Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Dział badawczo-rozwojowy Sony VASG Games wykorzystuje uczenie maszynowe do rejestrowania twarzy

Portfolio usług wizualnych Sony wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, aby ulepszyć zaawansowane technologie przechwytywania twarzy na potrzeby przyszłych programów ekskluzywnych dla PlayStation.

za Lista nowych miejsc pracy Dział Sony VASG potwierdza, że ​​wykorzystuje eksperymentalne technologie badawczo-rozwojowe, aby ożywić obrazy nowej generacji. Departament obecnie mianuje starszego inżyniera ds. Badań i rozwoju w dziale technologii realistycznych twarzy, aby uprościć technologię rejestrowania ruchu, ciała i twarzy. Firma Sony VASG pracowała nad wszystkimi ważniejszymi własnymi konsolami PlayStation i wykorzysta uczenie maszynowe oparte na sztucznej inteligencji, aby zautomatyzować procesy przechwytywania.

„Poszukujemy inżynierów zajmujących się widzeniem komputerowym, uczeniem maszynowym i zaawansowaną grafiką komputerową, aby pomóc w opracowaniu rozwiązań, które poprawią rejestrację naszej twarzy”, Czyta listę.

„Jeśli jesteś gotowy, aby dołączyć do wybitnego zespołu badawczo-rozwojowego pracującego nad przyszłą technologią gier AAA, takich jak Uncharted, God of War, Spider-Man i nie tylko, złóż zamówienie!”

Sony VASG współpracuje bezpośrednio z działem sztucznej inteligencji Sony nad tą technologią. Ta oferta pracy idzie w parze z Starszy inżynier ds. Uczenia maszynowego Otwarcie, opublikowane w lutym, skupia się na opracowaniu algorytmów sztucznej inteligencji, które będą zasilać proces automatyzacji twarzy.

„Poszukujemy inżyniera uczenia maszynowego, który jest pasjonatem opracowywania algorytmów. Tutaj opracujesz algorytmy z przejrzystą dokumentacją techniczną i prototypami, które pokażą wysokiej jakości wyniki. Będziesz miał za zadanie opracować nasze techniki produkcji i narzędzia związane z rejestrowaniem wydajności i wirtualni ludzie ”, Czyta listę ML.

Owoce tej współpracy zostały już pokazane w grach głównego nurtu, takich jak Spider-Man Miles Morales, który Wykorzystuje on wnioskowanie z uczenia maszynowego za pomocą zastrzeżonego algorytmu do rozszerzania modeli w grze w czasie rzeczywistym.

„Nasz zespół jest pasjonatem tworzenia nowej generacji cyfrowych ludzi. Przez ostatnie piętnaście lat przekraczaliśmy granice prawdziwych ludzi w grach i jesteśmy w czołówce najnowszych technologii w grach”, Mówi lista VASG.

READ  Inteligentne rękawice usprawniające rehabilitację po udarze

Technologia ta mogłaby potencjalnie zostać wykorzystana do zasilania nowych gier PlayStation, takich jak Horizon Forbidden West, a także ekskluzywnych gier nowej generacji na PS5, takich jak nowy God of War.