Australijska firma venture capital została opisana jako „głucha” po udostępnieniu postu z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, w którym w szczególności nie było kobiet.
W środę przypadał Międzynarodowy Dzień Kobiet (IWD) i podczas gdy każda inna firma świętowała osiągnięcia i wkład swoich pracownic, firma OneVentures z siedzibą w Sydney postanowiła przyjąć inne podejście.
W usuniętym już poście na LinkedIn firma życzyła swoim obserwującym „szczęść”, udostępniając zdjęcie dziewięciu „sojuszników” w firmie – wszystkich pracowników płci męskiej.
W poście firma napisała, że „to szczęście, że każdy dzień tutaj w OneVentures przypomina #IWD”.
Udostępniając niektóre statystyki, firma wskazała, że jej partnerzy oraz zespół finansowy i operacyjny składali się z kobiet i mężczyzn w stosunku 50/50, aw zespole inwestycyjnym kobiety stanowiły 55 proc.
„Mieliśmy szczęście, że koleżeństwo płci było kluczową częścią naszej organizacji od momentu jej powstania – OneVentures zostało założone przez dr Michelle Dekker, Anne-Marie Burkel i dr Paula Kelly’ego, którzy byli niesamowitymi sprzymierzeńcami w tej podróży”, czyta post.
OneVentures powiedział, że ma „zespół sojuszników, którzy podnoszą i wspierają kobiety w naszej firmie”.
Dlatego w tym tygodniu zamierzamy zidentyfikować niektóre z liderek w naszym zespole i podzielić się ich historiami o #crackingthecode.
„Ale dzisiaj chcieliśmy podziękować wszystkim sojusznikom w naszej firmie, ponieważ nadal dążymy do sprawiedliwości i koleżeństwa”.
Post spotkał się z natychmiastową reakcją, a jedna osoba nazwała go „skrajnie głuchym”.
„Nie mogę zdecydować, co jest gorsze, czy zdajesz sobie sprawę, czy nie, że miniaturka Twojej firmy ma dziewięciu mężczyzn i zero kobiet” – napisał inny.
W odpowiedzi OneVentures powiedział, że „przeprasza”, że nie podobał mu się ten post, ale chciał także „poznać chłopaków” w firmie.
„Przepraszamy, że ten post ci się nie spodobał, ale ponieważ przez resztę tygodnia będziemy klasyfikować kobiety, chcieliśmy stworzyć trochę równowagi i poznać także mężczyzn z naszego zespołu. W końcu dążymy do sprawiedliwości ”.
Zrzuty ekranu postu i odpowiedzi zostały udostępnione na Twitterze przez dziennikarza Marka DiStefano, który naśmiewał się z firmy, pisząc: „Międzynarodowy Dzień Kobiet: dzień celebrujący mężczyzn, aby zapewnić trochę równowagi”.
Inna osoba powiedziała: „Szkoda, myślałem, że to edycja zdjęcia, taka zadziorna”.
Jeden dodał: „Po prostu niekończące się upokorzenie”.
OneVenture ostatecznie usunął post wśród rosnącej krytyki, zastępując go oświadczeniem z przeprosinami.
Błąd z OneVentures. Firma stwierdziła, że z komentarzy zamieszczonych dziś rano w naszym poście z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet wynika, że post obraził niektórych naszych obserwujących.
Twierdziła, że wizerunek dziewięciu mężczyzn miał „podkreślić heteroseksualne koleżeństwo, z którego jesteśmy tak dumni” oraz rolę, jaką koledzy odgrywają we wspieraniu i podnoszeniu na duchu „niesamowitych” kobiet w firmie.
„Z perspektywy czasu zdjęcie, które wybraliśmy, było błędem i widzimy, jak niewrażliwe mogło wyglądać” – czytamy w poście.
„Za to bez zastrzeżeń przepraszamy i dziękujemy za opinie i komentarze za zwrócenie nam na to uwagi”.
Współzałożyciel OneVentures, dr Decker, wydał oświadczenie po reakcji.
„Odbyliśmy wiele dyskusji w OneVentures w ciągu ostatnich 12 do 18 godzin i był to czas głębokiej refleksji. Całkowicie rozumiemy reakcję na nasz wczorajszy post” – powiedziała.
„Popełniliśmy błąd i kategorycznie żałuję naszej błędnej oceny. Post z pewnością nie reprezentuje tego, kim jesteśmy i w co wierzy nasz zespół.
„Międzynarodowy Dzień Kobiet to przede wszystkim dzień uznania znaczących barier, jakie napotykają kobiety w społeczeństwie i biznesie oraz wzajemnego wspierania się w ich pokonywaniu.
„W OneVentures te tematy są głęboko zakorzenione w naszych podstawowych wartościach i wśród całego naszego zespołu. Jako jeden z pierwszych założycieli firmy venture capital i przedsiębiorca technologiczny, który doświadczył tych barier na własnej skórze, pomaganie innym w ich przezwyciężaniu jest Bardzo ważne dla mnie.”
Jednak byli tacy, którzy nie sądzili, że przeprosiny naprawdę trafiły w sedno, a niektórzy komentatorzy twierdzili, że firma „całkowicie nie trafiła w sedno”.
„To nie zdjęcie było problemem, ale fakt, że uchwyciłeś jeden dzień związany ze skupieniem głosów i doświadczeń kobiet i wykorzystałeś go jako okazję do podziękowania mężczyznom za wsparcie dla kobiet. Ton pełen głuchoty i nieprzystosowania” – napisał jeden z nich.
„Zamierzasz za to przeprosić? Nie ma znaczenia, ile hashtagów, modnych słów i statystyk używasz, całkowicie mijasz się z celem”.
Inny twierdził, że post był „śmieszny” i odzwierciedlał „całkowity brak zrozumienia historii i krytycznego znaczenia tego dnia”.
Inni sprzeciwiali się sformułowaniu przeprosin, twierdząc, że etapem „tego postu obraził niektórych naszych obserwujących” było „wycofanie się z odpowiedzialności”.
„Cóż za cudowna biedaczka. Dziś nie o mężczyznach. Inny powiedział: „Nie powinieneś był o tym wspominać w pierwszym poście iz pewnością nie powinien był być wspomniany w„ mea culpa ”.
Inny po prostu powiedział: „Jak mogę nie przeprosić 101”.
„Certyfikowany fanatyk jedzenia. Ekstremalny guru internetu. Gracz. Zły pijak. Ninja zombie. Rozwiązuje problemy. Nieskrępowany miłośnik alkoholu.”
More Stories
Turystka z Nowej Zelandii została brutalnie zamordowana na oczach męża w Newport Beach
Zespół Bidena wpada w ciemną spiralę
Wyspy Salomona zostaną zmodernizowane lotnisko Sigi w celu poprawy połączeń lotniczych