Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Fani nie mogą się nacieszyć gadżetami Barbie.

Fani nie mogą się nacieszyć gadżetami Barbie.

Margot Robbie zagra Barbie w nadchodzącym filmie Mattel i Warner Bros.

Mattel | Warner Bros.

Barbie to nie tylko największy bilet na lato, ale także najgorętszy przedmiot, jaki można kupić za pieniądze.

Zespół marketingowy stojący za nadchodzącym filmem Margo Robbie rozpętał tsunami partnerstw między markami, od lakieru do paznokci w kształcie Barbie i rolek po wspólną modę, odzież dla psów i smaki lodów.

W rzeczywistości działania marketingowe filmu zyskały tyle samo uwagi w niektórych kręgach mediów społecznościowych, co sam film, po części dzięki wyczynom kaskaderskim, takim jak bezpłatny pobyt Airbnb w Barbie’s Malibu DreamHouse.

Tym, co napędza popularność kampanii promocyjnej, jest „charakterystyczny charakter marki” — mówi Matthew Quint, ekspert ds. brandingu w Columbia Business School.

Od momentu powstania w 1959 roku marka Barbie miała niezliczone partnerstwa i umowy licencyjne z markami z pokrewnych branż.

„Kiedy jesteś ikoną, wszyscy instynktownie cię znają” — mówi Quint Make It. „Dodaj impuls marketingowy, jaki otrzymujesz dzięki hollywoodzkiemu filmowi, a otrzymasz eksplozję zainteresowania, treści i partnerstwa wokół filmu”.

Godne uwagi linki do filmu to:

Jednym z powodów, dla których fani tak całkowicie przyjęli marketingowy nacisk filmu, jest to, że Barbie to towar, który został przekształcony w film, a nie film, który został utowarowiony.

„Nasz związek z tą marką to rzecz fizyczna, towar” – mówi Quint. „O wiele łatwiej jest, kiedy powstaje adaptacja filmowa, nie obrażać się uczuciem, że chodzi o to, aby coś sprzedać, a nie tylko sprzedać historię”.

Alamo Drafthouse to sieć butikowych kin Ma tendencję do hype’u Barbiewraz z wydaniem pierwszego zestawu gadżetów towarzyszących filmowi.

Kiedy widzowie kina w Alamo obejrzą „Barbie”, będą mogli kupić pudełko śniadaniowe z limitowanej edycji i zestaw termosów, a także okulary przeciwsłoneczne, zestawy emaliowanych przypinek i naklejki Barbie.

READ  Reżyser „Mandarynki” opowiada o współczesnym kinie

Alamo Drafthouse wypuszcza swoją pierwszą w historii kolekcję gadżetów powiązanych w samą porę na premierę „Barbie”.

Alamo Drafthouse

Według wiceprezesa Chaya Rosenthala ds.

„To było dla nas oczywiste”, powiedział Rosenthal CNBC Make It. „Uwielbiamy towary i uwielbiamy wspierać filmy, które nas pasjonują, fajnymi, kolekcjonerskimi przedmiotami”.

Nie przegap: Chcesz być mądrzejszy i odnosić większe sukcesy ze swoimi pieniędzmi, pracą i życiem? Zapisz się do naszego nowego newslettera!

Pobierz CNBC za darmo Przewodnik po inwestowaniu Warrena Buffettaktóra podsumowuje najlepsze rady miliardera nr 1 dla zwykłych inwestorów, zalecenia i zakazy oraz trzy kluczowe zasady inwestowania w jasny i prosty przewodnik.