Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Burger King® rozwija kultową markę restauracyjną w Polsce dzięki nowemu głównemu franczyzobiorcy McQuinn

Warszawa, Polska–()–Dziś marki Burger King i McWin’s ogłosiły zawarcie nowej umowy master-franczyzy i rozwoju w celu rozwoju marki w Polsce, zobowiązując się do otwarcia ponad 200 restauracji. McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w sektorach gastronomicznym i technologii żywności, będzie zarządzała marką w kraju od 2007 roku i w wyniku przejęcia BK SEE rozpocznie działalność 20 sklepów, w tym jej obecnych właścicieli. Polska SA

David Shear, prezes Burger King International Markets, powiedział: „Cieszymy się, że możemy podzielić się ważnymi wiadomościami z Polski. Wiemy, że nasi goście to uwielbiają. Poznaj naszą markę dzięki naszemu słynnemu na całym świecie grillowanemu smakowi i spersonalizowanym innowacjom cyfrowym. są częścią wielkiego planu ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej. Postrzegamy ten projekt jako ważną część, która pozwoli nam przybliżyć nasze najlepsze marki. Degustacja jedzenia dla większej liczby gości niż kiedykolwiek wcześniej.

Założona w 1954 roku marka Burger King to globalna sieć fast foodów z hamburgerami znana z jakości i wartości żywności, i jest jedynym miejscem, w którym goście mogą dostać kultową, grillowaną na ogniu kanapkę Whopper®. Organizacja Burger King prowadzi ponad 19 000 lokalizacji w ponad 100 krajach na całym świecie, w tym w 33 krajach w całej Europie.

Kierowany przez Henry’ego McGovern, założyciela AmRest Holdings SE, jednej z wiodących europejskich firm gastronomicznych, oraz Stevena K. Winickera, partnera i dyrektora wyższego szczebla Zena Group oraz założyciela Restauravia Grupo Empresarial, McWin posiada zespół doświadczonych pracowników przemysłu i weteranów PE. Udowodniona wiedza operacyjna, niezrównana sieć branży spożywczej i możliwości tworzenia transakcji, co czyni ją partnerem z wyboru dla założycieli, inwestorów i zespołów zarządzających.

„To pierwsza inwestycja funduszu restauracyjnego McQueen o wartości 525 milionów euro, który zamknęliśmy kilka tygodni temu. Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy rozwijać markę Burger King w całej Polsce i wykorzystywać synergię na platformie McWin. Szczególny nacisk położymy na rozwój inicjatyw w zakresie digitalizacji i zrównoważonego rozwoju marki w Polsce – powiedział Henry McGovern, partner założyciel McWin.

„Nasze połączone ponad 150-letnie doświadczenie w skutecznym wdrażaniu i skalowaniu kultowych marek w branży hotelarskiej w wielu krajach pomoże uwolnić zrównoważoną długoterminową wartość dla klientów, pracowników i naszych społeczności oraz polskiej gospodarki jako całości. bardziej podekscytowany. To bardzo ważny rozdział zarówno dla Burger Kinga, jak i McQueena. To dopiero początek” – powiedział Steven K., partner założyciel McWin. Dodano ocet.

Oprócz pysznego jedzenia, Burger King zobowiązuje się do zapewnienia gościom jak najlepszych wrażeń w restauracji i Internecie. Nowe restauracje Burger King będą wyposażone w cyfrowe ekrany zamawiania, składanie zamówień mobilnych, obsługę stołową i dostawę, dzięki czemu goście będą mogli wygodnie zamawiać i cieszyć się jedzeniem BK.

Henry McGovern, Steven K. O occie i McQueenie

McWin to Henry McGovern i Steven K. Vinegar to firma private equity, która współpracuje z wyjątkowymi założycielami i dyrektorami generalnymi, aby zapewnić zrównoważony rozwój, głównie w sektorach gastronomicznym i technologii żywności.

Henry McGovern jest założycielem AmRest Holdings SE, jednej z wiodących europejskich firm gastronomicznych, która pod kierownictwem Henry’ego rozrosła się do ponad 2300 restauracji w 25 krajach, zatrudniając ponad 55 000 pracowników. Steven K. Vinegar był partnerem i dyrektorem naczelnym Grupo Jena, założycielem Restauravia Grupo Empresarial, Megafood SL i byłym członkiem zarządu Telepizza. Razem zbudowali lub prowadzili ponad 4200 restauracji w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach oraz mają duże doświadczenie w inwestowaniu w technologię żywności i szersze technologie przełomowe. Fundusze doradzane przez McWin i McWin są obecnie inwestorami w Gail’s, Vapiano, CookUnity i Dean&David, a także BlueNalu, Perfect Day, The Every Company (dawniej Clara Foods), Impossible Foods i UPSIDE Foods (dawniej Memphis Meats) oraz wiodące firmy białkowe Footprint , firmy zajmujące się technologią żywności, takie jak Oishii i Menu.

O Burger Kingu

Założona w 1954 roku marka Burger King® to globalna sieć fast foodów z hamburgerami znana z jakości i wartości żywności, ponieważ goście mogą delektować się kultową grillowaną kanapką Whopper®. Organizacja Burger King® działa w ponad 18 700 lokalizacjach w ponad 100 krajach. Prawie 100 procent restauracji Burger King jest własnością i jest zarządzanych przez niezależnych franczyzobiorców, z których wiele to firmy rodzinne działające od dziesięcioleci. Aby dowiedzieć się więcej o marce Burger King®, odwiedź www.bk.com.

O międzynarodowych markach restauracji

Restaurant Brands International Inc. jest jedną z największych na świecie firm restauracyjnych szybkiej obsługi, z roczną ogólnosystemową sprzedażą przekraczającą 35 miliardów dolarów i ponad 29 000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najważniejszych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – TIM HORTONS®, BURGER KING®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Te niezależnie działające marki od dziesięcioleci służą swoim gościom, właścicielom i społecznościom. Dzięki markom restauracyjnym służącym budowaniu dobra, RBI poprawia swoje zrównoważone wyniki związane z żywnością, planetą oraz ludźmi i społecznościami.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień jej publikacji. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z wieloma rodzajami ryzyka i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują, bez ograniczeń, nasze oczekiwania dotyczące działalności Burger King w zakresie zdolności Polski do otwarcia ponad 200 restauracji w nadchodzących latach, a także naszej zdolności do odblokowania trwałej długoterminowej wartości dla klientów, pracowników i nie tylko. . , społeczności i całej polskiej gospodarki i doświadczenia klasowego opartego na najlepszych, a także zdolności Burger Kinga do ekspansji na Europę Środkowo-Wschodnią. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą różnić się od oczekiwań Banku Rezerwy, są opisane w dokumentach Banku Rezerwy składanych amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz organom nadzoru papierów wartościowych w Kanadzie, w jego rocznych i kwartalnych raportach oraz raportach bieżących na formularzu 8-K. i obejmują następujące ryzyka: naszą zdolność do pomyślnej realizacji krajowej i międzynarodowej strategii rozwoju oraz ryzyka związane z działalnością międzynarodową; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania na rynku krajowym i międzynarodowym w silnie konkurencyjnej branży; globalne warunki ekonomiczne lub inne warunki biznesowe, które mogą wpływać na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; ryzyko związane z naszymi relacjami i sukcesem z naszymi franczyzobiorcami, naszym całkowicie posiadanym modelem biznesowym; Wykonywanie naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie właścicieli tych programów. Z wyjątkiem przypadków wymaganych przez obowiązujące prawo, nie przyjmujemy obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości w wyniku nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmian oczekiwań lub w inny sposób.

READ  Minister mówi, że Polska weszła w piątą falę COVID