Firma Perfect Corp. stworzyła technologię wirtualnej ręki, która ma pomóc markom biżuterii w zmniejszeniu liczby zwrotów.
Wraz z wprowadzeniem nowych gadżetów użytkownicy mogą teraz wizualizować akcesoria, takie jak pierścionki, bransoletki i zegarki, umożliwiając im odkrywanie najbardziej odpowiednich produktów bez kłopotów z zamawianiem i zwracaniem artykułów.
„Cieszymy się, że możemy wprowadzić najnowszą technologię w zakresie rozmiarów dłoni dla palców i nadgarstków, aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia konsumentów podczas zakupów biżuterii” Powiedział CEO Perfect Corp i założycielka Alice Chang w oświadczeniu. „Dając konsumentom szybkie i wygodne narzędzie do mierzenia palców i nadgarstków, możemy pomóc im w podejmowaniu bardziej pewnych decyzji zakupowych, w oparciu o bardziej satysfakcjonujące wrażenia klientów”.
Wśród rosnącego trendu wirtualnego doświadczenia, Perfect Corp. Najnowszy zestaw narzędzi. Inni detaliści, którzy uruchomili wirtualne doświadczenie, to marka biżuterii Kendra Scott, która w 2020 roku wprowadziła wirtualne narzędzie próbne oparte na przeglądarce Safari, umożliwiające klientom przymierzenie biżuterii za pomocą iPhone’a.
w poprzednim roku, Sally Hansen wykorzystała technologię Perfect Corp Aby umożliwić kupującym wypróbowanie różnych kolorów lakierów do paznokci z ich kolekcji.
Podążając podobną drogą, Snap połączył siły z Perfect Corp. w grudniu 2020 r., aby zintegrować swoje narzędzie do testowania urody ze Snapchatem. Współpraca umożliwiła użytkownikom wirtualne zapoznanie się z produktami i łatwe dokonywanie zakupów bezpośrednio za pomocą obiektywów marek. Od tego czasu sieć społecznościowa współpracuje ze znanymi markami, takimi jak American Eagle, Gucci i Adidas, w celu tworzenia wciągających doświadczeń rzeczywistości rozszerzonej (AR).
Rozmowa o zwrotach i zaufaniu kupujących
Chociaż sztuczna inteligencja nadal zapewnia wiele korzyści, sprostanie obecnym wyzwaniom inflacyjnym wydaje się wykraczać poza jej zakres. Sztuczna inteligencja jest jednak wykorzystywana do rozwiązywania problemów logistycznych i poprawy jakości obsługi klienta. Działania te obejmują wykorzystanie analiz predykcyjnych opartych na sztucznej inteligencji do zarządzania zapasami, wykorzystanie chatbotów opartych na Shopify do obsługi klienta, tworzenie obrazów produktów i tworzenie opisów produktów generowanych przez Google. Inicjatywy te mają wspólny cel: poprawić wrażenia użytkowników i zwiększyć zaufanie kupujących.
Chociaż główny cel może nie skupiać się wyłącznie na zapobieganiu nawrotom, odgrywa on kluczową rolę. Marki i sprzedawcy detaliczni dążą do przyciągnięcia kupujących o dobrych intencjach, którzy są zadowoleni ze swoich zakupów. W dążeniu do tego celu wykorzystują możliwości sztucznej inteligencji.
Rzeczywistość rozszerzona przenosi prawdziwe produkty do środowiska wirtualnego
Technologia AR umożliwia sprzedawcom detalicznym poprawę doświadczeń zakupowych klientów poprzez płynne łączenie wirtualnych przedmiotów ze światem rzeczywistym. Wykorzystując tę technologię, sprzedawcy detaliczni mogą pomóc klientom w wizualizacji produktów w ich otoczeniu, co skutkuje wciągającymi i interaktywnymi zakupami.
Ponadto technologia rzeczywistości rozszerzonej może zwiększyć zaangażowanie klientów, dostarczając rozrywki. Rzeczywistość rozszerzona może pomóc detalistom w stworzeniu spersonalizowanego i interaktywnego środowiska zakupowego, zwiększyć lojalność klientów i zmniejszyć liczbę zwrotów.
według Raport z marcaA Apple i IKEA przyjęły już technologię rozszerzonej rzeczywistości, aby umożliwić kupującym wizualizację tego, jak produkty będą wyglądać w ich domach. Podobnie marki takie jak Ray-Ban i Nike wdrożyły technologię wirtualnej przymierzalni, a wirtualne przymierzalnie zyskały na popularności w ostatnich latach.
Inne marki i sprzedawcy detaliczni, tacy jak Prada i American Eagle, również skorzystali z usług AR Enterprise Services firmy Snap (Aresa) ze swoim pierwszym produktem o nazwie Shopping Suite. Te innowacyjne rozwiązania rzeczywistości rozszerzonej umożliwiają markom oferowanie swoim klientom wciągających i interaktywnych doświadczeń zakupowych.
Przed publiczną premierą Snap podobno współpracował z kilkoma sprzedawcami, w tym z okularami przeciwsłonecznymi Princess Polly i Goodr. Te partnerstwa umożliwiły wypróbowanie funkcji ARES i Shopping Suite, demonstrując zaangażowanie Snap w ulepszanie i ulepszanie rzeczywistości rozszerzonej dla sprzedawców detalicznych i klientów.
Aby umocnić swoją inwestycję w rozszerzoną rzeczywistość, Snap podzielił się historiami sukcesu sprzedawców detalicznych, którzy skorzystali z jej technologii rozszerzonej rzeczywistości. Na przykład firma Goodr zauważyła znaczny wzrost współczynników konwersji o 67% wśród użytkowników mobilnych, którzy weszli w interakcję z funkcją przymierzania AR. Podobnie Princess Polly odnotowała znaczny spadek stóp zwrotu o 24% dla klientów, którzy korzystali z narzędzia rekomendacji dopasowania i skalowania. Zdając sobie sprawę z potencjalnych konsekwencji kosztowych związanych z wdrażaniem narzędzi AI i AR, Snap aktywnie pracuje nad zwiększeniem dostępności swojej technologii dla sprzedawców detalicznych, mając na celu umożliwienie większej liczbie marek korzystania z tych wpływowych technologii.
Nawet manicure znalazł swoje miejsce w rozszerzonym świecie
Francuska marka zielonych kosmetyków Manucurist nawiązała współpracę z Perfect Corp. Ożyw kolory paznokci Green Flash Wirtualne doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości.
Dzięki wykorzystaniu wirtualnej technologii przymierzania opartej na sztucznej inteligencji, odwiedzający stronę Manucurist mają teraz możliwość przetestowania 50 różnych odcieni lakierów do paznokci z gamy Green Flash. To wciągające doświadczenie pozwala użytkownikom odkrywać szeroką gamę kolorów, od granatowego po makową czerwień, w czasie rzeczywistym, bezpośrednio za pomocą dłoni. Wszystko to można łatwo zrobić w zaciszu własnej przestrzeni osobistej, co zwiększa łatwość i przyjemność procesu doboru lakieru do paznokci.
Czytaj więcej: Manicure staje się wirtualny dzięki rzeczywistości rozszerzonej
Czy rzeczywistość rozszerzona naprawdę konwertuje klientów?
Chociaż Perfect Corp. jest głównym graczem w AR, warto zauważyć, że wciąż jest wiele do zrobienia w tej technologii. Obejmuje to zwiększanie jego możliwości technologicznych i zachęcanie do jego powszechnego stosowania w różnych branżach i sektorach. Pomimo dotychczasowych postępów technologia rozszerzonej rzeczywistości wciąż ewoluuje, zapewniając możliwości dalszego rozwoju i udoskonalania.
Podczas ogłoszenia ARES Snap wspomniał w komunikacie prasowym, że ponad 250 milionów użytkowników codziennie wchodzi w interakcję z AR na Snapchacie. Należy zauważyć, że podstawowa grupa demograficzna Snapchata składa się głównie z użytkowników pokolenia Z.
ponadto to, badania wykazało, że 56% kupujących wyraziło większe zaufanie do jakości produktów podczas korzystania z rzeczywistości rozszerzonej, a 61% kupujących preferowało sprzedawców detalicznych oferujących doświadczenia AR podczas zakupów.
Farfetch poinformował również, że podczas Raport wyników za pierwszy kwartał 2023 rokuSztuczna inteligencja będzie odgrywać ważną rolę w jej strategii po osiągnięciu wzrostu przychodów o 8% rok do roku.
Realizując swoją przyszłą strategię, platforma e-commerce przedstawiła kompleksowy plan obejmujący różne elementy. Obejmuje to wdrażanie środków cięcia kosztów, tworzenie partnerstw strategicznych i ustanowienie Farfetch jako wiodącej siły w dziedzinie sztucznej inteligencji. José NievesCEO, jest zdeterminowany, aby wznieść firmę na nowe wyżyny i umocnić jej pozycję na rynku.
„Opracowujemy trzy dowody koncepcji, trzy prototypy, które faktycznie widziałem i bardzo mnie osobiście jako technologa ekscytowały” – powiedział Neves podczas rozmowy o zarobkach 18 maja. rozmowa. Powinna to być inspirująca i wciągająca rozmowa. I nawet na początku różnych elementów naprawdę to widzimy i sposób, w jaki modele bardzo szybko się uczą i poprawiają, [it’s] ciekawy. ”
Zobacz też: Sztuczna inteligencja napędza powrót Farfetch na ścieżkę wzrostu
Aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji o sprzedaży detalicznej w PYMNTS, zapisz się do naszego codziennego biuletynu dotyczącego sprzedaży detalicznej.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu