W ślad za tym pójdą wschodzące amerykańskie linie lotnicze Breeze Airways Loty Embraer E190 i E195 rozpoczęły się w tym tygodniu Wraz z pierwszym Airbusem A220 w październiku – w przeciwieństwie do całkowicie ekonomicznych samolotów elektronicznych, A220 zostanie zwieńczony kabiną w pierwszej klasie lub w klasie biznes.
Breeze podpisał zamówienie na od 60 do 80 samolotów serii A220-300, każdy o pojemności 120-150 pasażerów, w zależności od konfiguracji miejsc.
Linia lotnicza nie ujawniła jeszcze szczegółów dotyczących kabiny A220, poza zapewnieniem, że będzie ona miała 2-2 miejsca z przodu i 2-3 ekonomiczne konfiguracje z tyłu.
Chociaż słowo „ premium ” w Ameryce zwykle oznacza fotele pierwszej klasy, JetBlue, założyciel Breeze i dyrektor generalny Breeze, celowo odszedł od tego opisu i opisał swój strych Airbusa A321 po prostu jako Mint – zabawę marketingową, którą mógłby powtórzyć w Breeze.
Do sprzedaży w kategorii „Najładniejsza” taryfa Breeze – w przeciwieństwie do podstawowych i wygodniejszych kategorii „Nice” w kategorii „Best” – bonusy premium na A220 obejmują bezpłatną torebkę i zarejestrowaną torbę, bezpłatne napoje i przekąski oraz pierwszeństwo wejścia na pokład .
w Luty 2020Nellman powiedział, że Breeze współpracował z wiodącym producentem foteli, aby opracować całkowicie nowy fotel premium, który miał pochwalić się konstrukcją modułową, tak aby siedzenia można było szybko i skutecznie usuwać między lotami, aby dopasować się do różnych potrzeb drogowych i ekonomii.
Nellman skomentował wówczas: „Konfiguracja w A220 jest elastyczna”.
„Możemy zrobić 145 miejsc w autobusie z dodatkową przestrzenią na nogi z przodu lub wyjąć miejsca przed wyjściem i umieścić 36 miejsc w pierwszej klasie, jeśli chcemy”.
Te miejsca premium nie będą miały osobistego ekranu wideo, aby można je było łatwo wyjąć i szybko ponownie zainstalować: Breeze będzie przesyłać filmy, programy telewizyjne i muzykę na prywatne urządzenia pasażerskie przez Wi-Fi, z pokładowym Internetem również na liście.
Opcje pierwszej klasy w Airbusie A320 od Breeze Airways
Opcje Neelemana dotyczące zwężającego się końca Breeze Airbus A220 są prawdopodobnie w tej samej lidze, co konwencjonalne / pierwsze fotele północnoamerykańskich konkurentów Delta Air Lines i Air Canada.
… zamiast krzesła głębszego niż regionalna klasa biznesowa w Cathay Pacific.
Gdzie Breeze poleci swoim Airbusem A220
Podczas gdy inteligentne samoloty Embraer będą latać bezpośrednio między mniejszymi miastami, A220 będzie przeznaczony na trasy, które trwają dwie godziny lub dłużej, w tym wyrzeźbienie korytarza dla miast średniej wielkości i loty międzykontynentalne między wschodnim a zachodnim wybrzeżem.
„To dwie odrębne misje – jedna jabłko i druga pomarańcza” – zauważył Nellman na początku 2020 roku.
„Te samoloty nigdy nie leciałyby po tej samej ścieżce. Tak naprawdę nigdy nie byłyby w tym samym wszechświecie”.
A220 zostanie ostatecznie wdrożony do lotów międzynarodowych na krótkich dystansach po dodaniu dodatkowego zbiornika paliwa na prośbę Nellmana.
„Ona idzie dalej, więc … w pewnym sensie kłócimy się o to, kiedy. Ale nie chodzi o to,„ czy to tylko kwestia ”kiedy, powiedział Nellman agencji prasowej Reuters w piątek.
„Musimy pokonać 4000 mil morskich”, dodał, w porównaniu z obecnym zasięgiem A220-300 wynoszącym 3400 mil morskich (6300 km).
Nellman zasugerował w 2020 roku: „Możemy polecieć nimi do Europy, możemy polecieć nimi do Ameryki Południowej, a nawet na Hawaje. Możemy zrobić wiele różnych rzeczy tym samolotem”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu