Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Dziesięcioletnie umowy Microsoftu z Nintendo i NVIDIĄ są doskonale zaplanowane

Dziesięcioletnie umowy Microsoftu z Nintendo i NVIDIĄ są doskonale zaplanowane

Microsoft znalazł sposób, aby odpowiedzieć na obawy regulacyjne za pomocą strategii, która przynosi ogromne korzyści dla działalności Xbox.

Widok galerii – 12 zdjęć

W najnowszej wersji Microsoftu jest więcej niż na pierwszy rzut oka Oferty Call of Duty na 10 lat. Firma podpisała kontrakty na dostarczanie Call of Duty na konkurencyjne platformy, takie jak systemy Nintendo i usługę strumieniowania NVIDIA GeForce Now przez całą dekadę. Microsoft stara się zaspokoić obawy regulacyjne w sposób korzystny dla siebie, dwóch konkurujących ze sobą firm zajmujących się grami i globalnych konsumentów.

Umowy są szczególnie korzystne dla firmy Microsoft, której gry i treści zostaną rozszerzone na nowych odbiorców za pośrednictwem gier w chmurze i unikalnego rynku przenośnych konsol do gier Nintendo.

W Konferencja prasowa odbyła się krótko po przesłuchaniu Komisji Europejskiej w sprawie fuzji w BrukseliPrezes Microsoftu Brad Smith powiedział, że umowy zwiększą dostęp do Call of Duty do dodatkowych 150 milionów konsumentów (NVIDIA otrzyma wszystkie gry na Xbox PC, ale Nintendo jest ograniczone do Call of Duty).

Te umowy mogą znacznie zwiększyć bazę graczy Call of Duty. Seria strzelanek zarobiła już 31 miliardów dolarów bez wypuszczania platformy Switch (który wygenerował prawie 67 miliardów dolarów przychodu w ciągu całego życia) lub udostępnione do przesyłania strumieniowego w usłudze NVIDIA GeForce Now.

مصدر الصورة: Windows Central <a href ="https://twitter.com/JezCorden/status/1628089902016364562" الهدف ="_فارغ"> <strong>  Jezus Corden </ strong> </a>.” title=”Źródło obrazu: Windows Central <a href ="https://twitter.com/JezCorden/status/1628089902016364562" الهدف ="_فارغ"> <strong>  Jezus Corden </ strong> </a>src=”https://static.tweaktown.com/news/9/0/90494_3233_microsofts-10-letnie-deals-with-nintendo-nvidia-were-masterfully-planned.jpg” class=”lazyload pointer”/ ></p>
<div class=Otwórz galerię 12

Źródło obrazu: Windows Central Jezus Corden.

Matematyka wydaje się prosta: wydaje się, że Microsoft łączy liczby użytkowników dla Nintendo Switch i GeForce Now, aby uzyskać liczbę. Nintendo dostarczyło na całym świecie 122,5 miliona konsol Switch i dostarczyło usługę GeForce Now Ponad 25 milionów członków w ponad 100 krajach.

Microsoft jest przekonany, że te 10-letnie umowy licencyjne właśnie to zrobią Przesunięcie fuzji w kierunku zatwierdzenia przez organy regulacyjne. Oczekuje się, że ten punkt ekspansji przyniesie korzyści konsumentom dzięki większemu wyborowi i szerszej dostępności treści w wielu mediach. Gry Activision-Blizzard, takie jak Call of Duty, nie są obecnie dostępne na konsoli Nintendo Switch ani w usłudze przesyłania strumieniowego NVIDIA GeForce Now (gry takie jak Overwatch i Diablo III są jednak dostępne na konsoli Switch).

W tym artykule przyjrzymy się bliżej, w jaki sposób te umowy przyniosą korzyści firmie Microsoft, aby uzyskać więcej kontekstu i zrozumieć, gdzie znajduje się obecnie marka Xbox, a gdzie może być po fuzji.

10-letnie umowy Microsoftu z Nintendo i NVIDIA są genialnie zaplanowane na 25 lat

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że Microsoft wyczarował te umowy, aby uspokoić obawy organów regulacyjnych. Jest jednak bardzo prawdopodobne, że transakcje były planowane przez cały czas i że Microsoft zawsze zamierzał składać podobne oferty konkurentom, takim jak Nintendo i NVIDIA, jeśli fuzja zostanie zatwierdzona.

READ  ACMI przekracza granice dzięki Red Dead Redemption 2

Prawda jest taka, że ​​te umowy licencyjne idealnie pasują do biznesplanu Xboxa. Od czasu połączenia konsol Xbox z komputerami PC z systemem Windows 10 lata temu, marka Xbox nie jest już tylko platformą konsoli ogrodniczych. Xbox jest teraz usługą, która łączy wiele punktów dostępu i dostarcza gry oraz treści we wszystkich technologiach konsumenckich.

Xbox Game Pass przekształcił dział gier Microsoftu i miał istotny wpływ na przychody od czasu jego premiery.

Xbox Game Pass przekształcił dział gier Microsoftu i miał istotny wpływ na przychody od czasu jego premiery.

Ten wieloplatformowy ekosystem ewoluował dramatycznie wraz z pojawieniem się Xbox Game Pass, który zmienił branżę gier wideo dzięki innowacyjnemu dostępowi do wszystkiego, w co możesz grać — koncepcji, która wygenerowała fale naśladowców subskrypcji wielu gier. Game Pass Ultimate wprowadził także usługę przesyłania strumieniowego gier Microsoft xCloud, która przeniosła Xbox na urządzenia mobilne, a nawet bezpośrednio na telewizory konsumenckie.

Microsoft chce, aby Xbox był wszędzie tam, gdzie są teraz konsumenci i gracze, a firma wykonała świetną robotę, wdrażając ten plan. Ekspansja na wiele platform to racja bytu Xbox, która obejmuje oferowanie gier, treści i usług na konkurencyjnych platformach. zwłaszcza na konkurencyjnych platformach.

To prowadzi nas do astronomicznego punktu ekspansji 150 milionów, o którym Microsoft mówił podczas konferencji prasowej. Ta liczba może drastycznie zwiększyć liczbę użytkowników Xbox, przychody i zyski.

10-letnie umowy Microsoftu z Nintendo i NVIDIA są genialnie zaplanowane 42022

W poprzednich artykułach omówiłem Jak ważna jest miesięczna liczba aktywnych użytkowników (MAU) dla dowolnej platformy. Liczby te wskazują liczbę osób, które uczestniczą, grają i wydają na witrynę sklepową lub usługę.

Oto szybki scenariusz z dużym obrazem: po fuzji jednostki MAU Xbox zostaną połączone z jednostkami MAU Activision. Będzie się trochę nakładać, ponieważ niektóre MAU Xboxa pochodzą z gier Activision-Blizzard, ale nadal możemy łączyć MAU Xboxa z MAU Kinga, aby zrozumieć, jak duża jest obecność Microsoftu w grach.

10-letnie umowy Microsoftu z Nintendo i NVIDIA są doskonale zaplanowane na rok 22023

Niedawno ogłosił to Microsoft Xbox miał rekordowe 120 milionów MAU. Najnowszy raport Activision o zarobkach pokazuje, że King miał 233 miliony MAU na dzień 31 grudnia 2022 r. Oznacza to, że jeśli fuzja zostanie zamknięta, MAU gier Microsoftu mogą osiągnąć co najmniej 353 miliony MAU (liczba ta nie jest do końca dokładna, ponieważ użytkownicy są w stanie stałej zmiana).

READ  Apex Legends oferuje wzajemne postępy, płynnie łącząc graczy na różnych platformach

Ponieważ usunęliśmy liczby Activision i Blizzard, aby wyeliminować wszelkie szanse na nakładanie się, liczby te mogą być wyższe. Dla porównania, platforma Sony PlayStation ma obecnie 112 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

Dziesięcioletnie umowy Microsoftu z Nintendo i NVIDII są doskonale zaplanowane37

Według Microsoftu, jego nowe 10-letnie umowy licencyjne z Nintendo i NVIDIA zapewnią dostęp do gier Call of Duty i Xbox dodatkowym 150 milionom osób. Liczby naprawdę mówią same za siebie o poziomie dostępu do bazy użytkowników.

„Myślę, że istnieje wyraźna ścieżka do zatwierdzenia przez organy regulacyjne. Dwie umowy, które ogłosiliśmy dzisiaj, naprawdę zapewniają zapory ogniowe, jeśli chcesz. Jednym z nich jest sposób, w jaki możemy wymyślić warunki, aby udostępnić Call of Duty na innych platformach. Dzisiaj jest Nintendo. W przyszłość, może to być Sony.

„Z drugiej strony umowa, którą zawarliśmy z firmą NVIDIA, naprawdę pokazuje, w jaki sposób rozwiązujemy problemy związane z grami w chmurze.

„To, co naprawdę pokazaliśmy, to to, że jeśli ta umowa zostanie zatwierdzona z tymi umowami, udostępnimy Call of Duty dodatkowym 150 milionom ludzi”.

prezesa Microsoftu Brada Smitha

Dotarcie do większej liczby użytkowników nie jest jedynym sposobem, w jaki Microsoft skorzysta z tych ofert. Poniżej mamy szybki podział:

Sposoby, w jakie Microsoft korzysta z 10-letnich umów

  • Dostęp do NVIDIA GeForce Now umożliwia kupowanie gier Abonenci GFN mogą przesyłać strumieniowo tylko gry, które posiadają. Usługa nie jest witryną sklepową, a jedynie systemem dostarczania i sposobem dostępu. Microsoft będzie nadal wydawać gry na konkurencyjne platformy PC, aby zwiększyć sprzedaż i zmotywować do zakupów GFN. To bezpośrednio współgra z planem Microsoftu, aby a) sprzedawać gry i b) generować przychody w grach poprzez mikrotransakcje.
  • Switch będzie również drażnić zakupy gier Call of Duty – Nintendo dostarczyło 122,5 miliona konsol Switch. Główni wydawcy zwykle chcą być obecni na Switchu. Nawet Microsoft wydaje gry na Switcha, w tym Minecrafta, który jest bardzo popularny na platformie. Niepowodzenia technologiczne mogą zakłócić sprzedaż pełnej gry, a metody dystrybucji będą również dużym czynnikiem wpływającym na sprzedaż Call of Duty na Switchu. Microsoft prawdopodobnie będzie musiał użyć infrastruktury chmurowej Nintendo do dystrybucji Call of Duty na Switchu ze względu na ograniczenia mocy sprzętowej.
  • Przychody z małych transakcji – Call of Duty to w połowie sprzedaż gier, a w połowie mikrotransakcje. Blizzard zwykle pracuje nad rozszerzeniami do World of Warcraft i zakupami w grach takich jak Overwatch. Nintendo i NVIDIA będą ułatwiać zakupy w grach na swoich odpowiednich platformach.
READ  WWE ujawnia nową grę fabularną w przygotowaniu

Podsumowując, Microsoft uważa te oferty za akceptowalne, ponieważ wady są minimalne. NVIDIA GeForce Now jest tylko pretendentem, ponieważ może zdalnie przesyłać strumieniowo gry do komputerów, urządzeń mobilnych, przeglądarek i inteligentnych telewizorów.

Transmisje na żywo Xbox Game Pass Ultimate mają ogromną przewagę nad GFN, ponieważ są dodawane do podstawowego abonamentu. Przesyłanie strumieniowe w chmurze to dodatkowy bonus do subskrypcji Ultimate, a głównym powodem zakupu Game Pass jest uzyskanie dostępu do kolekcji ponad 400 gier, z których niektóre można przesyłać strumieniowo na inne urządzenia bez dodatkowych opłat.

10-letnie umowy Microsoftu z Nintendo i Nintendo są planowane na Brilliant 25 122

Z drugiej strony GeForce Now jest tylko usługą dystrybucji w chmurze i wymaga zakupu gier, zanim będzie można je przesyłać strumieniowo przez wydajne serwery NVIDIA.

Microsoft z pewnością nie ma nic do stracenia, wprowadzając gry na Nintendo. przeciwnie. Jak powiedzieliśmy powyżej, gry Xbox, takie jak Minecraft, działają bardzo dobrze na platformie, a system pozostaje atrakcyjnym miejscem do sprzedaży gier dzięki szerokiej bazie zainstalowanych gier.

10-letnie umowy Microsoftu z Nintendo i NVIDIA są zaplanowane genialnie 32022

Skorzysta na tym także konkurencja. W szczególności Nintendo skorzysta na sprzedaży gier – zakładając, że Call of Duty jest pierwotnie dostępne na Switchu – a więcej osób zasubskrybuje Nintendo Switch Online, ponieważ jest to wymagane do gry online.

Subskrypcja NVIDIA GeForce Now zapewni ci dostęp do wartej 31 miliardów dolarów serii Call of Duty, a także innych gier Activision-Blizzard i Xbox. Dodawanie większej wartości poprzez popularne gry zwykle zwiększa liczbę rejestracji i retencję.

Umowy te reprezentują scenariusz korzystny dla obu stron, a w oparciu o wieloplatformowy etos biznesu Xbox było bardzo prawdopodobne, że Microsoft przynajmniej zawrze umowę z Nintendo, jeśli fuzja zostanie zatwierdzona. Microsoft mógłby zyskać znaczącą pozycję na rynku gier w chmurze i konsoli, wykorzystując platformy konkurencji jako trampolinę do dotarcia do nowych użytkowników i zarabiania na nich.