W ślad za tym pójdą wschodzące amerykańskie linie lotnicze Breeze Airways Loty Embraer E190 i E195 rozpoczęły się w tym tygodniu Wraz z pierwszym Airbusem A220 w październiku – w przeciwieństwie do całkowicie ekonomicznych samolotów elektronicznych, A220 zostanie zwieńczony kabiną w pierwszej klasie lub w klasie biznes.
Breeze podpisał zamówienie na od 60 do 80 samolotów serii A220-300, każdy o pojemności 120-150 pasażerów, w zależności od konfiguracji miejsc.
Linia lotnicza nie ujawniła jeszcze szczegółów dotyczących kabiny A220, poza zapewnieniem, że będzie ona miała 2-2 miejsca z przodu i 2-3 ekonomiczne konfiguracje z tyłu.
Chociaż słowo „ premium ” w Ameryce zwykle oznacza fotele pierwszej klasy, JetBlue, założyciel Breeze i dyrektor generalny Breeze, celowo odszedł od tego opisu i opisał swój strych Airbusa A321 po prostu jako Mint – zabawę marketingową, którą mógłby powtórzyć w Breeze.
Do sprzedaży w kategorii „Najładniejsza” taryfa Breeze – w przeciwieństwie do podstawowych i wygodniejszych kategorii „Nice” w kategorii „Best” – bonusy premium na A220 obejmują bezpłatną torebkę i zarejestrowaną torbę, bezpłatne napoje i przekąski oraz pierwszeństwo wejścia na pokład .
w Luty 2020Nellman powiedział, że Breeze współpracował z wiodącym producentem foteli, aby opracować całkowicie nowy fotel premium, który miał pochwalić się konstrukcją modułową, tak aby siedzenia można było szybko i skutecznie usuwać między lotami, aby dopasować się do różnych potrzeb drogowych i ekonomii.
Nellman skomentował wówczas: „Konfiguracja w A220 jest elastyczna”.
„Możemy zrobić 145 miejsc w autobusie z dodatkową przestrzenią na nogi z przodu lub wyjąć miejsca przed wyjściem i umieścić 36 miejsc w pierwszej klasie, jeśli chcemy”.
Te miejsca premium nie będą miały osobistego ekranu wideo, aby można je było łatwo wyjąć i szybko ponownie zainstalować: Breeze będzie przesyłać filmy, programy telewizyjne i muzykę na prywatne urządzenia pasażerskie przez Wi-Fi, z pokładowym Internetem również na liście.
Opcje pierwszej klasy w Airbusie A320 od Breeze Airways
Opcje Neelemana dotyczące zwężającego się końca Breeze Airbus A220 są prawdopodobnie w tej samej lidze, co konwencjonalne / pierwsze fotele północnoamerykańskich konkurentów Delta Air Lines i Air Canada.
… zamiast krzesła głębszego niż regionalna klasa biznesowa w Cathay Pacific.
Gdzie Breeze poleci swoim Airbusem A220
Podczas gdy inteligentne samoloty Embraer będą latać bezpośrednio między mniejszymi miastami, A220 będzie przeznaczony na trasy, które trwają dwie godziny lub dłużej, w tym wyrzeźbienie korytarza dla miast średniej wielkości i loty międzykontynentalne między wschodnim a zachodnim wybrzeżem.
„To dwie odrębne misje – jedna jabłko i druga pomarańcza” – zauważył Nellman na początku 2020 roku.
„Te samoloty nigdy nie leciałyby po tej samej ścieżce. Tak naprawdę nigdy nie byłyby w tym samym wszechświecie”.
A220 zostanie ostatecznie wdrożony do lotów międzynarodowych na krótkich dystansach po dodaniu dodatkowego zbiornika paliwa na prośbę Nellmana.
„Ona idzie dalej, więc … w pewnym sensie kłócimy się o to, kiedy. Ale nie chodzi o to,„ czy to tylko kwestia ”kiedy, powiedział Nellman agencji prasowej Reuters w piątek.
„Musimy pokonać 4000 mil morskich”, dodał, w porównaniu z obecnym zasięgiem A220-300 wynoszącym 3400 mil morskich (6300 km).
Nellman zasugerował w 2020 roku: „Możemy polecieć nimi do Europy, możemy polecieć nimi do Ameryki Południowej, a nawet na Hawaje. Możemy zrobić wiele różnych rzeczy tym samolotem”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Rynek pracy w Polsce jest w dalszym ciągu napięty Stabilizuje
Znaczący rozwój nastąpił po znalezieniu stopy myszy w ustach małego dziecka
Słaba produkcja w Polsce nie wróży dobrze partnerom handlowym Artykuły