a McDonald’s Reklamy z Wielkiej Brytanii zyskują na popularności na całym świecie, zwłaszcza ze względu na brak materiałów brandingowych, co jest niezwykłym posunięciem dla sieci, która zwykle polega na jasnych kolorach i uśmiechniętych twarzach, aby przyciągnąć klientów.
the reklamywydany z dnia na dzień, jest pozbawiony ujęć jedzenia lub restauracji, które można zobaczyć w zwykłej reklamie Macca, ani nawet żadnego dialogu, z ręcznie narysowaną literą „M” wskazującą widzom, która firma jest reklamowana.
Reklama otwiera się, gdy kobieta ubrana w żółtą bluzkę i czerwoną spódnicę, kojarzące się z marką McDonald’s, przydziela dwóm kolegom zestaw prac.
Obejrzyj wideo powyżej.
Czytaj więcej: „Ta historia mnie wkurzyła”: złamane serce na stronach książki Harry’ego
Czując się pokonana, jedna z kobiet wpada na pomysł, rysując literę „M” na żółtej karteczce samoprzylepnej, unosząc brwi na widok koleżanki.
Druga kobieta wstaje podekscytowana wraz ze swoją koleżanką, aby udać się na coś, co Australijczycy nazywają „Wyścigiem Mekki”, z „uniesionymi łukami”, jak nazywa się kampania, w rytm piosenki, jednocześnie patrząc na swoich kolegów z uporem, inspirując ich do wstań też.
Wkrótce cała siła robocza wypływa z budynku biurowego, wszyscy wznosząc „ukłony” w rytm muzyki. Kobieta w czerwieni i żółci wraca z przerwy na kawę do zupełnie pustego biurka i dostrzegając notatkę dołączoną do litery „M”, biegnie, by dogonić kolegów.
Czytaj więcej: Wieczór Russella Crowe’a z „słodką” Lisą Marie Presleya
Czytaj więcej: Gdybyś miał tę pracę, 13 procent Australijczyków nie chciałoby się z tobą umawiać
Reklama jest pomysłem firmy reklamowej Leo Burnett, której koncepcja polega na tym, że zamawianie McDonald’s jest tak zakorzenione i uniwersalne, że można to przekazać po prostu „podnosząc łuki”.
Film został wyreżyserowany przez brytyjskiego reżysera Edgara Wrighta, który wyreżyserował także takie filmy jak m.in kierowca dzieckoI Ostatnia noc w Soho I Shaun zmarłych.
powiedziała Michelle Graham-Claire, szefowa marketingu McDonald’s w Wielkiej Brytanii i Irlandii bęben W trudnych czasach wezwanie „Podnieś łuki” skierowane do McDonald’s zapewnia narodowi krótką, ale bardzo potrzebną chwilę, aby odpuścić i poczuć się dobrze.
„Mamy nadzieję, że kampania wywoła ukłony i uśmiechy w całym kraju i nie mogę się doczekać, aby wszyscy się zaangażowali”.
Za dzienną dawkę 9 miodów, Zapisz się do newslettera tutaj.
Macca’s dodaje cztery nowe pozycje do menu, w tym ostrygi ziemniaczane
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu