Założycielka i dyrektor generalna Showpo była „bardzo przestraszona” twierdzeniem klienta, że została „zwolniona” przez internetowego sprzedawcę odzieży.
W filmie TikTok obejrzanym w tym tygodniu przez ponad 19,5 tys. osób użytkownik @briarchatsshh Powiedziała, że kupiła „Skort”, połączenie spodni i spódnicy australijskiej marki. Z przodu przypominają spódnicę, ale często mają wbudowane spodenki.
Jednak produkt, który otrzymała, nie był zgodny z opisem na pudełku, co doprowadziło ją do „poczucia się naprawdę szalonego”.
„Tak więc, na wypadek gdyby ktoś z Was zastanawiał się, czy oświetlenie gazowe będzie nadal żywe i dobre w 2024 r., o tak, tak jest, ponieważ obecnie Showpo oświetla mnie gazem z powodu najbardziej niepoważnej rzeczy w historii i czuję się naprawdę szalony”. Breyer powiedział.” , przed podniesieniem dżinsowej części garderoby.
„To jest spódnica, którą mi przysłali. Wygląda dokładnie tak, jak na zdjęciach, jest jak ta asymetryczna rzecz, z tą różnicą, że to nie jest spódnica, tylko spódnica.
„Wysłałam więc do nich e-mail i powiedziałam: «Hej, przyjaciele, to tylko spódnica, nie ma spódnicy».
„Na przykład: a) jest źle oznakowane, ale b) co w tym dziwnego? Chcesz wiedzieć, co mi powiedzieli, kiedy wysłałem im zdjęcia?”
W odpowiedzi na e-mail Briar May, specjalistka ds. zadowolenia klientów Showpo, podziękowała jej za cierpliwość, po czym napisała: „Z przyjemnością potwierdzamy, że ten przedmiot rzeczywiście jest spódnicą. Mamy nadzieję, że ta informacja będzie dla Ciebie przydatna”.
„Dosłownie sprawdziłam w Google definicję scorta, bo poczułam się szalenie” – Briar podpisał wideo.
Ku zaskoczeniu młodej kobiety, dyrektor generalny Showpo, Jin Lu, odpowiedział szybko i bezpośrednio na jej skargę.
„O mój Boże – jest tu dyrektor generalny Showpo – tak panikuje” – wczoraj wieczorem pani Lu napisała podpis pod filmem.
„Zobacz, co dokładnie stało się rano. Ale na pewno zwrócimy cenę za spódnicę i wyślemy Ci też darmową spódnicę dżinsową Harleigh!”
„To będzie literówka, która będzie mnie prześladować i przez bardzo długi czas żyć bez czynszu w mojej głowie”.
W odpowiedzi na komentarz pani Low Breyer napisała, że „nie może uwierzyć, że to widziałaś”.
„Ta literówka sprawiła, że poczułam się bardzo zdezorientowana” – dodała, po czym podziękowała pani Lu za rozwiązanie problemu.
News.com.au skontaktował się z Showpo w celu uzyskania dodatkowego komentarza.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu