Nowy kompaktowy SUV Atto 3 – zaprojektowany przez jednego z największych chińskich producentów samochodów – nie pojawi się w Australii przez co najmniej pięć miesięcy, ale miejscowi mogą teraz wstrzymać się z 1000 dolarów.
Nowa Ato 3 Kompaktowy SUV – znany na rodzimym rynku jako „Yuan Plus” – zaczyna się od 44 381 USD, zanim wyruszy w drogę dla wariantu podstawowego i lokalnego dealera. Neksport Dostawy do klientów rozpoczną się w lipcu 2022 r. (około pięć miesięcy od dzisiaj).
Chociaż ta liczba nie czyni z BYD Australia najtańszego samochodu elektrycznego w dowolnym miejscu, obecnie zajmuje drugie miejsce po aucie za 44 990 USD. MG ZS EV We wszystkich stanach z wyjątkiem Tasmanii (gdzie niska opłata skarbowa i opłata rejestracyjna stawia go dokładnie na równi z MG w ruchu).
Jednak w przeciwieństwie do swoich bezpośrednich konkurentów, BYD jest sprzedawany online, a ceny nie podlegają negocjacjom za pośrednictwem agencji. Możesz wyświetlić koszty na drodze w Twojej okolicy przez Kliknij tutaj.
Obecnie potencjalni nabywcy mogą wpłacić w pełni zwrotną kwotę 1000 USD, aby zarezerwować pojazd EVDirect.com.pl. Zakończenie wyprzedaży nie będzie możliwe do czasu przybycia samochodów, a zgodnie z małymi literami reklamowane ceny „mogą ulec zmianie”.
Wszystkie przykłady wyświetlania od Atto 3, obecnie znajdujący się w Australii, został zbudowany dla Rynek chiński w Kierownica z lewej strony, co oznacza, że lokalne media i potencjalni nabywcy mają dotychczas Nie można ocenić samochodu.
Jednak – pomimo tego, że nie importował jeszcze zarejestrowanego modelu swojego nowego modelu i nie ma wcześniejszego doświadczenia w masowej sprzedaży samochodów osobowych w Australii – importer Nexport twierdzi, że ma „pełne wsparcie fabryczne” do zbudowania 1500 samochodów z kierownicą po prawej stronie w ciągu następnego pięć miesięcy.
Firma Nexport importowała wcześniej silniki BYD E6 i T3, ale klientom sprzedano nie więcej niż 65 modeli obu modeli.
Firma twierdzi, że do końca 2022 r. sprowadzi 15 000 pojazdów, co wskazuje na ambicje wyprzedzenia lidera rynku pojazdów elektrycznych, Tesli, w pierwszym roku sprzedaży.
Na poziomie podstawowym „lepszy” Standardowy zakres, pojedynczy silnik elektryczny o mocy 150 kW/310 Nm wysyłany na przednie koła, co pozwala na ukończenie wyścigu od 0 do 100 km/h w 7,3 sekundy i osiągnięcie maksymalnej prędkości 160 km/h (widok) LiderZanurz się w szczegółowe informacje o cenach i specyfikacjach Kliknij tutaj).
Akumulator litowo-jonowy 50,1 kWh Pozwala na maksymalny zasięg 400 km między ładowaniami (lub szacunkowo 320 km zgodnie z europejskimi procedurami WLTP).
Jeśli te liczby okażą się dokładne w testach w świecie rzeczywistym, referencje BYD Atto 3 z pewnością przewyższą jego konkurenta MG.
Wewnątrz kabiny wszystkie pięć siedzeń jest wykończonych dwukolorowymi wstawkami ze sztucznej skóry, a system informacyjno-rozrywkowy dostarczany jest za pośrednictwem obrotowego ekranu o przekątnej 12,8 cala.
Wcześniej zasugerował Luke Todd, dyrektor generalny Nexport Atto 3 zostanie uruchomiony z „pięcioma gwiazdkami ANCAP Security Rating” w Australii, ale ostateczny organ testujący to potwierdził Lider Lokalny dystrybutor nie poczynił jeszcze ustaleń dotyczących oceny kolizji.
Wszystkie 19 pojazdów elektrycznych przetestowanych na lokalnym rynku – w tym MG ZS EV – Obecnie prowadzi Pięciogwiazdkowa ocena bezpieczeństwa ANCAP.
Samochody BYD są sprzedawane online za pośrednictwem Strona internetowa EVDirectoraz salon stacjonarny w Darlinghurst w Sydney, który pozwoli potencjalnym klientom osobiście zobaczyć i przetestować produkty BYD, gdy pod koniec roku pojawią się przykłady przepisów drogowych.
Usługi, naprawy i dostawy będą wykonywane na podstawie umowy przez MyCar Shopping Center Mechanic, dawniej działającą pod nazwą Kmart Tire & Auto.
Nexport wymaga siedmioletniej/nieograniczonej na kilometr gwarancji na pojazd.
Marka BYD pojawia się w Australii od dłuższego czasu — w kwietniu ubiegłego roku firma Nexport poinformowała, że jest gotowa do wprowadzenia na rynek elektrycznego hatchbacka noszącego wówczas nazwę BYD EA1 (z odznaką „Dolphin” w chińskiej produkcji) za „znacznie 35 000 dolarów”.
W tym czasie firma twierdziła: „Nasza oferta sześciu samochodów całkowicie zmieni krajobraz motoryzacyjny w Australii i spodziewamy się, że w ciągu 24 miesięcy będziemy jednym z pięciu największych producentów”.
Jednak wiele niepowodzeń doprowadziło do wstrzymania tych planów, a w sierpniu Todd to potwierdził Lider Najdroższy Atto 3 SUV (znany wówczas pod chińską nazwą rynkową Yuan Plus) zadebiutuje jako jedyna krajowa oferta firmy do października 2021 roku.
Ta data nadeszła i minęła, a uruchomienie zostało później przesunięte na listopad 2021, a następnie na luty 2022.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu