Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Breeze Airbus A220 będzie miał fotele pierwszej klasy „premium”

W ślad za tym pójdą wschodzące amerykańskie linie lotnicze Breeze Airways Loty Embraer E190 i E195 rozpoczęły się w tym tygodniu Wraz z pierwszym Airbusem A220 w październiku – w przeciwieństwie do całkowicie ekonomicznych samolotów elektronicznych, A220 zostanie zwieńczony kabiną w pierwszej klasie lub w klasie biznes.

Breeze podpisał zamówienie na od 60 do 80 samolotów serii A220-300, każdy o pojemności 120-150 pasażerów, w zależności od konfiguracji miejsc.

Linia lotnicza nie ujawniła jeszcze szczegółów dotyczących kabiny A220, poza zapewnieniem, że będzie ona miała 2-2 miejsca z przodu i 2-3 ekonomiczne konfiguracje z tyłu.

Chociaż słowo „ premium ” w Ameryce zwykle oznacza fotele pierwszej klasy, JetBlue, założyciel Breeze i dyrektor generalny Breeze, celowo odszedł od tego opisu i opisał swój strych Airbusa A321 po prostu jako Mint – zabawę marketingową, którą mógłby powtórzyć w Breeze.

Założyciel i dyrektor generalny Breeze, David Neelelman.

Założyciel i dyrektor generalny Breeze, David Neelelman.

Do sprzedaży w kategorii „Najładniejsza” taryfa Breeze – w przeciwieństwie do podstawowych i wygodniejszych kategorii „Nice” w kategorii „Best” – bonusy premium na A220 obejmują bezpłatną torebkę i zarejestrowaną torbę, bezpłatne napoje i przekąski oraz pierwszeństwo wejścia na pokład .

w Luty 2020Nellman powiedział, że Breeze współpracował z wiodącym producentem foteli, aby opracować całkowicie nowy fotel premium, który miał pochwalić się konstrukcją modułową, tak aby siedzenia można było szybko i skutecznie usuwać między lotami, aby dopasować się do różnych potrzeb drogowych i ekonomii.

Nellman skomentował wówczas: „Konfiguracja w A220 jest elastyczna”.

„Możemy zrobić 145 miejsc w autobusie z dodatkową przestrzenią na nogi z przodu lub wyjąć miejsca przed wyjściem i umieścić 36 miejsc w pierwszej klasie, jeśli chcemy”.

Te miejsca premium nie będą miały osobistego ekranu wideo, aby można je było łatwo wyjąć i szybko ponownie zainstalować: Breeze będzie przesyłać filmy, programy telewizyjne i muzykę na prywatne urządzenia pasażerskie przez Wi-Fi, z pokładowym Internetem również na liście.

READ  „Ludzie dobrej woli” podczas wydarzenia w Watykanie odpowiadają na „Laudate Deum”

Opcje pierwszej klasy w Airbusie A320 od Breeze Airways

Opcje Neelemana dotyczące zwężającego się końca Breeze Airbus A220 są prawdopodobnie w tej samej lidze, co konwencjonalne / pierwsze fotele północnoamerykańskich konkurentów Delta Air Lines i Air Canada.

Miejsca Airbus A220 Premium od Delta Air Lines (po lewej) i Air Canada (po prawej).

Miejsca Airbus A220 Premium od Delta Air Lines (po lewej) i Air Canada (po prawej).

… zamiast krzesła głębszego niż regionalna klasa biznesowa w Cathay Pacific.

Gdzie Breeze poleci swoim Airbusem A220

Podczas gdy inteligentne samoloty Embraer będą latać bezpośrednio między mniejszymi miastami, A220 będzie przeznaczony na trasy, które trwają dwie godziny lub dłużej, w tym wyrzeźbienie korytarza dla miast średniej wielkości i loty międzykontynentalne między wschodnim a zachodnim wybrzeżem.

„To dwie odrębne misje – jedna jabłko i druga pomarańcza” – zauważył Nellman na początku 2020 roku.

„Te samoloty nigdy nie leciałyby po tej samej ścieżce. Tak naprawdę nigdy nie byłyby w tym samym wszechświecie”.

A220 zostanie ostatecznie wdrożony do lotów międzynarodowych na krótkich dystansach po dodaniu dodatkowego zbiornika paliwa na prośbę Nellmana.

„Ona idzie dalej, więc … w pewnym sensie kłócimy się o to, kiedy. Ale nie chodzi o to,„ czy to tylko kwestia ”kiedy, powiedział Nellman agencji prasowej Reuters w piątek.

„Musimy pokonać 4000 mil morskich”, dodał, w porównaniu z obecnym zasięgiem A220-300 wynoszącym 3400 mil morskich (6300 km).

Nellman zasugerował w 2020 roku: „Możemy polecieć nimi do Europy, możemy polecieć nimi do Ameryki Południowej, a nawet na Hawaje. Możemy zrobić wiele różnych rzeczy tym samolotem”.

David

David Flynn jest redaktorem magazynu Executive Traveller i podróżowanie ze słabością do dobrej kawy, zakupów i lychee martini jest trochę tragiczne.