Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Ekipa „Hitmana” opowiada o grze o Jamesie Bondzie

Ekipa „Hitmana” opowiada o grze o Jamesie Bondzie

Sztuka „Hitmana”: IO Interactive

Prawdopodobnie najbliższą rzeczą Jamesa Bonda w grach w ostatniej dekadzie jest trylogia World of Assassination gier Hitman.

Nie było więc wielkim szokiem, gdy IO Interactive, twórcy tej serii gier, połączyli siły z MGM i EON Productions, aby stworzyć grę, która posłużyłaby jako pierwsza historia pochodzenia Jamesa Bonda.

Zapowiedziana pod koniec 2020 roku gra była reklamowana jako zawierająca całkowicie oryginalną historię Bonda, w której „gracze wcielą się w ulubionego tajnego agenta świata, aby zdobyć miejsce 00 w pierwszej historii pochodzenia Jamesa Bonda”.

W tamtym czasie panowała cisza radiowa, ale niedawno rozmawiali z nim Kristian Elverdam i Hakan Abrak, współwłaściciele IO. Eurogamer Zapytano go, czy mogą coś jeszcze powiedzieć.

Okazuje się, że całkiem sporo. Elverdam potwierdza, że ​​to podejście do Bonda będzie w dużej mierze jego własną postacią, a nie ekranową adaptacją istniejącego Bonda, więc ani Sean Connery, ani Daniel Craig nie wydają się być głównymi graczami, ani kontynuacją filmów:

„Dla nas chodziło o znalezienie wzajemnego zrozumienia:„ O co chodzi w Jamesie Bondzie? I jak rozmawialiśmy o naszym pochodzeniu [story]Ponieważ jedną rzeczą, aby pokazać zaufanie, jakie w nas zaszczepili, jest to, że możemy tworzyć gry o Jamesie Bondzie. [audience].

podejrzewam [it] To głęboki hołd dla tego, gdzie jest nasza branża i gdzie jest medium w tym sensie, że tak, nadszedł czas, aby mieć Jamesa Bonda, który nie był postacią filmową, ale po prostu dobrze czuł się w swojej grze.

Otrzymanie tego zaufania było bardzo upokarzające i czujemy się bardzo dumni. Myślę, że możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy bardzo dobrzy w fantazji agentów i wszystkiego, czego nauczyliśmy się dzięki serii Hitman, a teraz ponownie odkrywamy nowe aspekty fantazji agentów z Jamesem Bondem”.

IO było znane z tego, że w ostatnich latach odmieniło swoje losy i całą serię „Hitman”. Trylogia restartu pojawiła się w czasie, gdy gatunek gier szpiegowskich był jałowy i trwał od 2016 do 2021 roku.

READ  Modernizacja Alfa Romeo Giulia i Stelvio zaplanowana jest na Australię pod koniec 2022 roku

Tytuły te są obecnie tak popularne jak zawsze, a ostatnio zrezygnowano z włączenia wszystkich trzech gier w jeden ogromny tytuł „Hitman: World of Assassination” – ułatwiając nowicjuszom wskoczenie na pokład (każdy, kto posiada grę Hitman 3 „dostaje Pobierz mega aktualizację tytułu za darmo).

Udowodniono również, że jest to świetny przypadek testowy dla IO pod względem obsługi Bonda, pokazując, jak mogą stworzyć grę dla jednego gracza, która ma również dużą rzeszę fanów i społeczność wokół niej i jest w dużej mierze samodzielna. Abram mówi:

„Myślę, że część tego jest tym, co im się podobało, zarówno w MGM, jak iw Eon. To nie jest tylko wykorzystywanie własności intelektualnej i robienie jednej gry i próba zarobienia czegoś – to nie jest.

Kiedy się do czegoś zobowiązujemy, zobowiązujemy się do tego we wszystkim: ze społecznością i tym, jak rozwijamy tę miłość do gry, którą tworzymy, oraz praw własności intelektualnej, które obiecano nam traktować jako nasze własne. I stworzymy społeczność, którą gracze będą mogli nazwać własną.

Jest to coś, co może stać obok telewizji, filmów itp. Może to być coś, w czym gracze powiedzą: „Dobra, to nie jest tylko gra wideo [and] Dobrze przenieśli Daniela Craiga czy nie? Nie wiem, pozwól mi spojrzeć na piksele. To historia pochodzenia. To początek czegoś nowego i, miejmy nadzieję, początek czegoś, co gracze będą mogli nazwać swoim”.

Niestety, nie wiadomo jeszcze, kiedy usłyszymy więcej o tytule, który będzie pierwszą dużą nową grą o Bondzie od ponad dekady. Czym nowa gra będzie się wyróżniać na tle Hitmana, tj. Jako mniej skradająca się, oparta na fabule piaskownica, której nie będziemy wiedzieć przez jakiś czas.

Aby zobaczyć cały wywiad, przejdź do Eurogamer

READ  Artysta pokazuje dowody kradzieży „Call Of Duty Vanguard” zaprojektowanego przez Samoyed Skin