Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Barbicur w całej swej jaskraworóżowej chwale przenika do domów

Barbicur w całej swej jaskraworóżowej chwale przenika do domów

Zawieszenie

Wystrój wnętrz Heidi Marler zawsze skłaniał się ku pastelom i żywym różom. Ma różową sofę Chesterfield. Centralnym elementem jej kuchni jest różowa lodówka Smeg – wraz z różowymi szafkami, różowymi ścianami i różową kuchenką mikrofalową.

„Mój dom to moje szczęśliwe miejsce”, mówi Marler, który pracuje jako opiekun u schyłku życia w Essex w Anglii.

Po tym, jak niedawno opublikowała domowe zdjęcia na swoim Instagramie, Home_n_schludny_z_heidi_Komentatorzy uznali jej przestrzeń za zbyt „barbicour”.

Od debiutu w 1959 roku Barbie jest ikoną mody i wystroju, a także ikoną zabawy. Teraz, dzięki filmowi aktorskiemu o jej planie, który zadebiutuje w przyszłym lecie, jej wygląd jest wszędzie. Moda Barbiecore jest nasycona gorącym różem, a teraz kobiecy klimat dziewczyny przenika do salonów, kuchni i sypialni.

„Nie zdawałem sobie sprawy, że moja obsesja była w głównym nurcie” – mówi Marler, którego wiadomości łaskotają na różowo. „Barbie była dziewczyną, która mogła wyciągnąć wszystko z torby. Powiedziałbym, że przypomina mi trochę mnie.”

Minęły dwa ciężkie lata, a konsumenci są gotowi do odważnego wypowiedzenia się, gdy wyjdą z społecznie zdystansowanego stylu życia. Tutaj pojawia się Barbie. mówi Laurie Pressman, wiceprezes Instytut Kolorów Pantone. „Kiedy myślisz o kolorze jako języku tego, co się dzieje, ten różowy i jego związek z Barbie polega na byciu odważnym, nieustraszonym i podejmowaniu ryzyka”.

Kiedy zdjęcia z nadchodzącego filmu Grety Gerwig „Barbie” Warner Bros – z Margot Robbie w roli tytułowej i Ryanem Goslingiem jako Kane – pojawiły się na początku tego lata, osoby mające wpływ na media społecznościowe były gotowe na przyjęcie uroczej plastikowej lalki i jej wyglądu. Od wtorku TIK Tok #barbiecore odnotował 19 milionów wyświetleń.

Katie Storino, założycielka firmy kosmetycznej MegababyMówi, że zawsze kochała Barbie. Teraz jej mieszkanie w Palm Beach na Florydzie jest swego rodzaju hołdem dla Barbie Dreamhouse. „Nie wiem, czy przenikał do mojej podświadomości, odkąd byłem mały, ale zawsze lubiłem różowy” – mówi Storino. W grudniu 2020 roku ona i jej mąż kupili dom na Florydzie, aby uciec od pandemicznej izolacji na mroźnym Manhattanie. W końcu podekscytowana tym, że ma własną pralnię, zakryła w niej ściany „Tęczowa Barbie” Wallshoppe Jasny kolorowy papier. mam różowy luvsack Różowo-białe panele i zasłony panelowe. Kiedy w czerwcu usłyszałam o Barbiecore, napisałam do przyjaciela, który też kocha różowy: „To jest nasz czas”.

READ  Grupa NENT podpisuje polski kontrakt na grę

„Byłam gotowa na ten moment, chociaż nie wiedziałam, że nadchodzi” – mówi.

Kiedy Etsy Ekspert mody Dina Isom Johnson zobaczyła zdjęcie Ruby za kierownicą jej jasnoróżowego kabrioletu Chevy Corvette, wiedziała, że ​​poprawiające nastrój kolory wystroju domu zrobią plusk. „Wszyscy zaczynają akceptować ten kolor” – mówi Johnson. „Jest bardzo kobiecy”. Johnson twierdzi, że liczba wyszukiwań na Etsy jasnoróżowych artykułów związanych z domem i mieszkaniem wzrosła w ciągu ostatnich trzech miesięcy o 21 procent w porównaniu z rokiem poprzednim. „Chodzi o przyjęcie tych żywych barw i próbę przemyślenia nostalgicznych czasów, kiedy życie było trochę prostsze, trochę jaśniejsze i trochę wygodniejsze” – dodaje. Jeśli chcesz wskoczyć na modę na grilla, sugeruje rozpoczęcie od czegoś małego, takiego jak wazon, poduszka lub świeca, ponieważ jest to „bardzo jasny ton”.

Jeśli jesteś gotowa na przyjęcie różowej farby, wybierz ostrożnie. Andrea Magno Różowy stał się bardziej popularny w ostatnich latach, mówi dyrektor ds. marketingu i rozwoju kolorów w firmie Benjamin Moore. „Właśnie zerwałam z tą małą dziewczynką” – mówi. Ale Magno ostrzega: „Dużo koloru może być zabawne w przypadku spódnicy lub lakieru do paznokci, ale kiedy jest kolorem na ścianie, powinno być czymś znośnym”. Zaproponuj spojrzenie na Benjamina Moore piwoniaA gorące usta lub wiosenny rozkwit.

Ten rodzaj kobiecej atmosfery pojawił się w połowie wieku, w którym Barbie spotyka się w wielu miejscach. Jeden z przykładów w drugim sezonie słynnego serialu ”Ted LassoW Apple TV Plus, w domu modelki, która została konsultantką PR, Kelly Jones (w tej roli Juno Temple), która kołysze blond kucyk z wysokim stanem, pełen gorących różów, mebli w stylu vintage z połowy wieku i odważnych tkanin.

„Paleta różów w tej kolekcji silnie kontrastuje z paletami kolorów innych kolekcji, więc wskazuje na to, że jest to specjalna przestrzeń Keeley, jej własna tożsamość” – mówi Kate Goodman, projektantka wnętrz wystawy. „Podkreśla jej kobiecość, ale także jej śmiałość. Jest odważna i odważna w niektórych dziedzinach, ale różne odcienie różu podkreślają elementy jej osobowości”. Goodman uważa, że ​​Barbicour to potwierdzenie, że Barbie nigdy nie wyszła z mody.

READ  Vinyl Matthew o pracy z Taapsee Pannu, Sidharthem Malhotrą i Parineeti Chopra

Chociaż może to być prawdą, Kim Colemon, starszy wiceprezes Mattel i szef globalnego projektowania lalek Barbie i Fashion Dolls, mówi, że Barbie zawsze była liderem. Miała swój pierwszy wymarzony dom w 1962 roku, zanim kobiety mogły otworzyć własne konta bankowe.

Oryginalny Dreamhouse był modelem z połowy wieku z cienkimi, kartonowymi meblami. Jej najnowszy wymarzony dom jest wciąż bardzo nowoczesny i skupia się na mieszkaniu wewnątrz/na zewnątrz, z różową zjeżdżalnią przy basenie i tarasem na dachu, ponieważ „Barbie potrzebuje trochę miejsca na relaks, ponieważ ma ponad 200 miejsc pracy, więc jest zajęta” – dodaje Colemon. . Mówi, że styl Barbie jest ponadczasowy. „Barbie jest zawsze na czasie, ponieważ ciągle się rozwija.”

Kiedy Barbie skończyła 50 lat w 2009 roku, projektant Jonathan Adler stworzył Barbie Malibu Dream Home o powierzchni 3500 stóp kwadratowych w Malibu — nigdzie indziej. „Było dużo błyszczącej czarnej, białej i różowej skóry”, wspomina Adler. „A ja miałem żyrandol z włosów Barbie”. Była też szafa pełna dziesiątek butów i różowych dywaników z napisaną literą B.

W przypadku Barbie Adler mówi: „Wspaniałą rzeczą w Barbie jest to, że jest tym, kim chcesz, aby była, od Barbie surfer do Barbie dyrektora biznesowego”. We wnętrzach, jak mówi, Barbiecore to „sposób dorosłych kobiet na wyrażenie swojej wewnętrznej dziewczyny i nostalgię za bardziej niewinnymi czasami”.

Ale uważaj na za dużo różu i za dużo Barbie. „Różnica między projektowaniem domu a twoją garderobą — twoje ubrania są efemeryczne. Jednego dnia możesz ubierać się jak Barbie, a następnego nosić kombinezon Hillary Clinton bez dużych nakładów inwestycyjnych”, mówi. „Decyzje domowe są bardziej trwałe. Przekładanie fantazji na rzeczywistość musi być wykonane z rozwagą.”