym miesiącu. KPMG Australia wprowadziła również ulepszone standardy monitorowania i przeprowadziła wewnętrzne szkolenie w zakresie integralności.

ten sam miesiąc, Australian Financial Review informuje o wszystkich 600 partnerach firmy i ponad 5900 pracownikach, którzy zajmują się klientami Zostali zmuszeni do ponownego przetestowania wewnętrznej niezależności po skargach sygnalistów.

Szybka porada

Jak otrzymywać najnowsze wiadomości od Guardian Australia

pokazać

Zdjęcie: Tim Robberts/Stone RF

Dziękujemy za twoją opinię.

KPMG Australia będzie musiała podjąć dalsze działania naprawcze ze strony PCAOB, która nałożyła na spółkę sankcje.

Podejmując decyzję przeciwko KPMG Australia, PCAOB potwierdziła „wyjątkową współpracę” firmy podczas dochodzenia i zgłosiła sprawę w ciągu 15 dni.

„Patrząc w przyszłość, skupimy się bardziej na budowaniu, mierzeniu i zarządzaniu naszą kulturą – w tym oczekiwaniach behawioralnych na kartach wyników w celu zwiększenia odpowiedzialności” – powiedział Yates.

„Rozmowa na temat wyników opartych na wartościach będzie ważną częścią rozwoju naszych pracowników i identyfikacji potencjału ról przywódczych”.

READ  Bank Handlowy w Warszawie SA: Kwartał pod znakiem wzmożonej aktywności klientów