Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

BMW M3 CS wjeżdża na Nürburgring z przodem CSL

BMW M3 CS wjeżdża na Nürburgring z przodem CSL

Ze wszystkimi wiadomościami o nadchodzącym BMW M4 CSLŁatwo zapomnieć o przyszłości BMW M3 CS. Chociaż M3 CS nie będzie tak potężny jak M4 CSL, nadal będzie trudniejszy niż zawody M3. Co najważniejsze, mógłby być lepszym samochodem kierowcy niż i tak już doskonała konkurencja M3. Kilka nowych zdjęć szpiegowskich pokazuje M3 CS na torze Nürburgring i brzęczący pociąg opuszczający stację. (Nie jesteśmy właścicielami zdjęć, ale można je zobaczyć) tutaj)

Z przodu BMW M3 CS wygląda bardzo podobnie do M4 CSL, z tym samym nowym wlotem grilla, podobnymi przednimi wlotami powietrza i tym samym dolnym przednim rozdzielaczem. Przód jest całkowicie pokryty kamuflażem, ale M3 CS oczywiście nie ma tego samego maski, z głębokim wlotem, więc nie byłoby dokładnie To samo, ale będzie podobnie.

Na zewnątrz M3 CS nie ma tylnego skrzydła M4 CSL, ale ma trochę spojlera, aby nadać tyłowi bardziej sportowy charakter. Chociaż poza tym niewiele się zmieniło od standardowego M3.

Jazda próbna BMW M5 CS 33 od 40830x467

Co ciekawe, tylne szyby CS pokryte są kamuflażem, co jest nietypowe. Może to być spowodowane tym, że tylne siedzenia, które mogą być siedzeniami kubełkowymi, takimi jak M5 CS, i BMW chcą to ukryć przed widzami o orlim wzroku. Możesz również otrzymać rodzaj lekkiego tylnego szkła w stylu Perspex. Ale pierwszy jest bardziej prawdopodobny niż drugi.

Pod maską M3 CS otrzyma ten sam 3,0-litrowy silnik I6 z podwójnym turbodoładowaniem, co M3 Competition, ale może zgasić 540 KM zamiast 503 KM konkurencji. Mówi się jednak, że M4 CSL wytwarza około 550 koni mechanicznych, więc nie jestem pewien, czy BMW pozwoliłoby im mieć podobne wartości mocy. Według naszych źródeł, M3 CS otrzyma ośmiobiegowy automat i tylko napęd na wszystkie koła xDrive.

READ  Great Boulder Resources Ltd uderza w płytkie złoto w Cervelo

Po niesamowitym sukcesie M2 CS i M5 CS, to naturalne, że fani mogą liczyć na ten sam rodzaj magii co M3 CS. BMW M5 CS to moje ulubione współczesne BMW, więc mam nadzieję, że M3 CS będzie mniejszą, lżejszą i ostrzejszą wersją. Jeśli tak, to czeka nas kolejna klasyczna przyszłość.

[Source: Autocar]