Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Dyrektor God of War powiedział, że kilka studiów PlayStation zostało poproszonych o umieszczenie swoich gier na PC

Po premierze God of War na PC dyrektor kreatywny Sony Santa Monica, Cory Barlog, ujawnił, że kilka prywatnych studiów PlayStation pomogło przekonać Sony, że wprowadzenie największych ekskluzywnych gier na PC to „naprawdę dobry pomysł”.

Rozmawiając z gra detektywistyczna, Barlog – który pełnił funkcję dyrektora gry God of War w 2018 roku – został zapytany, jaki może mieć wgląd w decyzję Sony, by bardziej skoncentrować się na rynku PC.

„Myślę, że studia mówiły, że to naprawdę dobry pomysł” – powiedział Barlog. „Musimy się temu przyjrzeć. W końcu myślę, że dotarł do tego punktu krytycznego. Kiedy wysłaliśmy kilka sugestii w formie skrzynek z sugestiami, które brzmiały: „Mam dość słuchania tego wszystkiego”. Cóż, zrobimy to. „To proces. Wciąż wyobrażamy sobie to jako firma i jako indywidualne studia o tym, jak to zrobić oraz jaki jest proces i strategia”.

Pęd Sony na rynek komputerów PC rozpoczął się w 2020 roku, kiedy ogłosiło, że wprowadzi na platformę Horizon Zero Dawn: Complete Edition. Podczas gdy inne finansowane lub wydane przez Sony gry pojawiły się już jako Death Stranding, Horizon był prawdziwą grą od PlayStation Studios, która nie jest już ekskluzywna.

Po Horizon, Sony wydało Days Gone na PC w 2021 roku i przygotowuje się do udostępnienia Uncharted: Legacy of Thieves Collection dla graczy PC na początku 2022 roku.

Jeśli chodzi o God of War Ragnarok, Barlog nie jest gotowy, aby zaangażować się w ten czy inny sposób i podkreśla, że ​​ostatecznie decyzja należy do Sony, czy możemy zobaczyć, czy sequel skończy się mniej niż cztery lata, jakie zajęło oryginałowi.

– Nie mam pojęcia – powiedział Barlog. „W tej chwili bierzemy to pod uwagę po jednej grze na raz, patrząc na każdą z nich i decydując: 'OK, czy to najlepsza rzecz?’ I zmierzymy, jak on to robi. Czy ludzie to lubią? Czy zrobiliśmy to dobrze? Czy jest coś, co zrobiliśmy źle? Co możemy zrobić lepiej w przyszłości, jeśli zrobimy to ponownie? w końcu to decyzja Sony”.

READ  Firma Bang & Olufsen po raz pierwszy wprowadziła na rynek wodoodporne bezprzewodowe słuchawki douszne Beoplay EX

Mamy nadzieję, że Ragnarok trafi na PC, jak powiedzieliśmy w naszym przeglądzie wydajności na PC w God of War: „Ten port na PC oferuje kilka fajnych ulepszeń w porównaniu z wersją PS4 Pro, skaluje się naprawdę dobrze i chociaż ma wpływ na sprzęt, daje masz do wyboru Zwiększ rozdzielczość, jakość, liczbę klatek na sekundę, a nawet współczynnik proporcji w stosunku do tego, co mają do zaoferowania konsole PlayStation”.

Aby uzyskać więcej informacji na temat God of War na PC, zapoznaj się z naszą rozmową z Barlogiem i główną projektantką UX w Santa Monica Studio, Milą Pavlin, która wyjaśnia, w jaki sposób Santa Monica Studios czyni grę bardziej dostępną i jak toruje drogę przyszłym projektom studia.

Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić potencjalną historię? Wyślij e-mail na adres [email protected].

Adam Pankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze Umieść tweeta i dalej Skurcz.